Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 717 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Amazone fr?
    Ik word uit dat Frans helemaal geen wijs... Ik hoop er een beetje op dat 1 van onze medeforummers uit Belgie hem voor een mooie prijs op de kop kan tikken....

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Is er ook iemand die mij aan deze set kan helpen?
    Hij zou erg mooi naast de houten versie van deel 1 staan...
    Bij amazon is die momenteel goedkoper dan bij alapage. Reken er bij amazon nog rond de €20 verzending bij. Als je in je buurt een Kiala punt hebt, kan je Alapage daar ook laten leveren (zeer veilig dus) en kom je rond dezelfde prijs als Amazon uit. In dat geval kan ik Alapage aanraden (heb de mijne daar ook gekocht).
    Als je hulp nodig hebt met het Frans, dan geef je maar een gil

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Klopt, verkeerde plaatje. Hij is er natuurlijk wel op BD met een mooie box.
    De BD is een digi, en toch wel een stuk minder mooi dan de dvd box. (als je het mij vraagt:wink
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Bij amazon is die momenteel goedkoper dan bij alapage. Reken er bij amazon nog rond de €20 verzending bij. Als je in je buurt een Kiala punt hebt, kan je Alapage daar ook laten leveren (zeer veilig dus) en kom je rond dezelfde prijs als Amazon uit. In dat geval kan ik Alapage aanraden (heb de mijne daar ook gekocht).
    Als je hulp nodig hebt met het Frans, dan geef je maar een gil
    http://www.amazon.fr/Spider-man-exem...6582115&sr=8-6
    Verder hoef je niet echt iets te weten dunkt me de prijzen zijn duidelijk...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    http://www.amazon.fr/Spider-man-exem...6582115&sr=8-6
    Verder hoef je niet echt iets te weten dunkt me de prijzen zijn duidelijk...
    Ik hoop dat jij niet doelt op de livraison gratuite ?

  6. #31

    Standaard

    Is het trouwens niet handig om dit topic naar het HD-DVD en Blu-ray gedeelte te verplaatsen??
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Ik hoop dat jij niet doelt op de livraison gratuite ?
    Ik zou het niet weten... is het inbegrepen? Ik heb de pagina maar heel oppervlakkig bekeken, maar ik zie verder niet echt veel Frans om wijs uit te raken :/
    Edit: laat maar, ik heb het al door...

    @ Toppieroy: er staat dus 107,80 euro met gratis levering, maar als je op de details klikt, kom je dit te weten:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Amazon
    Pour bénéficier de cette offre, votre commande passée sur le site Amazon.fr doit remplir les quatre conditions suivantes :
    • Le minimum d'achats est de 20 euros TTC par commande et par adresse de livraison ou bien la commande contient uniquement des livres. (Attention : les articles de plus de 7 kg sont soumis à des frais de port.)
    • L'adresse de livraison est en France métropolitaine ou à Monaco.
    • Vous sélectionnez l'option livraison rapide.
    • Les articles achetés sont vendus par Amazon.fr (les articles commandés sur notre plate-forme Marketplace sont exclus de la promotion).
    Om te profiteren van dit aanbod moet uw bestelling op Amazon.fr voldoen aan de vier volgende voorwaarden:
    - Het minimum aankoopbedrag dient 20 euro te bedragen inclusief verzenden ofwel dient de bestelling enkel boeken te omvatten. (Let wel: artikels van meer dan 7 kilogram zijn onderhevig aan portokosten)
    - Het leveringsadres bevindt zich in Frankrijk of Monaco.
    - U kiest de optie snelle levering.
    - De artikels dienen besteld te zijn bij Amazon.fr (artikels besteld bij ons Marketplace-platform zijn niet inbegrepen in de actie)

    De levering is dus niet gratis.
    Volgens de site bedraagt de BTW op dvd's in Nederland 19%. Het zou komen op €5,05 verzendkosten voor het ene artikel plus de BTW (of dat echter BTW op het product of op de verzending is, weet ik niet, maar als het op het product is, ben je toch snel €25 kwijt aan verzendkosten).
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 28-03-2008 om 04:40
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    Is het trouwens niet handig om dit topic naar het HD-DVD en Blu-ray gedeelte te verplaatsen??
    Dat is best wel handig aangezien het daar over HD gaat. Dus u vraagt en wij draaien.

    En ontopic: de Dirty Harry Ultimate Collectors Edition (Limited Edition).
    Verschijnt in juni op Blu-ray, wel regio A....
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 28-03-2008 om 12:16

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    En ontopic: de Dirty Harry Ultimate Collectors Edition (Limited Edition).
    Verschijnt in juni op Blu-ray, wel regio A....
    Hoe weet je dat ie regio A wordt?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #35

    Standaard

    Dat staat er bij op de site van Axelmusic.

    Product Details Price Weight Expected release date / stock arrival: JUNE 3, 2008
    € 63,62


    List: $ 129.98
    You save: 25 %

    600 grams Region Picture Subtitles Sound
    A 1080p High Definition
    Widescreen
    Unknown

  11. #36

    Standaard

    De regiocodering kan nog wijzigen als hij uit is, en getest. Voordat het zover is zet axelmusic de regio neer die ze doorkrijgen.

  12. #37

    Standaard

    Inderdaad, zolang er nog niks bekend is over de regio laten ze hem op A staan, dit was ook bij (zover ik weet) No Country For Old Men en Across The Universe
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #38

    Standaard

    Aha, nou dan wachten we het maar af.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet dat mensen een filmbox kopen wetende dat er nog vervolgdelen komen... Mooi hoor, die HP box. Minder mooi als daar straks losse dvd's naast staan
    Hoeft niet, in dit geval is de koffer groot genoeg voor de resterende films later....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Topic verplaatst, danku.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dat is best wel handig aangezien het daar over HD gaat. Dus u vraagt en wij draaien.

    En ontopic: de Dirty Harry Ultimate Collectors Edition (Limited Edition).
    Verschijnt in juni op Blu-ray, wel regio A....
    Warner heeft aangegeven hun BluRay's regiovrij te houden - dus de kans is zeer groot op een regiovrije release

  17. #42

    Standaard

    Als ze er nog Dutch subs op gooien koop ik me hem daar. Denk niet dat deze vlug hier zal uitkomen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #43

    Standaard

    Hier de goede foto van Close Encounters of the Third Kind: 30th Anniversary Edition (Blu-ray):

    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  19. #44

    Standaard



    Warner Home Video will release the US Blu-ray Disc of "Batman Begins" on 8th July 2008.

    Standard edition - $28.99 SRP
    Limited Edition Gift Set - $49.99 SRP

    Limited Edition Gift Set includes:

    - Batman Begins motion art lenticular

    - 32-page booklet including an all-new DC Comics comic book adaptation of The Dark Knight prologue

    - exclusive photos, script pages and story boards

    - 5 Batman Begins collectible postcards with never-before printed key art from the theatrical release

    - and a $7.50 “movie cash” towards the purchase of an adult ticket to see The Dark Knight in theatres


  20. #45

    Standaard

    Wordt zeker een aanschaf! Mooie box ook.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #46

    Standaard

    Batman Box ziet er goed uit zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    32-page booklet including an all-new DC Comics comic book adaptation of The Dark Knight prologue

    Deze zat ook bij de Regio 1 Special edition DVD
    Lijkt wel een 4 disc versie zo dik is die box!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Wow!
    Die Batman box komt in de collectie
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  24. #49

    Standaard

    hopelijk komt deze ook op regio b .. ziet er wel leuk uit
    Tired of being what you want me to be

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timecop Bekijk bericht
    hopelijk komt deze ook op regio b .. ziet er wel leuk uit
    Warner, dus regio vrij 8)
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •