Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Christian Bale

  1. #51

    Standaard

    Reageerde meer op de post van Scriptkiddie: `totdat hij weer zo heerlijk overdreven fout z'n Batman stem ging verdraaien. Je zou toch mogen verwachten dat hij het wel een keer onder de knie kan krijgen? `

    Lijkt mijn dat de keuze is gemaakt door de regisseur en niet door Christian Bale.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vind de stem net geweldig en ben denk ik één van de enigste. Snap niet waarom iedereen deze zwak vind. Het maakt het net geloofwaardiger als je hem ziet verwisselen van personages.
    Ik ook, hij legt het zelf ook uit in de making off! Je hebt 3 gedaantes van Bruce Wayne :
    -De playboy
    -De ingetogen Bruce
    -Batman

    en je ziet ze in alle 2 de delen naar voren komen, en alle 3 zijn ze geweldig uitgewerkt. Heel Gotham kent Bruce, omdat hij het kind van Gotham is en zijn stem is dan ook wel bekend bij iedereen van de politie etc. Daarom dat stem vervormen, daar hebben zij beiden voor gekozen en dat is een hele goede keuze..
    Vind dat stem vervormen juist heel cool en goed gedaan!!Vooral de one-liners komen geweldig uit de verf!!


  3. #53

    Standaard

    Ik heb ook niets tegen die Batman-stem. In sommige scenes is het er wat over maar dat is dan vaak ook omdat Batman net in een gevecht verwikkeld is of gewond is, en dan is het niet zo onlogisch dat zijn gegrom extra doorleefd klinkt.

    En het is best wel stoer, Bale's Batman-stem. Al die vorige Batmans klinken ineens als een stelletje mietjes

  4. #54

    Standaard

    Ik vond zijn stem juist een afknapper. ik snap de reden, maar zó overdreven had toch niet gehoeven. Had ook anders gekund.

  5. #55

    Standaard

    Do I Look Like A Cop??????


    Moeehhaahhhahahahahahahhahahahahahahaha


    ( :d )

  6. #56

    Standaard

    Ik vraag me af waarom ze voor de Justice League film een andere acteur op het oog hebben voor de rol van Batman.
    http://www.imdb.com/title/tt0974015/

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom ze voor de Justice League film een andere acteur op het oog hebben voor de rol van Batman.
    http://www.imdb.com/title/tt0974015/
    Om het project gescheiden te houden van de huidige Batman franchise (en als ze slim zijn wachten ze tot dat afgesloten is).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #58

    Standaard

    Gisteren Reign Of Fire gekeken en dat is dan toch de eerste slechte film met Christian Bale die ik gezien heb, en volgens mij ook zowat de enige. Je moet de makers nog wat krediet geven omdat ze eens iets anders proberen in het genre van de post-apocalyptische film, maar de dialogen zijn tenenkrommend slecht, de effecten ondermaats en ze laten Bale een zwakke leider spelen die uiteindelijk dan nog iets heroïsch moet doen maar toch maar overkomt als een loser (zeker in vergelijking met de badass ************ die Matthew McConaughey mag spelen). Hopelijk doet z'n rol als John Connor binnenkort me deze film zeer snel vergeten.

  9. #59

    Standaard

    Ik ben niet iemand die roddels volgt rondom celebrities maar dit stukje audio begint overal te verschijnen plots dus misschien de moeite waard om even te posten:

    Rechtermuisknop en opslaan (MP3)

    Weet nog niet of ik deze of deze moet gebruiken.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Ik ben niet iemand die roddels volgt rondom celebrities maar dit stukje audio begint overal te verschijnen plots dus misschien de moeite waard om even te posten:

    Rechtermuisknop en opslaan (MP3)

    Weet nog niet of ik deze of deze moet gebruiken.
    Hij zal wel een punt hebben... Kan me wel iets bij voorstellen als je een zogenaamde 'prof' bent en je gaat door de set heenlopen tot 2x toe. Een acteur zit dan helemaal in zijn rol. En dan ook nog het bloed onder zijn nagels vandaan halen. Of het gerechtvaardigd is om zo ontzettend veel te schelden en om zo te keer te gaan...tsja. Ik vraag me alleen wel af of dit allemaal echt is...Hij lijkt wel veel op Gordon Ramsay, bliep bliep bliep
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #61

    Standaard

    Het is al her en der bevestigd dat het echt is, Bruce Franklin (producent) commenteerde i.i.g. al op E! News dat Bale een slechte dag had.

    Hoe dan ook, het brengt wel het meest creatieve uit in mensen:

    Klik!

    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #62

    Standaard

    Echt of niet, in ieder geval hilarisch McG gaf er onlangs ook al commentaar op wat voor een professional hij Bale vond en hoe intens hij zich kon inleven voor een scene, dus dat hij op z'n tenen getrapt is als iemand hem uit zijn concentratie haalt dat kan ik wel geloven

  13. #63

    Standaard

    Tsja, method acting vergt het uiterste van je, je wil dan geen afleiding!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    Ben ik dan de enige die dit stukje een beetje beschamend vind ? Hij zal wel een punt hebben maar om dan zo tekeer tegaan.........

  15. #65

    Standaard

    Ze zeggen dat hij ook zo tegen zijn moeder en zus geageerd, vandaag die rechtszaak ofzo.


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #66

    Standaard

    Terminator Salvation Producer Defends Bale's 'Rant'

    2 February 2009 11:20 PM, PST
    An associate producer for the forthcoming Terminator Salvation movie has defended Christian Bale's alleged on-set rant, insisting the actor was a "consummate professional" during filming. A man said to be actor Bale can be heard angrily screaming and using profanity at the movie's director of photography, Shane Hurlbut, for distracting him during shooting by walking into his field of vision.
    In the four-minute tirade, Bale reportedly shouts: "I'm trying to do a f**king scene here and I'm going, 'Why the f**k is Shane walking in there? What's he doing there?' Do you understand my mind is not in the scene if you're doing that?"
    The man later promises to "kick his f**king ass" before threatening to quit the film unless Hurlbut was fired.
    But Bruce Franklin, an assistant director and associate producer on the fourth Terminator film, insists the star was only upset for a short period of time before his "moment" passed.
    Franklin tells E! Online, "If you are working in a very intense scene and someone takes you out of your groove... It was the most emotional scene in the movie. And for him to get stopped in the middle of it - he is very intensely involved in his character. He didn't walk around like that all day long. It was just a moment and it passed."
    And Franklin is adamant the rant has only been released to slander Bale, who he worked with on the 2000 movie Shaft: "This was my second movie with Christian, and it has always been a good experience with him. He is so dedicated to the craft. I think someone is begging to make some noise (controversy) about this, but I don't think it's fair. The art of acting is not paint by numbers, it's an art form."
    The audio clip, allegedly recorded in July 2008, was obtained by TMZ.com, which claims the film's executives sent the tape to their insurance company in case Bale didn't finish filming the movie.
    The 35-year-old actor was arrested in July in London - just days after the recording was said to be taken - over accusations he attacked his mother and sister at the city's Dorchester Hotel before the British premiere of The Dark Knight.


    bron: WENN / IMDB News

    Dat ze net een moeilijke scene aan het opnemen waren die veel inleving van de acteur vereist plaatst de dingen volgens mij wel in een perspectief. Of had hij gewoon enkele moeilijke dagen ofzo? Want toch wel toevallig dat dit zich in dezelfde periode heeft afgespeeld als dat andere vreemde Bale-incident bij de Britse Dark Knight premiëre.
    Anyway, ik ga hem er in ieder geval geen mindere acteur door vinden

  17. #67

    Standaard

    Het begint zo onderhand op de Story te lijken hier
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #68

    Standaard

    Weuw...Hij laat er geen gras over groeien.
    Benieuwd of dit op de extra's komt staan.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #69

    Standaard

    Op zich heeft hij een punt, maar en zo over doordrammen vind ik iets te. Toch wel enorm hilarisch xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Weuw...Hij laat er geen gras over groeien.
    Benieuwd of dit op de extra's komt staan.
    Haha dat zou ik echt stijl vinden! Het zou wel getuigen van "cohones"...

    Desallnietemin, lijkt me de volgende film van Christian Bale lijkt me wel interessant

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Weuw...Hij laat er geen gras over groeien.
    Benieuwd of dit op de extra's komt staan.
    Haha dat zou ik echt stijl vinden! Het zou wel getuigen van "cohones"...
    En het zou elke discussie over de rating voor de dvd-versie overbodig maken: R-rated, wegens grof taalgebruik.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ben ik dan de enige die dit stukje een beetje beschamend vind ? Hij zal wel een punt hebben maar om dan zo tekeer tegaan.........
    Nee hoor, ik vind ook dat hij wel erg overdreven reageert......

    Maar het was niet de eerste keer dat die jongen een scene vernielde en dan kan ik het mij wel enigzins voorstellen dat je dan als proffesioneel acteur dan enorm kunt balen... Niet dat zijn reactie wil goed praten, maar denk dat ik ook boos zou zijn geworden....(is ook een heerlijk woord om mee te vloeken hoor; fuck )

    Tjee, kijk nu wel ineens heel anders naar Empire of the sun
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #73

    Standaard

    Holy f***ing professional Batman!

  24. #74

    Standaard

    Iedereen heeft wel eens een mindere dag, en iedereen brult wel eens, jammer genoeg wordt dat bij Hollywood sterren verschrikkelijk uitvergroot en breed in de media uitgesmeerd, en dus ook hier. Wat Bale deed doen honderden, zo niet duizenden mensen wel dagelijks en nobody cares... Ik kan best begrijpen dat ie ff pissed was bij het onderbreken van zijn scene maar zoals hier al gezegd, om nou zo tekeer te gaan is er wat over lijkt me. Zo'n woede zou ik hebben als een makker van me mijn vriendin zou jatten of iets dergelijks, maar om een scene, die best opnieuw ingeblikt kan worden zou ik me niet zo druk maken. Ja tuurlijk, je leeft je in en maakt je er mentaal klaar voor en dat wordt dan verpest en dus is het niet simpel om zo meteen ff terug die gemoedstoestand te vinden, maar het is nu ook niet het einde van de wereld.

    Zeker als Hollywoodster moet je net op die dingen letten want je weet dat als je ff een misstap zet, dat je het langs alle kanten tegen je zal gebruikt zien worden. Dus een beetje dom wel, en jammer ook
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Zo'n woede zou ik hebben als een makker van me mijn vriendin zou jatten of iets dergelijks, maar om een scene, die best opnieuw ingeblikt kan worden zou ik me niet zo druk maken.
    Je kan je vriendin nog altijd opeisen door middel van revindicatie, staat in artikel 5:2 Burgerlijk Wetboek. Jou vriendin blijft jouw eigendom. Mocht de betreffende makker rondlopen met jouw vriendin aan zijn zijde, aarzel niet maar pak haar vast en neem haar mee. Geen geweld gebruiken want eigenrichting mag niet tenzij het een noodweer situatie betreft.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •