Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HD media wordt niet ernstig genomen bij MM Oostakker.

    Als trouwe klant van MediaMarkt Oostakker (Gent, B) ging ik vandaag op zoek naar enkele Blu-rays en tot mijn verbazing waren deze niet meer in de rekken te vinden. (ook de HD DVDs waren verdwenen)
    Even rondneuzen tussen de dvd's, nergens te vinden. Even gevraagd en bleek dat de Blu-rays en HD DVDs tussen het "bruingoed" stond.

    Dit blijken dus de tv's en spelers te zijn. En inderdaad, in de gang van de dvd-spelers stond zo een metalen grabbelton waar al die (toch wel dure) Blu-rays en HD DVDs op een hoopje waren gesmeten.

    Ik dacht eerst, die zullen in de aanbieding staan, maar neen, dit waren alle schijfjes!!!!!

    Ik was zo geschokt (klinkt misschien onnozel, maar ja...) dat ik niet eens de moeite heb getroost om erin te grabbelen.

    Ik heb zonet ook een verontwaardigde mail gestuurd naar MM.

    Of dit alles helpt betwijfel ik, maar zeg nu zelf, zou jij een schijfje van 20 tot 30 euro kopen uit een grabbelton? Zelfs de Oceans Box, Spiderman box, Harry Potter box en de pirates met kartonnen sleeve lagen er gewoon tussen.

    te triest voor woorden.

    En dan zitten wij te zeuren wie er zal winnen.... blijkbaar zitten zij niet te wachten op een winnaar en verdienen ze nog veel te veel aan de uitverkoop dvd's van 2 en 3 euro.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  2. #2

    Standaard

    Was me laatst ook opgevallen dat de HD-DVD's en Blu-Ray's verdwenen waren in Oostakker. Normaalgezien stonden die in de hoek bij "special interest".

    Ik ben er dan ook niet op zoek naar geweest waar ze dan wel lagen, maar dat vind ik toch wel straf. Vooral omdat ze toch wel genoeg plaats hebben om ergens bij de DVD-afdeling een afzonderlijke stand te voorzien voor HD-schijfjes.

    Nie goed bezig, zou ik zo durven zeggen!
    Da's dan wel een groot verschil met MM Roeselare, want daar hebben ze een heel uitgebreide collecttie, mooi opgesteld in een afzonderlijk rek. Bovendien zijn de prijzen aldaar vrij schappelijk te noemen.
    Tenzij ze het ondertussen ook zouden veranderd hebben, want het is al heel lang geleden dat ik in MM Roeselare nog geweest ben.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ga je toch naar een andere winkel.
    Niet echt boeiend ofzo zijn meer winkels dan alleen de MM
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #5

    Standaard

    Er is inderdaad meer dan MM, maar je moet toegeven dat hun prijzen voor gewone winkels echt wel goed liggen (voor media dan toch, hardware spreek ik me niet over uit).

    ben vandaag eens naar Antwerpen geweest en daar is MM veel beter georganiseerd. daar staan de Blu-rays al alfabetisch gesorteerd.

    Bij Saturn hadden ze zelfs een "top 10 van BD". Prijzen en aanbod gelijkaardig met MM A'pen. Wat wel opvallend was, dat er bij Saturn bijna geen HD DVD's liggen.

    Hadden blijkbaar het nieuws van Warner niet nodig om een keuze te maken...
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minimoke Bekijk bericht
    Bij Saturn hadden ze zelfs een "top 10 van BD". Prijzen en aanbod gelijkaardig met MM A'pen. Wat wel opvallend was, dat er bij Saturn bijna geen HD DVD's liggen.
    Warner heeft er niks mee te maken! De doosjes van de blu-rays passen gewoon veel beter in hun interieur!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn mail naar MM.

    Daarin zei de dame dat het een tijdelijke verhuizing was en ze binnenkort weer in de rekken zullen staan.

    En ze verzekerde mij ook..... dat alle doosjes met zorg in de bak werden gedaan, zoals zij met al hun producten omgaan.

    Ik moet zeggen, om iets bewust zo wanordelijk te leggen zodat het lijkt dat ze erin gegooid zijn, daarvoor moet je een echte artiest zijn.

    Wel beleefd dat ze toch IETS laten horen.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  8. #8

    Standaard

    Ondertussen zijn de blu-ray's (en de HD-DVD's ) bij MM Oostakker volledig verdwenen. Nergens meer te bespeuren, zelfs niet in een grabbelbak tussen de TV's!

    In de Fnac in Gent daarentegen zijn alle (nieuwe) titels beschikbaar, maar helaas véél te duur!

  9. #9

    Standaard

    Oostakker?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #10

    Standaard

    In Rotterdam Alexander en Centrum is er een hele blu-ray wand. Waarschijnlijk is men in Oostakker tot de conclusie gekomen dat het een medium is voor stadse mensen en niet voor de boerenpummels in die regio daar.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    In Rotterdam Alexander en Centrum is er een hele blu-ray wand. Waarschijnlijk is men in Oostakker tot de conclusie gekomen dat het een medium is voor stadse mensen en niet voor de boerenpummels in die regio daar.
    Tja, geef ze eens ongelijk. Voor de boerenpummels maakt het niet uit wat ze downloaden...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  12. #12
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Oostakker?
    Goh geen topologie gehad op school?

    Of leren stadse mensen tijdens de topologielessen alleen die steden die dicht bij de Randstad liggen.

    Heb altijd het idee gehad dat stadse mensen zo slim waren…. valt me een beetje tegen.

    Oostakker is een dorp in de Belgische provincie Oost Vlaanderen, dacht ik…. maar misschien heb ik het fout. tje
    Laatst aangepast door AntS : 25-02-2008 om 15:10

  13. #13

    Standaard

    Topologie? Bedoel je niet gewoon topografie? Ik kan je verzekeren dat geen enkele middelbare scholier (lomschool tot VWO) dit dorpje er tussen had. Ook niet zo gek dat HD daar niet echt werkt dan...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Oostakker is een dorp in de Belgische provincie Oost Vlaanderen
    Die zin staat zo letterlijk op wikipedia......stiekem even gespiekt ?

    Het is trouwens ook een bedevaardoord (Oostakker Lourdes), dus als ze Passion Of The Christ eens uitbrengen op BD, verkopen ze misschien wel iets.

  15. #15

    Standaard

    Dat dorpje is eigenlijk deel van de "randstad" van Gent.

    MM koos om buiten Gent hun zaakje te openen omdat het daar waarschijnlijk een stuk goedkoper is en toch aan een drukke expresweg ligt en aan de ring rond Gent.

    Of dat zo blijft is maar de vraag. Hun Duitse concurrent ..... (kan even niet op de naam komen, bedrijfskleuren zijn oranje) zou immers eind 2008 in Gent centrum te vinden zijn.

    Laat de concurrentiestrijd maar beginnen in ons Vlaamsche dorpken.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minimoke Bekijk bericht
    Of dat zo blijft is maar de vraag. Hun Duitse concurrent ..... (kan even niet op de naam komen, bedrijfskleuren zijn oranje) zou immers eind 2008 in Gent centrum te vinden zijn.
    "Saturn" toch niet?
    Is (dacht ik) niet echt een concurrent vermits ze onder dezelfde holding zitten?

    Als ze in Gent centrum komen, dan kan de Fnac hun deuren wel sluiten!
    Zou ook kunnen dat ze aan het nieuwe terrein bij Flanders Expo komen - binnenkort zou men er alvast een grote IKEA neerzetten...

  17. #17
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Die zin staat zo letterlijk op wikipedia......stiekem even gespiekt ?

    Het is trouwens ook een bedevaardoord (Oostakker Lourdes), dus als ze Passion Of The Christ eens uitbrengen op BD, verkopen ze misschien wel iets.
    Nee, ik kom nog uit het tijdperk dat we dit op (katholieke) school moesten leren omdat, zoals je al opmerkte bekend is voor het bedevaartsoord (Oostakker Lourdes).

  18. #18
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Topologie? Bedoel je niet gewoon topografie? Ik kan je verzekeren dat geen enkele middelbare scholier (lomschool tot VWO) dit dorpje er tussen had. Ook niet zo gek dat HD daar niet echt werkt dan...
    Sorry, je hebt gelijk het is topografie, zo slim was ik dus niet. tje

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Sorry, je hebt gelijk het is topografie, zo slim was ik dus niet. tje
    Gelukkig, want toplogie is een richting in de wiskunde...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Gelukkig, want toplogie is een richting in de wiskunde...
    Inderdaad...
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Topologie
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ja, wist ik nog van mijn studie.

    De Nederlandse wiskundige Luitzen Egbertus Jan Brouwer heeft belangrijke bijdragen geleverd aan de moderne topologie.
    Allemaal een tje op Luitzen Egbertus Jan Brouwer!!! En zeg die naam maar eens 50 keer achter mekaar op binnen een minuut!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ja, wist ik nog van mijn studie.
    Ah. Een collega?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ah. Een collega?
    Eh, een collega? Je bedoelt in de wiskunde? Neu... moest een keer -in het kader van analytisch lezen- een artikel lezen dat geheel niet op mijn vakgebied was gericht: puur om te zien dat de regels voor wetenschappelijke artikelen schrijven, tot op zeker hoogte, overal gelijk zijn. Een onderdeel in dat artikel ging over topologie: de auteur gebruikte topologie als een soort van metafoor voor zijn standpunt (was een sociaal wetenschappelijk georiënteerd artikel). Heb er van genoten joh... hehe, niet echt dus...
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 26-02-2008 om 17:26
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  24. #24

    Standaard

    Ik was daarnet de online versie aan het lezen van het Mediazine van België.
    Daarin stond een beschrijving van MM Oostakker met ondermeer de vermelding dat hun blu-ray / dvd / cd afdeling fenomenaal is.
    Ik ben vaste klant in Antwerpen en Schoten en nu is mijn vraag aan de bezoekers van MM Oostakker, heeft deze winkel effectief zo'n groot aanbod?
    Mochten er mensen zijn die kunnen vergelijken met Antwerpen dan hoor ik het ook graag.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik was daarnet de online versie aan het lezen van het Mediazine van België.
    Daarin stond een beschrijving van MM Oostakker met ondermeer de vermelding dat hun blu-ray / dvd / cd afdeling fenomenaal is.
    Ik ben vaste klant in Antwerpen en Schoten en nu is mijn vraag aan de bezoekers van MM Oostakker, heeft deze winkel effectief zo'n groot aanbod?
    Mochten er mensen zijn die kunnen vergelijken met Antwerpen dan hoor ik het ook graag.
    Ik ben al enkele keren in Oostakker geweest. De nummer 1 MM blijft voor mij toch nog altijd die van Schoten, als je het daar niet vindt geraak je waarschijnlijk niet gesteld. Die van Oostakker lijkt wat op die van Oostende qua grootte, die op de Keyserlei is duidelijk een stuk kleiner (toch voor wat de dvd-BR afdeling betreft).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •