De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Dvd ondertitels??

  1. #1

    Standaard Dvd ondertitels??

    Ik koop af en toe wel eens een Engelse regio 2 of Amerikaanse regio1 dvd, omdat hij in Nederland niet te krijgen is! Nu heb ik Satans Little Helper (regio 1) gekocht, maar er zitten geen ondertitels bij. Ik heb wel eens gehoord dat je er Nederlandse ( of Engelse ) ondertiteling op kunt zetten. Is dit waar, en zo ja, hoe moet dat dan?

  2. #2

    Standaard

    Dat kun je inderdaad doen, maar dat is wel illegaal en hierover discussiëren op deze website zal niet op prijs gesteld worden.

  3. #3

    Standaard

    Waarom? Ik heb de originele dvd toch gekocht, geen kopie!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink Bekijk bericht
    Waarom? Ik heb de originele dvd toch gekocht, geen kopie!
    Ondertitels zijn ook auteursrechtelijk beschermd.

    Dus tenzij je zelfgemaakte ondertitels heeft is het verboden. (volgens mij)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

    Standaard

    Belangrijker nog: de uitleg die hier gegeven wordt kan dan ook voor illegale praktijken worden gebruikt. Daarom wordt daar niet over gediscussieerd op het forum. Maar als iemand het weet staat het die persoon vrij om je een PM te sturen.
    Ik weet hier overigens niets van. Wat ik wel weet is dat het niet op een originele versie zal lukken, je zal 'm eerst moeten rippen om er achteraf ondertitels bij te zetten (maar ook van rippen weet ik weinig van).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •