Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233
De resultaten 801 tot 811 van 811 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    De WOII is ook al voorbij, ik eet gewoon weer Duitse broodjes!
    Ik wacht echter nog steeds op de terugkomst van mijn fiets!

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Voor iemand die geinteresseerd is in techniek en in HD weet jij wel veel onzin en onwaarheden te vertellen.. Als jij zelf eens goed je verdiept in de technologie dan zou je weten dat je een hoop lariekoek verteld, zeker met betrekking to layers.. De 4layer dvd waar jij het zo over hebt is niets anders dan een flipper ofwel duallayer aan elke kant..
    Aan BD is op dit moment al 4 (100GB) en 8 layers (200GB) toegevoegd in prototype, net als dat de 3layer HD-DVD (50GB) dit was (trouwens Ritek claimed dat ze 10layers voor beide konden doen 150GB HD-DVD, 250GB BD).. BD is inmiddels dus ook al niet meer veel duurder om te produceren als HD-DVD, en het is toch beter om nog een extra beschermingslaag te hebben zodat de kans op krassen nog minder wordt, ik zie daar in iedergeval geen nadeel aan.. Dus ukkeltje, verdiep jij zelf maar eens in de technologie..
    Het is echt niet nodig om telkens te antwoorden op mijn post, met argumenten die aantonen hoe weinig je er eigenlijk van afweet. De 4 layer dvd, waar ik het over heb, is die van FVD , het 3e HD formaat dat in Taiwan ontwikkeld werd . Die toestellen zijn verkrijgbaar en ook sommige films zoals LOTR. Die werken met 4 lagen en een rode laser. Wat de extra beschermlaag op de BD betreft volgt ge gewoon hetgeen de reklame daarover vertelt , maar hebt ge geen flauw benul van de technische reden en de noodzaak die daar achter zit. En ik ga geen moeite doen om het u te vertellen , want aan uw "technische kennis " te zien , gaat ge er toch geen moer van begrijpen.

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ERIK KR Bekijk bericht
    Het is echt niet nodig om telkens te antwoorden op mijn post, met argumenten die aantonen hoe weinig je er eigenlijk van afweet. De 4 layer dvd, waar ik het over heb, is die van FVD , het 3e HD formaat dat in Taiwan ontwikkeld werd . Die toestellen zijn verkrijgbaar en ook sommige films zoals LOTR. Die werken met 4 lagen en een rode laser. Wat de extra beschermlaag op de BD betreft volgt ge gewoon hetgeen de reklame daarover vertelt , maar hebt ge geen flauw benul van de technische reden en de noodzaak die daar achter zit. En ik ga geen moeite doen om het u te vertellen , want aan uw "technische kennis " te zien , gaat ge er toch geen moer van begrijpen.
    grappig, FVD? is 3 layer, geen 4... jij bedoelt VMD... tuurlijk heb ik geen flauw benul van de technische reden, behalve dan dat bij BD de eerste 'data'laag zo dicht aan het oppervlak ligt, waardoor de kans op beschadigingen groter is natuurlijk, de reden dat de 'data'laag zo dicht bij het oppervlak ligt is zodat er meer lagen gebruikt kunnen worden.
    Maar goed, ik ga dan wel weer met mijn DUPLO spelen..

  4. #804

    Standaard

    Ik word een beetje moe van je arrogantie. Je doet net of je allesweter bent en anderen niets weten. Dat je er veel van weet zal ongetwijfeld, maar je bezit niet dé waarheid. Sommige dingen kunnen nu eenmaal anders zijn, dan je ze ziet.

    Je oordeelt over anderen zonder dat je ook maar iets over de achtergronden van een bepaalde persoon weet. Dat deed je eveneens tegen mij (gisteren meen ik). Het siert je allerminst en zo maak je je niet geliefd.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    grappig, FVD? is 3 layer, geen 4... jij bedoelt VMD... tuurlijk heb ik geen flauw benul van de technische reden, behalve dan dat bij BD de eerste 'data'laag zo dicht aan het oppervlak ligt, waardoor de kans op beschadigingen groter is natuurlijk, de reden dat de 'data'laag zo dicht bij het oppervlak ligt is zodat er meer lagen gebruikt kunnen worden.
    Maar goed, ik ga dan wel weer met mijn DUPLO spelen..
    Die laag krijg je echt niet zo snel kapot. Ik heb hier een spel voor de playstation liggen die ik heb overgenomen van een vriend. Hij had hem vanaf het begin al en nu vond het er niks meer aan €10, was hij voor mij. Ik draaide schijf om en schrok me kapot, er zaten een paar hele dikke krassen op en ik had argwaan of hij het wel deed (maar goed, ik weet waar hij woont...) . Niks aan het handje. Ik vertrouw er wel in...

  6. #806

    Standaard

    Op Digital Bits is te lezen dat WB Dirty Harry niet uit zal brengen op HD DVD. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #807

    Standaard

    De HD-DVD uitgave van Atonement die deze maand uit komt is de laatst HD-DVD die universal gaat uitbrengen, dus die stoppen er ook al heeeel snel mee..

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...Atonement/1527

  8. #808

    Standaard

    Was al gemeld.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #809

    Standaard

    areadvd.de meldt vandaag dat Warner zijn April/Mei HD-DVD releases ook schrapt van de release-lijst.
    Volgens het artikel zou alleen The Invasion en Assassination Of Jesse James nog komen op HD-DVD.

    Quote :

    "Nachdem auf der CES noch eine Gnadenfrist bis Ende Mai gegeben wurde, erscheinen jetzt die letzten Filme bereits im März auf HD DVD. Die Planungen für April und Mai wurden gestrichen."

    Vertaling :

    Nadat Warner op CES nog aangegeven had om tot eind Mei door te gaan, verschijnt nu in Maart de laatste HD-DVD titels.
    De geplande releases voor April en Mei zijn geschrapt.


    Dit kan betekenen dat de releases voor Beowulf en I Am Legend risico lopen om niet uit gebracht te worden in Europa.
    Laatst aangepast door Wedlock : 06-03-2008 om 16:39
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    areadvd.de meldt vandaag dat Warner zijn April/Mei HD-DVD releases ook schrapt van de release-lijst.
    Volgens het artikel zou alleen The Invasion en Assassination Of Jesse James nog komen op HD-DVD.

    Quote :

    "Nachdem auf der CES noch eine Gnadenfrist bis Ende Mai gegeben wurde, erscheinen jetzt die letzten Filme bereits im März auf HD DVD. Die Planungen für April und Mai wurden gestrichen."

    Vertaling :

    Nadat Warner op CES nog aangegeven had om tot eind Mei door te gaan, verschijnt nu in Maart de laatste HD-DVD titels.
    De geplande releases voor April en Mei zijn geschrapt.


    Dit kan betekenen dat de releases voor Beowulf en I Am Legend risico lopen om niet uit gebracht te worden in Europa.
    Ach, het is niet alsof je die titels tegen die tijd nog in de winkel zou kunnen kopen. HD DVD verkoop vind momenteel al vrijwel geheel via het web plaats, en dan is het een kleine stap om zoiets te importeren.

    Voor mij persoonlijk zitten er dacht ik geen interessante titels meer tussen de laatste Warner-releases, dus het maakt me ook niets meer uit.

  11. #811

    Standaard

    Warner zal vanaf 01 April 2008 geen HD-DVDs meer uitbrengen in de Benelux.
    Beowulf, I Am Legend en The Invasion vervallen hierdoor.

    Releases voor de komende tijd van Warner op Blu-Ray :

    19-03-2008 The Invasion
    08-04-2008 Beowulf : Director's Cut
    23-04-2008 I Am Legend
    23-04-2008 Bonnie & Clyde SE
    21-05-2008 Zodiac : Director's Cut
    21-05-2008 Troy : Director's Cut
    28-05-2008 Moordwijven

    2008 The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford
    2008 Dirty Harry Box-set
    2008 V For Vendetta
    2008 Constantine
    2008 Batman Begins
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •