Pagina 32 van 42 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1034 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Review van Entrapment op blu-ray.com was enorm slecht. Heb hem dan ook niet gekocht.

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Entrapment. Matige beeld-en geluidskwaliteit...
    Kan dit beamen.

  3. #778

    Standaard

    In The Electric Mist (Video Film Express) is een enorme tegenvaller qua beeldkwaliteit.

  4. #779

    Standaard

    Wat me vaak opvalt is dat UK blu-rays vaak 50Gb schijfjes zijn, en de dezelfde heeft in Nederland 25Gb schijfjes zijn.

    Is de kwaliteit hier in Nederland minder, of komt dat er gewoon minder extra's hier worden meegeleverd?

  5. #780

    Standaard

    E1 Entertainment BR's bieden nooit geen extra's.

    Bij sommige films van DFW is bitrate (denk ik) soms lager dan internationale versies van dezelfde blu-ray. Maar dit enkel een vermoeden.

  6. #781

    Standaard

    Tevens zijn hier in nederlands veel blu-rays in 1080i
    en er wordt ook vaak de hoofdprijs voor gevraagd.

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Tevens zijn hier in nederlands veel blu-rays in 1080i
    en er wordt ook vaak de hoofdprijs voor gevraagd.
    En vaak staat er op het doosje leukweg 1080p.

  8. #783

    Standaard

    Vanavond XXX gezien op BR. Geluid vond ik erg goed, prima effecten en en warm explosief geluid. Beeld vond ik nogal wisselend, soms goed scherp maar meerendeel toch wat "wazig".

  9. #784

    Standaard

    Een tijdje geleden schreef ik dat ik CSI las Vegas 9 vond tegenvallen. Hierbij herzie ik mijn mening. Disk 1 vondt ik idd wat flets en niet altijd even scherp, maar vanaf disk 2 niets dan lof. Her prima beeld is veel constanter en rustiger. Vooral de beelden over de stad zijn werkelijk verbluffend. Geluid is goed maar niet bijzonder. Kortom toch een prachtige uitvoering. In het vervolg zal ik dus CSI zeker op BR (blijven)aanschaffen.

  10. #785

    Standaard

    Weet iemand hoe het zit met de beeldkwaliteit van de BR van Crossing Over. Ik wil deze heel graag hebben. Maar hij is door paradiso uitgebracht en ik wil geen 20 euro betalen voor een slechte br. Dan kan ik net zo goed de DVD kopen.

    Dus weet iemand hoe goed/slecht het is?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Weet iemand hoe het zit met de beeldkwaliteit van de BR van Crossing Over. Ik wil deze heel graag hebben. Maar hij is door paradiso uitgebracht en ik wil geen 20 euro betalen voor een slechte br. Dan kan ik net zo goed de DVD kopen.

    Dus weet iemand hoe goed/slecht het is?
    Wat ik me kan herinneren is deze redelijk en ik geloof ook 1080p24.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #787

    Standaard

    Bedankt voor je reactie, dan zal ik hem wel gaan bestellen

    Ik zal wel laten weten hoe ik hem vind, en hij kan altijd nog terug
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #788

    Standaard

    Heb The Hurt Locker zelf nog niet. Maar lees nogal wat beangstigende reacties én goede reviews!

    Grote verschillen tussen UK en US releease volgens blu-ray.com!

    According to one on the AVSforum, the picture is different and looking worse on the UK disc compared to the US one.
    Apparently, different looking prints.

    Hmm, I'll check my UK copy but I don't recall anything like that awful odd green tinting like that. It hurts my eyes even looking at that picture

    I just checked mine, and it is like in the screenshot and port

    It is very strange though, only about 20 frames, then it clicks back to proper - on one of the frames where you see the effect of the blast on the rusty car hulk - so one frame of the car is oversaturated, then back to normal. Like that post as AVSforum said, like maybe from an in progress master.


    US Disc

    UK disc

  14. #789

    Standaard

    Heb gisteren The Hurt locker NL/FR uitgave bekeken en die heeft een bitrate van 18mbit in tegenstelling tot de 33 mbit van de US/UK uitgave.

    De UK/USA editie heb ik nooit bekeken, maar vond de NL transfer erg goed van beeldkwaliteit! Een van de beste bluray bluray die ik de laatste tijd heb gezien. Komt ook omdat van filmgrain houd en dat zit er bij deze film goed in. Past mooi bij deze film. De close ups zien er daarom ook verbluffend uit(vb sniperscene). Dus mensen die twijfelen of de NL uitgave niet goed is, is dus absoluut niet zo. De UK/USA versie zal misschien wel beter zijn, maar of dat merkbaar is????

  15. #790

    Standaard

    Ik heb gisteren Gostbusters gezien en het viel mij mee. Het is geen topper maar afgaande van de screenshots had ik veel erger verwacht. Wat je op de screenshots ziet zie alleen als je met je neus boven op gaat zitten. Op de normale kijk afstand valt het echt veel minder op. Het heeft iig voor gezorgt dat ik Highlander heb besteld dat schijnt nog erger te zijn. Ik heb nog steeds liever geen of minimale grain maar ik ben ook geen hardcore tegenstander meer.

  16. #791

    Standaard

    Wat heeft iedereen toch tegen die film grain. Grain is juist goed, zolang het geen artifacts zijn. Grain zorgt er juist voor dat je details te zien krijgt. Zonder grain = films, zonder grain zien je geen beeld. Tis echt onmogelijk om oudere films zoals highlander en ghostbusters zonder grain te krijgen. bluray is voor details en niet voor een ultra helder beeld.

  17. #792
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch tegen die film grain. Grain is juist goed, zolang het geen artifacts zijn. Grain zorgt er juist voor dat je details te zien krijgt. Zonder grain = films, zonder grain zien je geen beeld. Tis echt onmogelijk om oudere films zoals highlander en ghostbusters zonder grain te krijgen. bluray is voor details en niet voor een ultra helder beeld.

    Het stoort of beter ruist...., letterlijk
    Voor de rest heb je helemaal gelijk.

    Het is overigens wel mogelijk, maar meestal ten kost van iets anders, en dat willen we al helemaal niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #793

    Standaard Inglorious Basterds

    Vond deze toch wel wat tegenvallen, het geschmier en de onverstaanbaarheid van Brad Pitt ergerden ons mateloos.
    't Is natuurlijk een hondsbrutale flick vrijwel zonder samenhangend verhaal, en het geweld en de special effects vonden we zo gestileerd dat een en ander ons niks deed.
    Ook de beeldkwaliteit viel wat tegen, geen referentiekwaliteit volgens ons.

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Vond deze toch wel wat tegenvallen, het geschmier en de onverstaanbaarheid van Brad Pitt ergerden ons mateloos.
    't Is natuurlijk een hondsbrutale flick vrijwel zonder samenhangend verhaal, en het geweld en de special effects vonden we zo gestileerd dat een en ander ons niks deed.
    Ook de beeldkwaliteit viel wat tegen, geen referentiekwaliteit volgens ons.
    Deze reviews denken daar anders over...
    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...ds_blu-ray.htm
    http://www.blu-ray.com/movies/Inglou...y-Review/6971/
    http://www.blu-ray.com/movies/Inglou...y-Review/6971/
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #795

    Standaard

    The Neverending story
    Weet niet of hij al genoemd was (21 paginas is iets teveel om door te spitten), alsof je naar VHS zit te kijken, wat een drama, daar was de prijs ook wel naar, maar dan nog had ik wel iets veel beters verwacht.

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    The Neverending story
    Weet niet of hij al genoemd was (21 paginas is iets teveel om door te spitten), alsof je naar VHS zit te kijken, wat een drama, daar was de prijs ook wel naar, maar dan nog had ik wel iets veel beters verwacht.
    Is dat die Nederlandse versie van DFW? Ik stond er onlangs mee in mijn hand bij de MM, blij dat ik 'em niet heb gekocht.

    Redelijke kans dat de Amerikaanse (internationale?) uitgave die net uit is duidelijk beter is.

  22. #797

    Standaard

    Inmiddels Highlander gezien. De kwaliteit varieert wat meer als bij Ghostbusters maar voor het grootste deel was het wel beter dan Ghostbusters.

  23. #798

    Standaard

    Ik vond dit juist ook één van de betere die ik gezien heb.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #799

    Standaard

    Ik heb deze toevallig vrijdag gezien, stoel lekker voor het scherm gezet, beentjes onderuit en genieten van het hoge detailniveau van het beeld...imo ook erg goede transfer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #800

    Standaard

    Nog even over de grain discussie kijk hier eens:

    zo zit het punt uitxd
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


Pagina 32 van 42 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •