De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies gevraagd over TV meubel en inrichting HT

    Binnenkort ga ik verhuizen en daarbij uiteraard ook m'n HT set opnieuw inrichten. Op dit moment heb ik mijn Sony KV 32CS71 (82 cm CRT, +/- 65kg, breedte 93 cm) op een zwaar houten meubel staan, met op een apart meubeltje ernaast de AVR en DVD speler (zie foto bijlage). Mijn center speaker staat op de grond.

    In mijn nieuwe opstelling zou ik graag de AVR en DVD speler integreren in mijn TV meubel, om zo wat ruimte te besparen. Nu is mijn punt hoe ik dat oplos. Subvragen daarbij:

    1) Wat voor TV meubel kan deze (zware) TV aan zonder dat hij door gaat zakken?
    2) Wat doe ik met de center speaker als deze niet in het meubel past?

    Alle tips zijn welkom.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf deze tv meubel gekocht in Ikea, er was er ook 1 in de koopjesmarkt, waar er spullen liggen die licht beschadigd waren.
    Ik kon nergens iets vinden dus ik het meteen gekocht.
    Normaal kost het 100 en ik kocht het voor 60 euro.

    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80103768


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #3

    Standaard

    Ik Heb zelf een Philips met een beeldbuis van 82 cm en een breedte van 86 cm.
    Ik heb gisteren bij Ikea in Heerlen dit meubel gekocht:
    Deze is 101,5 cm breed en kan een gewicht van 100 kg. dragen en kost maar 49 euro

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Brasse Bekijk bericht
    Ik Heb zelf een Philips met een beeldbuis van 82 cm en een breedte van 86 cm.
    Ik heb gisteren bij Ikea in Heerlen dit meubel gekocht:
    Deze is 101,5 cm breed en kan een gewicht van 100 kg. dragen en kost maar 49 euro
    Ik had dit meubel al in de gids zien staan, inderdaad. Heb je misschien een foto van hoe hij er bij jou bij staat?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #5

    Standaard Probeer www.tvmeubels.nl eens !

    Bij deze winkel hebben ze het gewicht erbij staan wat het meubel maximaal kan dragen. Ook hebben ze meubels met geïntegreerde speakers of plek om speakers te plaatsen.
    Hieronder een link naar de site mocht je nog opzoek zijn

    http://www.tvmeubels.nl/staande-meubels-c-65.html

    Met vriendelijke groet,

    Tanerai D.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tanerai Doei Bekijk bericht
    Bij deze winkel hebben ze het gewicht erbij staan wat het meubel maximaal kan dragen. Ook hebben ze meubels met geïntegreerde speakers of plek om speakers te plaatsen.
    Hieronder een link naar de site mocht je nog opzoek zijn

    http://www.tvmeubels.nl/staande-meubels-c-65.html

    Met vriendelijke groet,

    Tanerai D.
    Je bent ongeveer 3 jaar te laat

  7. #7

    Standaard

    Zou voor die TV niet eens een meubel meer kopen, dat aquarium is een beetje uit de tijd

    Zou meer rekening houden met de toekomst en er over nadenken als het aguarium geen licht meer geeft wat je dan gaat doen

    65kg...... n.nd.j. dat red zelfs een plasma van meer dan 160cm niet eens
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Heren moderators, deze thread mag worden gesloten hoor. Op de speakers na zijn geen van deze HT onderdelen meer in m'n bezit...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •