Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 95 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Christian Bale

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Je kan je vriendin nog altijd opeisen door middel van revindicatie, staat in artikel 5:2 Burgerlijk Wetboek. Jou vriendin blijft jouw eigendom. Mocht de betreffende makker rondlopen met jouw vriendin aan zijn zijde, aarzel niet maar pak haar vast en neem haar mee. Geen geweld gebruiken want eigenrichting mag niet tenzij het een noodweer situatie betreft.
    Yeah right, je vriendin is je eigendom........

    revindicatie geldt enkel voor roerende (bv auto) en onroerende zaken (bv woning, grond)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #77

    Standaard

    Blijkbaar heeft Bale z'n excuses aangeboden via één of ander radioprogramma; radiofragment

    Hopelijk zijn we nu allemaal een beetje klaar met dit "nieuws", want het gaat echt weer helemaal nergens over.

    Het ene jaar vinden we het prachtig dat hij zo'n boos personage kan spelen, maar als het even buiten een film om gebeurt wordt 'ie metene uitgekotst. Erg flauw.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft Bale z'n excuses aangeboden via één of ander radioprogramma; radiofragment

    Hopelijk zijn we nu allemaal een beetje klaar met dit "nieuws", want het gaat echt weer helemaal nergens over.

    Het ene jaar vinden we het prachtig dat hij zo'n boos personage kan spelen, maar als het even buiten een film om gebeurt wordt 'ie metene uitgekotst. Erg flauw.
    Ik ga hem zeker niet minder waarderen door dit "incident". Voor mij had hij er zelfs niet op moeten reageren, komt ergens een beetje goedkoop over. Maak gewoon goede films en het kan de meesten van ons niet schelen wat voor iemand je privé bent. Tom Cruise anyone? (voor alle duidelijkheid: de vergelijking slaat alleen op het feit dat het beide goede acteurs zijn die meer dan eens negatief in het nieuws gekomen zijn voor dingen die niets met hun acteertalent te maken hebben).

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    Het ene jaar vinden we het prachtig dat hij zo'n boos personage kan spelen, maar als het even buiten een film om gebeurt wordt 'ie metene uitgekotst. Erg flauw.
    Die vergelijking gaat niet op natuurlijk. Dan zou je ook kunnen stellen: Wanneer hij in de film doodt is er niets aan de hand, maar als hij het in het echt doet vinden we het niet meer ok. Erg flauw...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #80

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die vergelijking gaat niet op natuurlijk. Dan zou je ook kunnen stellen: Wanneer hij in de film doodt is er niets aan de hand, maar als hij het in het echt doet vinden we het niet meer ok. Erg flauw...
    Dat zou natuurlijk een situatie zijn die veel erger is. Ik vind het nu veel heisa om niks

    Mijn vergelijking is misschien wat raar. Maar ik doelde op opmerkingen als "Ik had zoveel respect voor die man" en "Ik vond het altijd al een overgewaardeerde acteur".
    Reacties die ik her en der zie (niet zo zeer op dit forum).

    Ik vind dat nogal suffe opmerkingen, want beide zijn gebaseerd op z'n kunnen als acteur en dit akkefietje zegt daar niets over.

  6. #81

    Standaard

    Kan het nu weer 'inhoudelijk' over dhr Bale gaan? Want bijna iedereen vindt het wel grappig, maar toch ook wel een beetje grof en bijna iedereen is het er over eens dat het allemaal wat uit zijn verband wordt gerukt. Dus laten we het daar bij houden. :razz:

    Even over dhr Bale zelf;

    Ik heb onlangs 3:10 to Yuma zitten kijken. Daarbij was ik weer aangenaam verrast door zijn performance. Ik begin het zo langzamerhand een grootheid te vinden. Ik ben sinds 3:10 to Yuma dan ook op zoek naar andere films met hem in de hoofdrol en dat zijn er toch al best wel wat. Sommige al ooit eens van gehoord, sommige ook al wel gezien (The Machinist ) Hebben jullie films waar je hem écht in tegen vond vallen? Dan kan zelf eens die films kijken om er over te oordelen. Dit is echt een oscarwaardig acteur van de 'nieuwe' generatie en veel slechts heeft hij volgens mijn niet gemaakt toch?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Hebben jullie films waar je hem écht in tegen vond vallen? Dan kan zelf eens die films kijken om er over te oordelen. Dit is echt een oscarwaardig acteur van de 'nieuwe' generatie en veel slechts heeft hij volgens mijn niet gemaakt toch?
    Voor mij voorlopig alleen Reign Of Fire, en zelfs dat is geen verschrikkelijk slechte maar eerder een middelmatige film. Ondertussen het grootste deel van zijn oeuvre gezien en deze man maakt gewoon geen slechte films, zelden een acteur gezien die zo'n goede keuzes maakt qua filmrollen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Voor mij voorlopig alleen Reign Of Fire, en zelfs dat is geen verschrikkelijk slechte maar eerder een middelmatige film. Ondertussen het grootste deel van zijn oeuvre gezien en deze man maakt gewoon geen slechte films, zelden een acteur gezien die zo'n goede keuzes maakt qua filmrollen.
    Hmm goed te horen. Ik zal dan maar eens op zoek gaan naar alle films... Eerstvolgende die ik wil zien is Rescue Dawn. Ook veel goeds over gehoord en gelezen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #84

    Standaard

    Shaft vond ik ook niet echt een hoogvlieger, maar Bale speelde er wel terug goed in.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #85

    Standaard

    Shaft is inderdaad niet echt een fantastische film, maar Bale is er wel goed in. Er zijn nog wel een paar films waarin hij heeft meegespeeld die niet meteen perfect te noemen zijn. The Secret Agent vond ik ook wat minder, maar daar is hij nog heel jong en speelt toch ook weer een sterke bijrol. Captain Corelli's Mandolin heeft ook zijn gebreken, maar opnieuw wel een goede rol van Bale. Reign Of Fire is voor mij voorlopig de enige die ik gezien heb waar ik ook Bale zelf minder sterk vond. Hij staat wat op automatische piloot te spelen in die film. Maar gelukkig zijn in de meeste gevallen zowel Bale als de film in zijn geheel meer dan de moeite, en Rescue Dawn was er daar voor mij zeker ook eentje van. Eigenlijk alle films waarin hij heeft meegespeeld na Reign Of Fire zijn volgens mij aanraders, en van daarvoor heb je natuurlijk ook nog American Psycho en Empire Of The Sun die zeker ook vermeld moeten worden.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Hmm goed te horen. Ik zal dan maar eens op zoek gaan naar alle films... Eerstvolgende die ik wil zien is Rescue Dawn. Ook veel goeds over gehoord en gelezen.
    Rescue Dawn vond ik geweldig met een Bale die weer zeer intens speelt.

  12. #87

    Standaard

    Bale in de ring met Wahlberg in The Fighter

    Geplaatst door Jelle op 21-04-2009 11:04 - Bron: Variety

    Christian Bale voegt zich bij Mark Wahlberg in het boksdrama The Fighter. David O. Russell (Three Kings) zal regisseren. Dat maakt Variety vandaag bekend.

    The Fighter vertelt het verhaal van "Irish" Mickey Ward, een vechter uit Boston die op het punt staat zijn handschoenen in de ring te gooien, als zijn halfbroer, voormalig bokser Dicky Eklund, na een gevangenisstraf van vijftien jaar weer in zijn leven komt. Om weer met zichzelf in het reine te komen, helpt hij zijn halfbroertje door hem te trainen tot kampioen in de lichtgewichtcategorie. Wahlberg speelt Ward, Bale zal de rol van Eklund op zich nemen.

    De film stond al enige jaren in de planning. In eerste instantie zou Darren Aronofsky regisseren, met naast Wahlberg Matt Damon in de hoofdrol. Damon zei echter af en werd vervangen door Brad Pitt. Toch wilde het project niet van de grond komen, waardoor Aronofsky al zijn aandacht ging richten op The Wrestler.
    Bron: Filmtotaal.nl

    Klinkt interessant.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #88

    Standaard

    Als David O. Russell samen met Christian Bale op de set geen vuurwerk oplevert, weet ik het ook niet meer . Beiden zijn nogal licht explosief, namelijk.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als David O. Russell samen met Christian Bale op de set geen vuurwerk oplevert, weet ik het ook niet meer . Beiden zijn nogal licht explosief, namelijk.
    "It's all... part of the plan."
    BD (1243) What i Watch

  15. #90

    Standaard

    Christian Bale in American Bullshit

    Christian Bale gaat de hoofdrol spelen in de nieuwe film American Bullshit. De film wordt geregisseerd door David O. Russell, met wie Bale al eerder samenwerkte in The Fighter. Bale won een Oscar voor zijn rol in die film.

    De film, geschreven door Eric Singer, is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, namelijk een undercover operatie in de jaren '80 van de FBI. Een oplichter werd door hen gebruikt om corruptie in het congres bloot te leggen. Het script van de film stond op de Black List van beste niet geproduceerde films in Hollywood.

    Ook Bradley Cooper zou een hoofdrol krijgen in de film. Het is nog onduidelijk welke rol Bale gaat spelen. Bale zal dit jaar eerst nog te zien zijn in de langverwachte afsluiting van Christopher Nolan’s Batman trilogie, The Dark Knight Rises.
    Bron: Filmtotaal.nl

    The Fighter was een puike film, hopelijk kan dit ook een goede film worden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #91

    Standaard

    't Neigt naar roddelachtig nieuws, maar toch wel aardig om te zien; Christian Bale heeft zich van z'n beste kant laten zien en heeft een kankerpatientje een leuke dag bezorgd.



    Iets minder epic dan Ron Perlman, die laatst iets vergelijkbaars deed in volledige Hellboy-make up, maar 't blijft een sympathiek gebaar.
    Laatst aangepast door mark t : 08-09-2012 om 11:27
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #92

    Standaard

    Geweldig van de man! Maakt hij het kind in een zware periode eens blij! Ron Perlman zijn stunt had ik ook van gelezen. Vond ik ook geweldig!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #93

    Standaard

    Echt een topgozer die Bale, respect:
    http://www.youtube.com/watch?v=jH5y66QMHqI
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #94

    Standaard

    Hij staat echt symboliek in het leven, ook voor zijn films doet hij volledig onderzoek en commitment. Er zijn echt weinig sterren die dit doen..Bale is gewoon Bale.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #95

    Standaard

    Aanhakend op post #90 van alweer bijna 1,5 jaar geleden;
    De trailer voor American Hustle, voorheen American BS, is onlangs uitgebracht met zo'n beetje de cast Silver Linings Playbook en The Fighter, aangevuld met Jeremy Renner, Louis C.K. en Michael Peña. Vooral vertrouwde gezichten dus voor de regisseur. Het ziet er wel vrij aardig uit en tja, met die namen...

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •