Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard NVPI: 2007 recordjaar voor DVD

    NVPI: 2007 recordjaar voor DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ben er zeker van dat de verkoop ook de komende jaren nog zal stijgen in de meeste Europese landen. En als iemand die niet van plan is alles opnieuw te kopen op een volgend formaat kan ik daar alleen maar blij mee zijn want ik ben zelf ook nog lang niet klaar met DVD's kopen

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook nog lang niet klaar met DVD, zeker niet als de HD-DVD en Blu-ray oorloog blijft voortduren. Pas als er één nieuw formaat is wil ik overwegen of een overstap interessant is.

  4. #4

    Standaard

    Niet verrassend met de prijzen van tegenwoordig en dit zal nog wel even doorzetten denk ik.

  5. #5

    Standaard

    Dit jaar gemiddeld 4 per huishouden..?

    Oja.. wij krikken met die import het gemiddelde natuurlijk niet omhoog

    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad de prijzen van dvd`s worden (zijn) steeds interessanter, zelfs de uitverkoopbakken zoals bij Blokker en Bart Smit hebben tegenwoordig mooie titels.
    Als je bij Bart Smit Die Hard 2 SE voor bv € 3,- kan kopen en bij de Blokker o.a. Stalingrad en Flightplan voor € 1,- is dat niet vervelend.
    Als je ziet dat mijn eerste dvd`s in 2001 al gauw tussen de € 20 en € 45 euro kosten, kan ik alleen maar concluderen dat het niet gek is dat dit zo`n vlucht heeft genomen.
    Ik ben benieuwd of de ontwikkeling van Blu Ray en HD DVD ook zo`n vlucht gaat nemen veel keus en een goede prijs/kwaliteits verhouding.

  7. #7

    Standaard

    En maar roepen dat het zo slecht gaat met de verkoop door de piraterij.

    Ik heb zelf dit jaar niet zoveel aankopen gedaan omdat ik wist dat ik rond oktober/november een PS3 zou gaan kopen en vanaf dat moment over zou gaan op Blu-Ray. Waar ik ondertussen dus erg van aan het genieten ben.

  8. #8

    Standaard

    Als we de UK-, US- en Belgische importen van alle DVD.nl- forumleden erbij tellen komt het (gemiddelde) natuurlijk veel hoger te liggen

    Verder ben ik nieuwsgierig naar de afzonderlijke cijfers voor Speelfilms en TV series, de verdeling over de (grote) jongens als Warner, Paramount etc. en de verkoopcijfers van Bol.com vs FRS(+VanLeest).

  9. #9

    Standaard

    Vier . Ben ik verslaafd?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Vier . Ben ik verslaafd?
    Dan is iedereen hier verslaafd

  11. #11

    Standaard

    Ik zeker!


    Net Ben Hur binnen gekregen de 4 disc versie dus dat zijn er al 4

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Vier . Ben ik verslaafd?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    4 dan heb ik zwaar afkick verschijnsel .
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    en de verkoopcijfers van Bol.com vs FRS(+VanLeest).
    Ik denk dat Bol.com wint hoor..

    4 is wel weinig inderdaad

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Verder ben ik nieuwsgierig naar de afzonderlijke cijfers voor Speelfilms en TV series, de verdeling over de (grote) jongens als Warner, Paramount etc. en de verkoopcijfers van Bol.com vs FRS(+VanLeest).
    Worden zo'n statistieken ook bekendgemaakt dan? Die cijfers zou ik zelf ook wel eens willen zien, zeker de verkoopcijfers van TV-series.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Worden zo'n statistieken ook bekendgemaakt dan? Die cijfers zou ik zelf ook wel eens willen zien, zeker de verkoopcijfers van TV-series.
    Ik ga gewoon af en toe eens op surftocht op het net, dan moet het toch wel ergens een keer boven water komen.

  16. #16

    Standaard

    Garfield 2? Grappig dat deze film de verkoop weet te stuwen.

  17. #17

    Standaard

    4 per maand??? Ach, dan zit ik maar af en toe boven het gemiddelde. Dat valt me dan weer reuze mee....

    Garfield 2 heb ik trouwens niet, hoef ik ook niet...vind de strip nog wel erg leuk overigens.

    En, inderdaad, zolang HD-DVD en Blue Ray naast elkaar blijven concurreren en sommige films alleen op het ene en andere alleen op het andere formaat uitkomen hoef ik niet zo nodig...Snap deze onnozele strijd ook niet echt, ook al begrijp ik dat het ook om kwaliteit gaat. De dvd genereert veel geld. Waarom daarom nog niet éven gewacht met een opvolger en als producenten/filmwereld de handen ineen geslagen om een eventuele opvolger zo strak mogelijk weg te zetten?

    Ben hoe dan ook niet van plan om ooit veel vervangingsaankopen te gaan doen mocht ik in de toekomst toch overstappen. Kom op zeg, alle 29 Star Trek-series jaarboxen opnieuw kopen? Dacht het dus niet.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charles Szerkowski Bekijk bericht
    4 per maand???
    Lees dan de eerste zin nog maar eens goed.

  19. #19

    Standaard

    4 per huishouden per jaar, dat is dus gemiddeld 1 per persoon. Zijn een heleboel mensen die geen dvd's kopen dan om ons gemiddelde naar beneden te halen

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Zijn een heleboel mensen die geen dvd's kopen dan om ons gemiddelde naar beneden te halen
    Inderdaad. Ik tel voor minstens 25-30 huishoudens.

  21. #21

    Standaard

    4 per huishouden?!?

    ik heb er denk ik 500 ofzo dit jaar gekocht als het nier meer is

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    4 per huishouden per jaar, dat is dus gemiddeld 1 per persoon. Zijn een heleboel mensen die geen dvd's kopen dan om ons gemiddelde naar beneden te halen
    Maar wij importeren ook veel, en het lijkt me niet dat dat erbij gerekent wordt :wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #23

    Standaard

    Ik snap de houding niet dat eerst bluray of hddvd de oorlog gewonnen moet hebben voordat men overstapt op HD. Er zijn reeds betaalbare hybride-modellen op de markt. Dit aanbod zal alleen maar groter worden. Hierdoor is een keuze niet meer nodig. Het feit dat de prijzen van blurays en hddvd's nog behoorlijk hoog zijn is natuurlijk wel een valide argument om nog niet over te stappen. Alhoewel, in Amerika en Azie zijn blurays en hddvd's veel goedkoper dan in Europa. Ik zag laatst een actie voorbij komen van 2 halen, 1 betalen (wel selectie van 47 titels). Het kwam erop neer dat de blurays/hddvd's 10 euro per stuk waren. Dat vind ik een fatsoenlijke prijs.

  24. #24

    Standaard 4 dvd's per maand???

    Dat was een grapje... Ik had wel goed gelezen...

    En ik gaf aan maar iets boven dat gemiddelde te zitten...

    Charles

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Dit jaar gemiddeld 4 per huishouden..?

    Oja.. wij krikken met die import het gemiddelde natuurlijk niet omhoog

    Als het gemiddelde 4 per huishouden is dan zit ik ongeveer 10000% boven het gemiddelde. 8)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •