Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142
De resultaten 1.026 tot 1.034 van 1034 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Ik heb de box van Star Wars gekocht op blu-ray en nu toch al zeer regelmatig met mijn home cinema bekeken (en Star Wars moet natuurlijk luid bekeken worden).
    Ik ondervindt geen audioproblemen bij deze twee films.

    Toeval moet voorkomen dat ik mijn box overlaatst aan een kamaraad heb uitgeleend en hij vertelde wel dat de audio in een bepaalde scene van Attack of the Clones niet goed zat.

    Ik heb een LG home cinema en hij een Sony. Lijkt mij eerlijk gezegd raar als het daar iets mee te maken zou hebben...

  2. #1027

    Standaard

    Ik heb vernomen dat Highlander een slechte beeldkwaliteit heeft. Heeft iemand van dit forum de transfer gezien?

  3. #1028

    Standaard

    Ik heb Highlander en ik vind hem prima. Ik heb er wel mindere blu-ray's tussen zitten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb vernomen dat Highlander een slechte beeldkwaliteit heeft. Heeft iemand van dit forum de transfer gezien?

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    Ik heb de box van Star Wars gekocht op blu-ray en nu toch al zeer regelmatig met mijn home cinema bekeken (en Star Wars moet natuurlijk luid bekeken worden).
    Ik ondervindt geen audioproblemen bij deze twee films.

    Toeval moet voorkomen dat ik mijn box overlaatst aan een kamaraad heb uitgeleend en hij vertelde wel dat de audio in een bepaalde scene van Attack of the Clones niet goed zat.

    Ik heb een LG home cinema en hij een Sony. Lijkt mij eerlijk gezegd raar als het daar iets mee te maken zou hebben...
    Hm, dat zal dan ook wel de Asteroid Chase betreffen?

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Hm, dat zal dan ook wel de Asteroid Chase betreffen?
    wat is hier precies mis mee, heb thuis de box liggen maar nog niet afgespeeld
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #1031

    Standaard

    Top Gun.
    Erg soft, zwartwaarde erg slecht. DNR

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Top Gun.
    Erg soft, zwartwaarde erg slecht. DNR
    de 3D versie?

    http://www.blu-ray.com/movies/Top-Gu...ay/475/#Review


    Black levels are solid but unspectacular, though there aren't many scenes that call for deep, dark blacks anyway.

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Top Gun.
    Erg soft, zwartwaarde erg slecht. DNR
    Tja, ik weet niet wat ik hiermee moet. Deze reviews zeggen toch heel wat anders.

  9. #1034

    Standaard



    Dit is echt de eerste Blu-ray van Sony die ik erg vind tegenvallen. En dan heb ik het niet over de film zelf, maar over de Blu-ray.

    Contrast- en zwartwaarden zijn erg zwak. Wat zwart zou moeten zijn is vaak (donker)grijs. Scherpte valt wat tegen, detaillering is wel redelijk OK. Ook de kleuren zien er regelmatig vreemd en onnatuurlijk uit, soms erg koel, dan weer overdreven warm, maar ook heel vaak vaal. Huidtinten zijn soms goed, maar vaak ook heel verkeerd.
    En dat ligt echt niet aan mijn televisie, want het gros van de Blu-rays die ik bekijk ziet er geweldig uit.

    Het is des te opvallender omdat de Blu-ray in Amerikaanse reviews juist hoog scoort op beeldkwaliteit, zoals bij blu-ray.com en highdefdigest.com., ondanks dat het 'slechts' een MPEG2-encodering heeft.

    Ik weet niet wat Sony met deze (Nederlandse) versie heeft uitgehaald, maar het valt allemaal erg tegen. Doet me sterk denken aan Slumdog Millionaire, die ook erg teleurstelt qua beeldkwaliteit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •