Bekijk uitslag poll: Welke video disc formaten gebruik je?

Stemmers
91. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Enkel DVD

    27 29,67%
  • DVD en Blu-ray

    31 34,07%
  • DVD en HD DVD

    10 10,99%
  • DVD, Blu-ray en HD DVD

    22 24,18%
  • Anders..

    1 1,10%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Gelukkig! 8)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voor een HD Ready van 32 inch heeft het weinig zin, maar als de grotere maten wat meer gemeengoed gaan worden, dan kan HD of BRD DVD misschien wel eens wat worden
    Ik denk toch dat het dan ook wel een groot verschil maakt hoor, . De kleurweergave is vaak ontzettend veel beter dan de dvd'swat voo rmij toch wel één van de belangrijkste facoren is, en het geluid telt ook wel natuurlijk. Maar ja, op een kleiner scherm is de impact minder groot dan op een 50" of groter. Maar het grootste verschil is nog altijd tussen sd en hd ready.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Ik denk toch dat het dan ook wel een groot verschil maakt hoor, . De kleurweergave is vaak ontzettend veel beter dan de dvd'swat voo rmij toch wel één van de belangrijkste facoren is, en het geluid telt ook wel natuurlijk. Maar ja, op een kleiner scherm is de impact minder groot dan op een 50" of groter. Maar het grootste verschil is nog altijd tussen sd en hd ready.
    Ik denk dat zijn opmerking (zoals meer opmerkingen hier zouden moeten zijn) meer gericht was op jan en allemaal. Die zien dat echt niet. Je wilt niet weten hoeveel mensen hun DVD speler via de composite of knaken scart stekker die erbij zat aan hun HDTV hebben hangen. Een scherm vol oververzadigde kleuren als gevolg, maar iedereen denkt dat hij beter beeld heeft dan ooit (door de HD, of iets anders gestoords). Ik heb bij mij thuis al menig keer een HD film bekeken met kennissen en niemand valt er van van zijn stoel... De meeste mensen zien het gewoon niet of geven er gewoonweg niks om. Het boeit ze alleen of de film leuk is of niet.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    De meeste mensen zien het gewoon niet of geven er gewoonweg niks om. Het boeit ze alleen of de film leuk is of niet.
    Dat is zeker waar! Ook al is het de fim van ontzettende goede kwaliteit, als de inhoud op niks trekt, heb je er ook niet veel aan. Maar ik had het dan wel enkel over visuele. Inderdaad zijn er veel mensen die daar niet veel om geven.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Maar ik had het dan wel enkel over visuele. Inderdaad zijn er veel mensen die daar niet veel om geven.
    Weet ik, en je hebt gelijk. Maar veel mensen geven hier gewoon niks om. Van de week nog bij de schoonvader van mijn broertje: Phillips Ambilight full HD 46" / 50", PS3 ---> composite kabel met scart verloop (wat in de doos zit). "Moet je eens kijken wat een beeld, man"!!!!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •