Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 811 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Voorlopig zijn er anders nog zat films wel op HD DVD en niet op Blu-ray te krijgen.
    Dat zeg ik ook niet. De HD-DVD mensen een beetje tarten is altijd wel leuk
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    LOL, zij toch dat HD-DVD verloren had. Hehe, blij met mij PS3, wat ook nog eens de beste BD speler is. http://gizmodo.com/340402/first-blu+...ct-is-that-all

    Ach, voor de HD-DVD lutsers, bedenk dat filmpjes nu een stuk goedkoper worden, bedenk wel dat het de laatste films zullen zijn...

    HD-DVD: RIP

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Zie je maar weer waar het geld zit...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank J. Bekijk bericht
    PS3 is op dit moment juist de beste speler op de markt gekeken naar de profielen. Hij ondersteun al 1.1 en het verschil met 2.0 is alleen een ethernet aansluiting en 512 MB meer geheugen. Beide dus aanwezig en toe te passen.
    Ah, dat is goed om te lezen. Bedankt voor de info, ik had me er nog niet in verdiept.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Ook Apple is om http://core.tweakers.net/nieuws/5111...orld-expo.html
    Nu moet het ook voor de meest verstokte HD-DVD trol duidelijk zijn... BD is winnaar!

  7. #57

    Standaard

    Ook voor de prijs van de spelers en de discs is dit een ongewenste ontwikkeling. Juist door de concurrerende formaten zijn de prijzen de afgelopen maanden flink gekelderd.
    Wat een onzin, volgens jouw redenatie zou dvd dan ook altijd duur zijn gebleven, want daar is totaal geen concurrentie van andere formaten geweest. De prijzen zijn gedaald van hd-dvd vanwege de concurrentiestrijd door ze met verlies te verkopen(dumpen), BDspelers zijn ook sterk in prijs gezakt, maar daar komt het ook voornamelijk doordat de productie van de onderdelen enorm is gedaald.
    De prijzen van disks zijn in verhouding weinig gedaald, daar moeten we het juist dadelijk hebben van bedrijven als DFW/RCV en indies om te zorgen dat de prijzen snel gaan dalen. Ook het feit dat steeds meer mensen toch de stap durven te nemen en daardoor dus de spullen gaan kopen heeft ook invloed op de daling van de prijs.. En vergis je niet in de lage prijzen van HD-DVD spelers, dat zijn dus spelers die ook beperkt zijn, bv alleen 1080i uitspugen..

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ook voor de prijs van de spelers en de discs is dit een ongewenste ontwikkeling. Juist door de concurrerende formaten zijn de prijzen de afgelopen maanden flink gekelderd.
    Wat een onzin, volgens jouw redenatie zou dvd dan ook altijd duur zijn gebleven, want daar is totaal geen concurrentie van andere formaten geweest. De prijzen zijn gedaald van hd-dvd vanwege de concurrentiestrijd door ze met verlies te verkopen(dumpen), BDspelers zijn ook sterk in prijs gezakt, maar daar komt het ook voornamelijk doordat de productie van de onderdelen enorm is gedaald.
    De prijzen van disks zijn in verhouding weinig gedaald, daar moeten we het juist dadelijk hebben van bedrijven als DFW/RCV en indies om te zorgen dat de prijzen snel gaan dalen. Ook het feit dat steeds meer mensen toch de stap durven te nemen en daardoor dus de spullen gaan kopen heeft ook invloed op de daling van de prijs..
    Je zegt "onzin" maar in de uitleg van je mening geef je Phrenetic feitelijk gelijk. Hardware-prijzen zijn gewoon gedaald onder invloed van de strijd. Dat valt heel moeilijk te ontkennen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    En vergis je niet in de lage prijzen van HD-DVD spelers, dat zijn dus spelers die ook beperkt zijn, bv alleen 1080i uitspugen..
    De goedkoopste stand-alone HD DVD-speler is momenteel de Toshiba EP10 voor 300 euro, en die speelt toch wel degelijk 1080P af.
    Laatst aangepast door Richard B. : 05-01-2008 om 08:22

  9. #59

    Standaard

    Ik hoop dat universal overgaat naar blu ray die hebben een hoop mooie titels

  10. #60

    Standaard

    Dat Warner regiocodering gaat toepassen zou jammer zijn, al kan ik nergens op uitmaken dat ze dit gaan doen.

  11. #61

    Standaard

    Ik mis nog steeds een reactie van TJ Weissel in dit topic

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik mis nog steeds een reactie van TJ Weissel in dit topic
    Waarom?

  13. #63

    Standaard

    En de CES conferentie van HD-dvd is ook gecanceld. Hoe dan ook nu ik erover nadenk vind ik dat Warner wel een erg rare beslissing heeft genomen men zegt dit alleen te doen om HD media zo snel mogelijk gemeengoed te maken en kiest er vervolgens het formaat dat nog niet klaar is voor die taak. Als warner voor HD-dvd had gekozen en met ditzelfde verhaal naar de andere studios was gegaan had de oorlog misschien langer geduurt maar ging de acceptatie van HD-media waarschijnlijk een stuk sneller.

  14. #64

    Standaard

    waarom,het is voor de consument alleen maar makkelijker dat er maar 1 standaard komt,de meesten weten nog niet eens wat HD is,laat staan dat er 2 verschillende formats zijn .Ze moeten zo snel mogelijk naar 1 format,naar mijn mening,of het nou blu ray word,of HD-DVD,ik hoop op Blu ray en als dat zo doorgaat zit dat er dik in,maar dat is nog steeds afwachten...In ieder geval heeft HD-dvd nu wel een flinke deuk opgelopen,door de beslissing van Warner...

  15. #65

    Standaard

    Uiteraard is een formaat beter maar de volgende stap is algemene acceptatie van HD-media. Alleen is Blu-ray hier door haar profielen en dure prijs nog niet klaar voor. HD-dvd is/was dat wel.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Waarom?

    Meen me te herinnereren dat hij in een ander topic altijd zo lekker kon afgeven op het blue ray kamp

  17. #67

    Standaard

    Ik vind dit persoonlijk goed nieuws. Niet om de eerste plaats omdat ik een PS3 heb maar het feit dat Warner de strijd wil beslechten in dit geval in het voordeel van BR. Dit is voor de langer termijn en dus niet dat rare kont gedraai van Paramount. Dit schept alleen maar duidelijkheid naar de consument. Ik kan dit alleen maar toe juichen ongeacht of BR op dit moment nog niet helemaal is uit ontwikkeld.

  18. #68

    Standaard

    Ik kan dit alleen maar toe juichen ongeacht of BR op dit moment nog niet helemaal is uit ontwikkeld.
    Hoe je het ook bekijkt het feit dat de Blu-ray kant nog niet steeds niet klaar is met de ontwikkeling van haar spelers is gewoon een slechte zaak. Hoe lang zal het nog duren voor je voor met 200 dollar/euro een 1.1 en uiteindelijk een 2.0 speler kan krijgen. Hoe langer dat duurt des te slechter dat zal zijn voor de acceptatie van Blu-ray. Met andere woorden men moet ervoor zorgen dat dit prijspunt zo snel mogelijk word berijkt. Edit: De vraag is dus of de hardware fabricanten bereid zijn om hun verlies te nemen.
    Laatst aangepast door vick86 : 05-01-2008 om 08:37

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    Hoe je het ook bekijkt het feit dat de Blu-ray kant nog niet steeds niet klaar is met de ontwikkeling van haar spelers is gewoon een slechte zaak. Hoe lang zal het nog duren voor je voor met 200 dollar/euro een 1.1 en uiteindelijk een 2.0 speler kan krijgen. Hoe langer dat duurt des te slechter dat zal zijn voor de acceptatie van Blu-ray. Met andere woorden men moet ervoor zorgen dat dit prijspunt zo snel mogelijk word berijkt. Edit: De vraag is dus of de hardware fabricanten bereid zijn om hun verlies te nemen.
    Misschien nog wel belangrijker: hoe lang duurt het voordat Blu-ray regiovrij word of er op z'n minst regiovrije spelers beschikbaar komen? Ik gruw van regiocodering, en ik snap niet dat mensen er akkoord mee gaan terwijl er regiovrije alternatieven beschikbaar zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien nog wel belangrijker: hoe lang duurt het voordat Blu-ray regiovrij word of er op z'n minst regiovrije spelers beschikbaar komen? Ik gruw van regiocodering, en ik snap niet dat mensen er akkoord mee gaan terwijl er regiovrije alternatieven beschikbaar zijn.
    en wat nog erger is dat HD-spelers niet regiovrij dvd's afspelen. Heb ik hier straks godverdomme drie apparaten met dvd afspeel mogelijkheden en maar eentje die regiovrije is. Hoe lang duurt het nog voordat ik de oude roestbak er eindelijk uit kan doen.
    Laatst aangepast door vick86 : 05-01-2008 om 08:51

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien nog wel belangrijker: hoe lang duurt het voordat Blu-ray regiovrij word of er op z'n minst regiovrije spelers beschikbaar komen? Ik gruw van regiocodering, en ik snap niet dat mensen er akkoord mee gaan terwijl er regiovrije alternatieven beschikbaar zijn.
    Ik gruwel ook van regiocodering, maar wat zijn de regiovrije atanatieven op dit moment ?.
    HD DVD bedoel je waarschijnlijk, maar de maatschapijen die voor regiocodering hebben gekozen brengen helemaal niets op HD DVD uit (Fox, Disney).
    Het toepassen van regiocodering is altijd open gehouden door Toshiba voor het geval deze maatschapijen, die regiocodering willen toepassen, ook willen uitbrengen op HD DVD.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    en wat nog erger is dat HD-spelers niet regiovrij dvd's afspelen. Heb ik hier straks godverdomme drie apparaten met dvd afspeel mogelijkheden en maar eentje die regiovrije is. Hoe lang duurt het nog voordat ik de oude roestbak er eindelijk uit kan doen.
    De eerste aanzet is gemaakt:
    http://www.stegen.com/newsdesk_info....85e0ad70ac277a

    Al zal het nog wel te vroeg zijn, want ik heb er nog niet echt vertouwen in dat deze spelers ook probleemloos zullen blijven werken in de toekomst.

  23. #73

    Standaard

    Had niet verwacht dat ze zo snel al zouden kiezen.
    Als ik nu maar wel mijn HD DVD's altijd kan blijven afspelen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De eerste aanzet is gemaakt:
    http://www.stegen.com/newsdesk_info....85e0ad70ac277a

    Al zal het nog wel te vroeg zijn, want ik heb er nog niet echt vertouwen in dat deze spelers ook probleemloos zullen blijven werken in de toekomst.
    Alleen regio A en B, mis de regio C nog. Maar het begin is er

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    Hoe je het ook bekijkt het feit dat de Blu-ray kant nog niet steeds niet klaar is met de ontwikkeling van haar spelers is gewoon een slechte zaak. Hoe lang zal het nog duren voor je voor met 200 dollar/euro een 1.1 en uiteindelijk een 2.0 speler kan krijgen. Hoe langer dat duurt des te slechter dat zal zijn voor de acceptatie van Blu-ray. Met andere woorden men moet ervoor zorgen dat dit prijspunt zo snel mogelijk word berijkt. Edit: De vraag is dus of de hardware fabricanten bereid zijn om hun verlies te nemen.
    Ik denk dat het wel meevalt de hardware is altijd in ontwikkeling. De specificatie van de hdmi port is toch ook al een paar keer verrandert.

Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •