De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Titel gezocht

  1. #1

    Standaard Titel gezocht

    Hallo beste medeforumleden;

    Als eerste: de allerbeste wensen voor iedereen voor het komende jaar; dat het maar (weer) een mooi filmjaar mag worden!!
    Ben op zoek naar de titel van een film die ik al heeeel lang geleden gezien heb, weet er niet veel meer van maar misschien dat iemand mij hier mee kan en wil helpen!

    Het is een Nederlandse (jeugd) film; heb deze film denk ik een jaar of 25 terug gezien, waar het precies over gaat weet ik niet meer te vertellen maar dit weet ik er nog van:
    Er is een jongetje die altijd maar een beetje een sulletje is, op een gegeven moment krijgt/vindt hij een wit t-shirt met een tijger(of een leeuw) erop en als hij die aan heeft dan wordt hij ineens heel sterk!

    Wie kan mij vertellen welke film dit is; zou hem heel graag nog eens willen zien maar weet echt niet meer hoe die heet!

    Alvast bedankt!
    Laatst aangepast door SnakeDoc74 : 02-01-2008 om 21:22

  2. #2

    Standaard

    Was dat niet: Sammy's super T-shirt?
    Die gaat in ieder geval over een jongetje die dan heel snel kan lopen.


  3. #3

    Standaard

    De pindakaas reclame?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    De pindakaas reclame?
    Jij vind jezelf wel erg grappig of niet?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B. Bekijk bericht
    Jij vind jezelf wel erg grappig of niet?
    En jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt terwijl het niet eens jouw topic is of niet?

    Waarschijnlijk nog steeds niet over dingen uit het verleden (Moviebase), sneu voor je hoor. Zand erover?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    He Mikel,

    Bedankt voor deze info; even "Gegoogled" en korte clip bekeken; dit is inderdaad de film die ik zocht, Thnx!!!
    Wist alleen niet meer dat het dus een engelstalige film was!

  7. #7

    Standaard

    En in het vervolg: hier is nu een hele mooie nieuwe thread voor!

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56118

    Voor al je vragen als je een titel van een film of tv-serie niet meer weet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •