Bekijk uitslag poll: Ben je computer-freak en/of Starwars/SF-'clone'?

Stemmers
14. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik heb mijn computer onder het hoofdkussen liggen maar ik kan geen Wookie van een Ewok onderscheiden.

    4 28,57%
  • Computers? Watte? Is dat wel in leer met 'The force'?

    1 7,14%
  • Sci-fi en computers zijn mijn leven

    7 50,00%
  • Sci-fi en computers zijn geen leven (voor mij dan)

    2 14,29%
De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Scifi & Computers

  1. #1

    Standaard Scifi & Computers

    Ik had recent een gesprek met een vriendin over het feit dat er zoveel computer-professionals (ik wou eigenlijk 'nerds' zeggen, maar laten we het netjes houden) ook liefhebbers van Science Fiction en dan in het bijzonder Star Wars zijn. Ikzelf val ook in die categorie, maar ik vroeg me af of dit echt iets heel wijdverbreids is en of daar een reden voor is. Vandaar deze poll. Graag hoor ik ook van jullie hoe dat nou kan.

    Richard

  2. #2

    Standaard

    ja ik kan wel zeggen dat ik van comp. & sci. hou.
    en vooral van deepspace nine
    en stargate(voor sam.)
    en voyager(voor 7 of 9)

  3. #3

    Standaard

    wel computers, sci-fi in veel mindere mate, ik heb bijv star wars 1 voor het eerst op dvd gezien (blinde koop) en deel 2 in de bios net, en de andere delen nog helemaal niet.
    Star Trek en andere series kijk ik nooit naar.

    Maare pcs, dat is mijn wereld ja

  4. #4

    Standaard

    Ik ben ook soms niet weg te slaan achter de computer, en Sci-fi is inderdaad 1 van de vele genres die ik interessant vind... maar ik kijk bijna alle filmgenres met evenveel plezier, dus of ik nu speciaal een sci-fi freak ben omdat ik vaak achter de computer zit weet ik niet...

  5. #5

    Standaard

    Ik zit ook bijna de hele dag achter de computer, maar om nou te zeggen dat ik een Sci-fi freak ben, ik vind het wel een leuke genre, wat films als The Matrix, Star Wars, LotR en dergelijke vind ik geweldig, maar er zijn zat andere genre's die ik leuk vind, dus ik kan niet echt zeggen dat ik een Sci-fi freak ben, zoals Nathan hierboven al aangeeft.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •