Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ervaringen met Logitech Harmony ?

    Sinds kort ben ik aan het rondkijken naar een goede en betaalbare universele afstandsbediening. Mijn voorkeur gaat uit naar de Harmony serie van Logitech. Ik ben er echter nog niet helemaal uit wat nu de beste optie is ...

    Allereerst twee voor mij belangrijke vragen, waar ik met de beschikbare info op internet niet helemaal uitkom.
    [1] Ik heb een Panasonic plasma TV welke in- en uitgeschakeld dient te worden door de powerknop op de a.b. meerdere seconden ingedrukt te houden. Is dit met de Harmony types ook mogelijk danwel apart in te stellen ?
    [2] Kan een Humax IR-Fox C ook zonder problemen bediend worden met een Harmony (dus INFO, EPG etc. etc.) ?

    De Harmony 1000 is natuurlijk erg cool, maar is 'ie ook handig en gebruikersvriendelijk (met touchscreen e.d.) ?
    De Harmony 895 lijkt me sowieso erg praktisch (mede vanwege het "ouderwetse" a.b. uiterlijk) maar zit qua prijs niet zo gek ver van de 1000 af (en die is dan toch wel aantrekkelijk) ...
    De Harmony 525 (en met name de 555) vind ik ook helemaal niet verkeerd, met name vanwege de prijs. Maar bieden deze ook voldoende functionaliteit om een volledige set mee te bedienen ?

    Indien mogelijk, laat je ervaringen eens horen alsjeblieft. Ik heb al wel de nodige reviews gelezen, maar eigenlijk nog geen praktijkervaringen van mensen gehoord ... Misschien is dit wel voor meer mensen alhier een interessant onderwerp !
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  2. #2

    Standaard

    1) Ja
    2) Ja

    Registreer je anders gewoon even op de site van Logitech en doe een "test drive".

  3. #3

    Standaard

    Ga binnenkort ook een uit de Harmony serie aanschaffen, maar ik maak het niet al te gek. Uiteindelijk is het gewoon een afstandsbediening he.
    Die 1000 is uiteraard ubercool, maar de 525 en alles wat er tussen in zit lijkt mij ook prima spul.

  4. #4

    Standaard

    ik wil gaan kijken voord harmony 1000.
    heeft iemand hier ervaring mee.
    werkt het echt zo goed als ze zeggen.

  5. #5

    Standaard

    @ Herjan: dank je !

    Erg prettig om te weten dat die funcies ook gewoon te bedienen zijn met een Harmony. Ik heb nu een tijdje digitale tv en ik merk dat ik INFO en EPG best veel gebruik.

    Zo'n test is inderdaad helemaal niet verkeerd ! 's Even gaan kijken hoe dat in zijn werk gaat. Ik heb de site al wel bekeken, maar ik had niet begrepen dat je ook als niet-eigenaar kunt registreren en proberen ... bedankt !
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  6. #6

    Standaard

    kan er iemand wat prijzen posten?ik heb ook wel interesse in zon ding,maar als t meer dan 100 euro bv is voor zon afstandsbediening...

    op die harmony 1000 krijg je bij de MM nu 30 euro korting,las ik in een blaadje.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7

    Standaard

    ik heb de Harmony 1000 en de 785. En eerlijk is eerlijk de 785 bevalt mij gewoon beter.

    De touchscreen van de 1000 werkt zeer goed (zeker vergeleken met de pronto die ik hiervoor ooit had). Maar touchscreen t.o.v. de normale knoppen zal het nooit winnen. Tevens is het selecteren van apparaten op de remote nogal omslachtig (de devices knop die wel op de 785 zit is weggelaten).

    Verschil tussen de 895 en de 785 is uiterlijk en RF extender. De 785 vindt ik persoonlijk mooier en prettiger in de bediening. Functioneel + display zijn ze verder het zelfde.

    785 koop je nu in de winkel (paradigit) 149 euro. Krijg je er ook nog oceans 13, 300, happy feet en constantine bij.
    Laatst aangepast door axmacher : 28-12-2007 om 17:55 Reden: typefout

  8. #8

    Standaard

    Prijzen :

    Harmony 525
    Kieskeurig
    Tweakers

    Harmony 555
    Kieskeurig
    Tweakers

    Harmony 785
    Kieskeurig
    Tweakers

    Harmony 895
    Kieskeurig
    Tweakers

    Harmony 1000
    Kieskeurig
    Tweakers

    Overzicht is niet helemaal compleet, er zijn nog enkele andere types ...
    Laatst aangepast door albert.v : 28-12-2007 om 19:19 Reden: aanvulling
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  9. #9

    Standaard

    @Niels

    De 525 en 555 zijn zo rond de 60 euro, maar je komt toch al gauw boven de 100 euro uit ... maar vergelijk het 's met een Pronto.
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  10. #10

    Standaard

    @Axmacher

    Harmony 1000 is dus te koop ...
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  11. #11

    Standaard

    Waarom mist toch altijd de 885 in het lijstje? Bevalt me prima!

  12. #12

    Standaard

    De 885 is in principe dezelfde als de 895, maar dan zonder de RF extender ? En natuurlijk een flink stuk goedkoper ...
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  13. #13

    Standaard

    In 2 jaar tijd heb ik nu 3 Harmony Remotes "versleten".
    De 895 had een defect aan de IR, en de 1000 deed op een gegeven moment helemaal niets meer.
    Mijn 3e 1000 gaf afgelopen week een storing door niet meer te verzenden, heb nu een firmware update gedaan en alles lijkt ok (voor hoelang dan he).

    Als ik alles opnieuw zou doen, dan zeer beslist geen Logitech meer.
    De database met voorgeprogrammeerde IR codes is zeker handig, maar geen gemis.
    Heb hier ook een joekel van een programmeerbare afstandbediening liggen die met mijn Rotel RSP-1098 meekwam. Het ding ziet er niet uit ... maar handig! Zo kan het dus ook.
    Ik zou gewoon verder kijken.

  14. #14

    Standaard

    Dan doe je toch iets fout. Die Harmony's gaan normaal gesproken een stuk langer mee. Gooi je er mee of zo?

  15. #15

    Standaard

    heb net een logitech harmony 1000 gekocht.
    kijken of alles werkt.

  16. #16

    Standaard

    hij werkt perfect een geweldig apparaat.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Dan doe je toch iets fout. Die Harmony's gaan normaal gesproken een stuk langer mee. Gooi je er mee of zo?
    Dat is het probleem ... ik ben "te zuinig" op mijn spullen.
    De remotes zijn nog nooit gevallen, dus daar kan het niet aan liggen.
    Ook dit weekend na de nieuwste firmware upgrade sprong mijn 1000 plotseling op een blanco wit scherm .
    Alleen door de batterij eruit te halen en weer opnieuw op te starten werkte deze weer.
    En deze 1000 is dus 3 weken oud he !
    Snap je nu dat ik geen vertouwen meer heb in de Harmony Remotes.

  18. #18

    Standaard

    dat is erg vreems zou dan toch mijn geld terug vragen.
    mischien ligt het gewoon aan de AB zit mischien een fout in.

  19. #19

    Standaard

    Leek mij ook een superleuk speleding, dus heb mezelf met kerst maar getrakteerd op een Playboy-abonnement

    uhh.. sorry: dat klinkt erg verkeerd dus ff uitleg: Gratis Harmony 525 bij half jaar Playboy-abo van EUR 25.-
    dus - als ik op tijd opzeg en het weer eens niet vergeet - heb ik voor 25 euri's de 525 binnenkort in huis (maar als ie echt bevalt koop ik in een later stadium misschien nog wel eens een andere)
    En natuurlijk een half jaar de Playboy.. maar daar was het me eigenlijk niet om te doen (ze schijnen wel goede artikelen te hebben :wink: )

    Later zag ik trouwens in de Veronica Gids dat je ook daar een gratis 525 krijgt als je iemand anders lid maakt (ik dacht voor de ander EUR 25.-/jaar (halfjaar zou ook kunnen))
    Ook krijg je hem 'gratis' als je jezelf lidmaakt, kost je E 47.50/jaar

  20. #20

    Standaard

    Weet iemand of de Logitech Harmony serie ook compatible is met de PS3 en de 360 HD-dvd speler?

  21. #21

    Standaard

    De PS3 remote/controller is bluetooth, dus de harmony zal hier niet compatible zijn.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door albert.v Bekijk bericht
    De 885 is in principe dezelfde als de 895, maar dan zonder de RF extender ? En natuurlijk een flink stuk goedkoper ...
    Is dit is zo?
    Of is de 895 een ab met ingebouwde versterker.

    Ik wil me namelijk deze aanschaffen zodat de kast gesloten kan blijven bij het bedienen van de digitale ontvanger, ht en dvdspeler.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Is dit is zo?
    Of is de 895 een ab met ingebouwde versterker.

    Ik wil me namelijk deze aanschaffen zodat de kast gesloten kan blijven bij het bedienen van de digitale ontvanger, ht en dvdspeler.
    Dat weet ik ook niet, ik bedoelde het ook eigenlijk in vragende vorm ... als ik naar de specs e.d. kijk lijken ze wel heel veel op elkaar.
    TIjd heb je niet, tijd maak je ...

  24. #24

    Standaard

    Het verschil tussen de 885 en 895 is inderdaad de RF mogelijkheid, de 885 kan geen rf signalen zenden, en heeft dan ook geen rf ontvanger erbij.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Het verschil tussen de 885 en 895 is inderdaad de RF mogelijkheid, de 885 kan geen rf signalen zenden, en heeft dan ook geen rf ontvanger erbij.
    Ok maar daar zit dus die RF-ontvanger bij? Dient deze aangesloten te worden op je apparatuur of iets dergelijks. Mijn vraag is dus eigenlijk gewoon hoe werkt die RF-ontvanger?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •