Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Is dat ding niet achteraf bij een TD regio vrij te maken ?
    Lijkt me toch wel... Goedkoop ? Nee dat denk ik niet

  2. #27

    Standaard

    de dv444 is met de afstandsbediening regiovrij te maken volgens mij. Ik ga hem trouwens deze week kopen bij MM Groningen voor 350 euro. Is dat veel te veel voor deze speler dan?

  3. #28
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    de dv444 is met de afstandsbediening regiovrij te maken volgens mij. Ik ga hem trouwens deze week kopen bij MM Groningen voor 350 euro. Is dat veel te veel voor deze speler dan?
    Nope ,maar stunt RAF hier op het ogenblik ook niet ontzettend
    mee dan ???

  4. #29

    Standaard

    raf? zegt me niets... vertel eens, en zit die in Groningen?

  5. #30
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    raf? zegt me niets... vertel eens, en zit die in Groningen?
    Nopes niet in Grun, maar kijk maar ff op www.raf.nl
    Ze versturen ook via koerier....

  6. #31

    Standaard

    ik kan op de website van hun niets vinden over verkoop van dvd spelers. Jammer dan, ga ik maar lekker naar de MM toe, vind ik ook wel zo prettig kwa service en betrouwbaarheid van de winkel. Raf zegt me niets, evenals menig andere verkoopsites.

    Toch bedankt voor de info Paul!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Riccardo
    Ik heb vandaag bij de Media Markt in Rotterdam een Regio-vrije, MacroVision-vrije en RCE-vrije, PIONEER DV-444 gekocht voor €379,= ... ze hebben ze weer volop
    Volgens MM Groningen kan dit niet. Ik heb ze gevraagd of hij regiovrij te koop is, maar dat kon absoluut niet. Ik zeg gewoon morgen dat het toch echt zo is, en dat het zelfs bij MM Rotterdam het geval is. Dan laat ik hem daarheen bellen, en met een beetje geluk regelt hij er dan voor mij ook 1 die zo vrij als een vogeltje is.

    Allemaal bedankt voor de info!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    Volgens MM Groningen kan dit niet. Ik heb ze gevraagd of hij regiovrij te koop is, maar dat kon absoluut niet. Ik zeg gewoon morgen dat het toch echt zo is, en dat het zelfs bij MM Rotterdam het geval is. Dan laat ik hem daarheen bellen, en met een beetje geluk regelt hij er dan voor mij ook 1 die zo vrij als een vogeltje is.

    Allemaal bedankt voor de info!

    Laat je niks wijsmaken Rein, bij de MM in Rotterdam worden ze echt voor € 379,= Regio-vrij verkocht. Laat ze maar bellen.
    Succes morgen.

  9. #34

    Standaard

    Bij toeval kwam ik er achter dat deze dvd speler bij MM Rotterdam centrum EUR 379,-- kost, maar bij MM Rotterdam Alexander EUR 362,-- ook regiovrij en RCE vrij.

    Ik heb hem zelf ook daar afgelopen vrijdag gekocht, bespaart je toch weer 17 euro

  10. #35

    Standaard

    bedankt Mathijs!! Dan laat ik ze daarheen bellen als ze me niet geloven. Ik ga ff dealtje maken daar in Grun, en anders pak ik gewoon de trein naar Rotterdam. Plak ik er een nachtje A'dam aan vast en er is weer een leuk weekend geboren.

  11. #36

    Standaard

    Wel sterk dat diezelfde regio vrije dvd speler in Duitsland nog eens 100 euro goedkoper is.
    Zo goedkoop is de MM dus niet in Nederland.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tremor
    Wel sterk dat diezelfde regio vrije dvd speler in Duitsland nog eens 100 euro goedkoper is.
    Zo goedkoop is de MM dus niet in Nederland.
    Oh, hoeveel kost ie dan in Duitsland precies en waar kan ik die kopen? Ik overweeg ook om deze speler aan te schaffen.

  13. #38

    Standaard

    € 279,- Bij de mediamarkt in Hertzogenrath.
    Ook regio vrij.

    Afgelopen zaterdag stond er nog een doos of 7.
    Van te voren bellen is natuurlijk wel handig (meestal spreken ze wel Nederlands omdat er nogal wat Nederlanders werken)

    Was misschien een speciale actie want ik heb getwijfeld tussen de Pioneer 444 en de Philips 722 omdat die 444 zo goedkoop was.
    Ze hadden er heel wat staan voor actieprijzen.
    Ook de Sony NS300 stond er voor € 169,-
    De NS405 voor € 279,- de NS305 voor €239,- meen ik.

  14. #39

    Standaard

    Bedankt Tremor voor de info, scheelt toch wel heel wat. Ik zal ns bellen met filiaal in Nordhorn of ze die daar ook hebben voor die prijs, zoja is ie van mij

    ----------------------------------------------------------

    In Nordhorn kost ie 339 euro . Helaas dat Hertzogenrath zo ver weg is van waar ik woon (ruim 4 uur met de trein )

  15. #40

    Standaard

    288 euro bij mm rijswijk ook regio vrij.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CloseMinded
    288 euro bij mm rijswijk ook regio vrij.
    shit, ik heb er 2 weken geleden nog 349 bij MM Groningen voor betaald, kan ik dan nu nog terug mijn geld eisen? het verschil bedoel ik, Wat vinden jullie?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    shit, ik heb er 2 weken geleden nog 349 bij MM Groningen voor betaald, kan ik dan nu nog terug mijn geld eisen? het verschil bedoel ik, Wat vinden jullie?

    Hup naar Groningen MM en veel theater maken daar.......dan heb je misschien een kans..............of ze schoppen je de winkel uit.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CloseMinded
    288 euro bij mm rijswijk ook regio vrij.
    Kan iemand dit bevestigen? Als dit echt zo is en er hij is nog op voorraad dan weet ik al wat ik volgende week voor mijn b-day wil .

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrozenSolid


    Kan iemand dit bevestigen? Als dit echt zo is en er hij is nog op voorraad dan weet ik al wat ik volgende week voor mijn b-day wil .
    Hij stond deze week in het krantje, hij is trouwens ook nog macrovision vrij.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CloseMinded


    Hij stond deze week in het krantje, hij is trouwens ook nog macrovision vrij.
    Ships . Moet ik mischien even naar rijswijk gaan. Jammer dat het zover weg is. Weet je miscien ook of ze ook via hun filiaal in leeuwarden doen voor die prijs?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrozenSolid


    Ships . Moet ik mischien even naar rijswijk gaan. Jammer dat het zover weg is. Weet je miscien ook of ze ook via hun filiaal in leeuwarden doen voor die prijs?
    moet je gewoon naar MM Leeuwarden bellen, daar weten ze dat natuurlijk. telefoonnummer is te vinden op www.mediamarkt.nl

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    moet je gewoon naar MM Leeuwarden bellen, daar weten ze dat natuurlijk. telefoonnummer is te vinden op www.mediamarkt.nl
    Ja dat was ik ook van plan. Was er eigenlijk te lui voor , maar ik het dan maar toch .

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrozenSolid


    Ja dat was ik ook van plan. Was er eigenlijk te lui voor , maar ik het dan maar toch .
    heel verstandig! Ik ga volgende week naar MM Groningen om te zeiken dat ze me 2 weken best hadden kunnen waarschuwen dat hij in de aanbieding zou komen.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    heel verstandig! Ik ga volgende week naar MM Groningen om te zeiken dat ze me 2 weken best hadden kunnen waarschuwen dat hij in de aanbieding zou komen.
    Das inderdaad naaien. Ze moeten gewoon een koopbeleid als kijkshop doen. Als je iets het koopt en ergens anders goedkoper ziet kun je het verschil terugkrijgen .
    Crap ik had al gemaild naar MM. w8 ik daar wel op. Bel ik ze morgen lekker pissig als ze nee op mijn vraag hebben gezegd

  25. #50

    Standaard

    Hmmm,
    weten jullie misschien ook of je de 444 ook regio vrij kan laten maken? Ik ga morgen namelijk met mijn pa naar Rotterdam om bij de correct een home cinema te kopen: mijn perfect setje, nog een sgoedkoop ook! Ik was zo blij dat ik hem zag. Het is een pioneer dv444k en een pioneer receiver (heel mooie platte, model weet ik niet) verder nog 5 satelietboxjes en een ACTIEVE sub (weet merk niet zo precies, was wel een goed merk) voor maar 699,-!!! Echt heel kewl, ik wilde al zo graag de 444 maar ik d8 dat hij nie in mijn budget past (krijg voor me verjaardag home cinema) en dan ook nog een actieve sub, met setjes met een actieve sub en zo'n goede dvd-speler ben je al gauw 1000 euro kwijt. Maar hij is volgens mij (heel waarschijnlijk) niet regio-vrij, maar ik heb bijvoorbeeld Godfather Trilogy in R1, verder ben ik van plan nog meer R1 dvd's te bestellen. Dus ik vroeg mij af of iemand wist waar je dat kon laten doen, in een of andere dvd-speciaal-zaak die dat soort zaakjes op kan knappen? Zouden ze dat bij Correct kunnen doen? Denk het niet, maarja, ik kijk in ieder geval morgen wel of hij al regionfree is en we kopen hem (is zo'n beetje zeker) toch wel, dus ik laat nog van me horen!!
    /me kan niet w88 tot morgenochtend... het setje is gewoon zo mooi!!

    [edit]
    sorry, beetje dom geweest zie net hier het perfecte antwoord op mijn vraag; er is een hele thread aan gewijd... stom, stom, maarja, ik ga ff die hele thread doorlezen
    [/edit]

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •