De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat klopt hier niet? :)

    Debutanten Roy Makaay en Andy van der Meyde verzilverden ieder een doelpunt. Makaay scoorde in zijn achttiende interland voor de eerste keer, Van der Meyde bekroonde een sterk debuut meteen met een treffer.

    stond in een nieuwsbericht van nu.nl
    zegt u het maar: Wat klopt hier niet?

  2. #2

    Standaard Re: Wat klopt hier niet? :)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Debutanten Roy Makaay en Andy van der Meyde verzilverden ieder een doelpunt. Makaay scoorde in zijn achttiende interland voor de eerste keer, Van der Meyde bekroonde een sterk debuut meteen met een treffer.

    stond in een nieuwsbericht van nu.nl
    zegt u het maar: Wat klopt hier niet?
    Het woordje DEBUTANTEN voor Roy Makaay klopt niet, aangezien dit zyn 18de interland was....dus niet zyn debuut...

    ok...wat heb ik gewonnen?

  3. #3

    Standaard Re: Wat klopt hier niet? :)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    stond in een nieuwsbericht van nu.nl
    Dat klopt niet!! Het staat namelijk op DVD.nl bij de thread: Wat klopt hier niet?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    HAHAHA nu staat we kiet, maar je hebt gelijk. Ik dacht echt van, j*s*s, wat een mafkezen bij nu.nl dat ze denken dat Roy Makaay met 18 interlands (dat staat er ook nog) DEBUTANT is.
    Remco, je hebt de eer gewonnen, wees er tevreden over.

  5. #5

    Standaard

    Wat er niet klopt: Pi-Air had in de basis gemoeten!

    Eerst zit advocaatje-ging-op-reis-tiereliereliere te zeiken dat Pi-Air afzegt, met een hoop poeha (=media-aandacht) is alles weer koek en ei, en nu zettie 'm weer op de bank, bij afwezigheid van Kluivert en Van Nistelrooij. Schandalig, zo ga je niet met mensen om.

    Pi-Air, hou de eer aan je zelf en laat de Miezerige Generaal maar in zijn hempie staan!!
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  6. #6

    Standaard

    Op z'n vrije trappen na, is van Hooijdonk een "gemiddelde" spits. Makaay is beter. Denk je van niet, vraag je dan hetvolgende af:
    Waarom speelt Makaay in (één van de ) beste competities en v. Hooijdonk niet? Hij heeft er ook niet gespeeld, oh ja Nottingham forrest !!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •