Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Christian Bale

  1. #1

    Standaard Christian Bale

    Aloha,

    Dacht dat deze gozer ook wel een eigen thread mag krijgen;



    IMDB:
    http://www.imdb.com/name/nm0000288/

    Één van mijn favoriete acteurs en zeker van het moment.
    Kende hem eigenlijk pas vanaf American Psycho en speelde sindsdien niet in de minste films.
    Equilibrium, Shaft, The Machinist en ga zo nog maar door…
    Mijn favoriete films van hem tot nu toe zijn Batman Begins en The Prestige.
    Het is natuurlijk geen wonder dat ik uit kijk naar The Dark Knight.

    Kan haast niet voorstellen dat er niet meer bewonderaars zijn deze veelzijdige Britse acteur.
    Laatst aangepast door YAH87 : 03-04-2008 om 10:38 Reden: Foto was zoek...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #2

    Standaard

    Misschien wel de beste acteur van dit moment.
    American Psycho, The Prestige, The Machinist......allemaal acteerwerk van de bovenste plank. Moet Rescue Dawn nog kijken........
    Deze man heeft zo'n uitstraling en speelt zo intens (vooral The Machinist), geweldig gewoon

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Misschien wel de beste acteur van dit moment.
    American Psycho, The Prestige, The Machinist......allemaal acteerwerk van de bovenste plank. Moet Rescue Dawn nog kijken........
    Deze man heeft zo'n uitstraling en speelt zo intens (vooral The Machinist), geweldig gewoon
    3:10 to Yuma lijkt me ook weer gave film te gaan worden.

    En indd, in The Machinist was hij ook erg sterk.
    Dat 'ie lichamelijk voor z'n rol zo ver durft te gaan en zo'n prestatie levert vindt ik klasse.
    Daarna nog eens zwaar bijkomen voor zijn rol als Batman...Je moet het maar effe doen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Dat 'ie lichamelijk voor z'n rol zo ver durft te gaan en zo'n prestatie levert vindt ik klasse. Daarna nog eens zwaar bijkomen voor zijn rol als Batman...Je moet het maar effe doen.
    Echt gezond lijkt het me niet.
    Maar een uitstekend acteur die mij nog niet heeft teleurgesteld in de films die ik van hem zag.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Grappig om te zien hoe die er in The Machinist uit zag. Een en al ribbenkast.

    Hij gaat ook de hoofdrol spelen in Terminator Salvation: The Future Begins
    Eerste deel van de nieuwe Terminator trilogy reeks.

  6. #6

    Standaard

    Ik vind het een geweldig acteur... Eerste film die ik van'm zag was Equilibrium en hij speelde daar zo sterk in... Zeker mijn favoriete acteur van het moment...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht

    Hij gaat ook de hoofdrol spelen in Terminator Salvation: The Future Begins
    Dat klopt niet helemaal, hij gaat "een" rol spelen in de nieuwe Terminator film maar niet de hoofdrol. Hij zou wel een grotere rol hebben in Terminator 5 & 6.

    Overlaatst zag ik nog een minder bekende film met Christian Bale, namelijk Harsh Times (van de maker van Training Day). Ook in die film vond ik Bale weer erg sterk. 3:10 To Yuma moet ik nog zien, maar dat lijkt me ook weer een erg goede film. Bale is zeker één van mijn favoriete acteurs van de afgelopen jaren.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat klopt niet helemaal, hij gaat "een" rol spelen in de nieuwe Terminator film maar niet de hoofdrol. Hij zou wel een grotere rol hebben in Terminator 5 & 6.

    Overlaatst zag ik nog een minder bekende film met Christian Bale, namelijk Harsh Times (van de maker van Training Day). Ook in die film vond ik Bale weer erg sterk. 3:10 To Yuma moet ik nog zien, maar dat lijkt me ook weer een erg goede film. Bale is zeker één van mijn favoriete acteurs van de afgelopen jaren.
    Harsh Times is niet van dezelfde regisseur als Training Day, misschien bedoel je met 'maker' de producer?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Harsh Times is niet van dezelfde regisseur als Training Day, misschien bedoel je met 'maker' de producer?
    Ze zijn allebei geschreven door David Ayer bedoelde ik eigenlijk, Training Day is inderdaad door een ander (Antoine Fuqua) geregisseerd.

  10. #10

    Standaard

    Zijn rol is beperkt en klein maar wel prachtig in 'The New World. Mijn favoriete films met Christian Bale zijn American Pyscho & Batman Begins en waarschijnlijk The Dark Knight..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    3:10 to Yuma
    The Prestige
    Rescue Dawn
    The New World
    Batman Begins
    Harsh Times
    Maquinista, El
    Equilibrium
    Reign of Fire
    Shaft
    American Psycho
    Henry V
    Empire of the Sun

    Voor mij mocht deze acteur wel eens een beeldje ontvangen met al die prachtige films die op zijn naam staan. Intens acteerwerk krijgt bij zijn films een heel andere definitie!

  12. #12

    Standaard

    Bale kan er inderdaad wat van.
    Maar toch denk ik dat DE grote film waarin hij 100% tot zijn recht komt nog moet worden gemaakt.

  13. #13

    Standaard

    Equilibrium
    The Prestige

    zijn uitstekende film van deze acteur.
    Samen met een handjevol andere acteurs toch wel een van de betere!

    Sowieso vind ik veel Engelse acteurs in Amerika onder gewaardeerd en veel Amerikaanse acteurs over gewaardeerd.

  14. #14

    Standaard

    Deze acteur kreeg voor het eerst mijn aandacht toen ik als kind hem bezig zag (ook als kind) in zijn fantastische debuut, Empire of the Sun. Wat een acteerprestatie...

    Vooral leuk om te zien dat hij een vrij goeie smaak blijft behouden in het uitkiezen van films, ik geloof dat dat écht is wat een acteur aan de top kan houden (naast zijn persoonlijke prestaties) of wat iemand snel naar een B-film niveau kan laten dalen.
    Ik vond hem ook erg goed in The Machinist en American Psycho.

    Batman Begins vond ik overschat en niet zo goed (ik weet dat ik in de minderheid ben met die mening), hoewel ik het wel kon appreciëren dat Christopher Nolan voor een andere aanpak ging.
    The Prestige moet ik nog zien, ben ik wel vrij benieuwd naar...

  15. #15

    Standaard

    Mijn favoriete acteur van dit moment. Deze man is echt een talent, helemaal als je nagaat dat ie nog nooit een les heeft gehad.

  16. #16

    Standaard

    Oh maar ik ook niet, en ik lieg...uhm, acteer als de beste...

    Mijn favoriet is vreemd genoeg ook Equilibrium.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #17

    Standaard

    Ook mijn favoriete acteur van het moment, ik heb hem nog nooit slecht zien spelen in de films die ik van hem heb gezien. Mijn favoriete film van hem is American Psycho, ik ga altijd weer stuk om die film (staat ook niet voor niks in me top 10).

  18. #18

    Standaard

    Op dit moment zowat de acteur van het moment voor mij.

    Ik heb hier ook nog de film "Laurel Canyon" waarin hij ook een rol heeft. Moet ik nog zien. De enige titels die ik niet heb zijn Empire of the sun en Henry V. Rescue Dawn wordt eerstweeks gekocht.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  19. #19

    Standaard

    Bale Joining Depp in Mann's Public Enemies
    Source: Variety
    January 11, 2008


    Variety says that Christian Bale (The Dark Knight) is in negotiations to join Johnny Depp in Michael Mann's upcoming Public Enemies.

    According to the trade, Bale will play Melvin Purvis, the legendary FBI agent who led the manhunt for John Dillinger. Depp is starring as Dillinger in the film, which is set up at Universal and is slated to begin production in March.

    Mann is producing via his Forward Pass, with Kevin Misher and his Misher Films. Jane Rosenthal of Tribeca is executive producing.

    Bron: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=40840

    Bale en Depp wellicht in 1 film.
    Dat kan haast geen onaardige film opleveren.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20

    Standaard

    Tof! Ik hoopte al tijden dat Bale en Mann een keer zouden samenwerken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    En gooi er dan nog eens Depp bij. Geweldige combo. Men twee favo acteurs in 1 film... Wat moet een mens nog meer hebben?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En gooi er dan nog eens Depp bij. Geweldige combo. Men twee favo acteurs in 1 film... Wat moet een mens nog meer hebben?
    Inderdaad, deze film kijk ik echt naar uit

  23. #23

    Standaard

    Gaat wel wat worden, beide hebben nog geen slechte films gemaakt. Alleen weet ik het nog niet echt met Mann achter het roer, Collateral vondt ik super maar Miami Vice daarintegen....

  24. #24

    Standaard

    Dit zijn toch wel goede berichten, ben hier wel nieuwsgierig naar.

  25. #25

    Standaard

    Lijkt erop dat Public Enemies ook weer een film wordt die kan toegevoegd worden aan de steeds langer wordende lijst van goede films met Christian Bale in één van de hoofdrollen Naar een Michael Mann film kijk ik trouwens ook altijd uit.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •