Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 568 van 568 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Meteen een eerste (goede) aktie van Obama, alle rechtzaken op Guantanamo Bay zijn per direct stopgezet.
    Hmm alsof alle inzittende procedureel netjes vastzitten :unsure: maar het is een stap in de juiste richting.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #552

    Standaard

    Op NED2 begint net een docu over de 'stem van Obama'. De man achter z'n toespraken. Klinkt interessant

  3. #553

    Standaard

    Dat is toch een jong broekie?

  4. #554

    Standaard

    Yep. Kwam zelf niet aan het woord. 't Ging meer over hoe de campagne van onderop is opgezet. Niet superboeiend achteraf, wel grappig.

  5. #555

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik Obama er vandaag voor het eerst "presidentieel" uit vond zien toen ik hem op CNN iets hoorde aankondigen over het besluit om die strenge milieumaatregelen toe te staan in Californië. Afgelopen week vond ik z'n lichaamstaal nog wat onzeker overkomen. Het zal je ook wel niet in de koude kleren gaan zitten om president van de VS te worden.

  6. #556

    Standaard

    De geruchtenmachine in Amerika draait op volle toeren: is First Lady Michelle Obama zwanger?! De 45-jarige vrouw die al twee kinderen heeft gebaard, heeft namelijk een buikje!

    De zoekterm 'Michelle Obama pregnant' is al honderdduizenden keren ingetikt op Google en de Amerikaanse nieuwsmedia smullen van het bericht. Showbizzblogger Perez Hilton begon het gerucht.

    Het Witte Huis wil niet officieel reageren op de geruchten. Michelle heeft zelf al eerder gezegd dat ze niet nog meer kinderen wil. Zij en Barack hebben hebben al twee dochters.
    NOS.nl

  7. #557

    Standaard

    En maakt t uit?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #558

    Standaard

    Als Obama weer vader wordt zal heel de VS wel op zijn kop staan. Hij is nu al de perfecte man, kun je voorstellen hoe hij straks wordt gezien als hij vertederd met een kleintje over het gras van het witte huis loopt.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #559

    Standaard

    Is dat al geen risico-zwangerschap op zo'n leeftijd?

  10. #560

    Standaard

    Vannacht is het weer zover. Het belooft dicht bij elkaar te zitten, al zijn mijn fingers crossed voor Obama. Ik zal er niet voor opblijven in ieder geval.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #561

    Standaard

    Ik hoop echt dat het Obama gaat worden.
    Heel goed onderbouwen kan ik dat niet, ik heb me er niet heel erg in verdiept.
    Waarom dan Obama ?
    Hij komt echt, normaal en gemeend over, en ik ben enorm voorstander van langere termijnen. In vier jaar gaat net alles "lekker" lopen, effecten van plannen die in werking zijn gezet worden net een beetje duidelijk en dan komt er een nieuwe leider met hele andere ideeën en die schrapt de helft en veranderd de rest.
    In mijn ogen zijn ze daar al verwend met 4 jaar duidelijkheid, met veel gezeur en gezemel komen we hier met veel mazzel aan die 4 jaar maar vaak minder. Telkens weer nieuwe mensen met nieuwe visies en eigen plannetjes...om gek van te worden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #562

    Standaard

    Nou het is gelukkig goedgekomen, Obama mag nog vier jaar door!

  13. #563

    Standaard

    De hele nacht gekeken en naast Florida is het eigenlijk nergens spannend geworden. Om 3u zag je eigenlijk al dat Romney het haast onmogelijk nog kon gaan winnen. Dit is de beste keuze voor het land en ik hoop dat Obama dat ook beseft; hij krijgt nu 4 jaar de tijd om bepaalde cruciale beslissingen er doorheen te gaan drukken.

  14. #564
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn gevoel zeg dat het zo goed is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #565

    Standaard

    Ik was eigenlijk voor een andere kandidaat, maar goed met Obama kan ik ook leven.


  16. #566
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, en dan dat bijschrift en onderschrift...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #567

    Standaard

    Zojuist met mijn neef die in Colorado woont gesproken en daar zijn ze ook ontzettend blij met de uitslag
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #568

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •