Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Red HD DVD (door een handtekening te zetten)

    http://www.petitiononline.com/SAVEHDD/petition.html

    Blijf natuurlijk ook gewoon HD DVD's kopen hé , zodat ze het ook in de sales kunnen zien.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Done
    Me too

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  4. #4

    Standaard

    LoL ik heb de link al door mijn hele adressen boek laten mailen

  5. #5

    Standaard

    Het helpt toch niet jongens. Een hele grote zak met geld, dat helpt. Maar dan wel een heel erg grote zak.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #6

    Standaard

    als we dan nu met 400.000.000 mensen allemaal 2 euro geven dan zijn we sterker als sony

    Dan komen ze wel terug. Zou mij die 2 euro wel waard zijn

  7. #7

    Standaard

    Toch maar gedaan, 't zal ni helpen, maar wie weet...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    als we dan nu met 400.000.000 mensen allemaal 2 euro geven dan zijn we sterker als sony

    Dan komen ze wel terug. Zou mij die 2 euro wel waard zijn
    Dan geef ik het liever aan een goed doel.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    als we dan nu met 400.000.000 mensen allemaal 2 euro geven dan zijn we sterker als sony
    Trommel wat Chinezen op!:wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #10

    Standaard

    LOL, gaat dit iets uithalen denk je? Waarom zou je het willen redden? Het is toch juist goed dat er nu een standaard komt?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    LOL, gaat dit iets uithalen denk je? Waarom zou je het willen redden? Het is toch juist goed dat er nu een standaard komt?
    Niet als het de verkeerde standaard is.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Niet als het de verkeerde standaard is.
    De verkeerde is volgens mij die waar de meeste beperkingen aan zitten...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    De verkeerde is volgens mij die waar de meeste beperkingen aan zitten...
    Nou, daar zijn we het dan tenminste over eens.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nou, daar zijn we het dan tenminste over eens.
    Niet als we het niet eens zijn over welke standaard de meeste beperkingen heeft. Ik denk dat ik daar anders over denk dan jij. Maar dat maakt gelukkig niet uit, de een verkoopt blijkbaar een veelvoud van wat de ander maar af kan zetten, qua films...

  15. #15

    Standaard

    Waarom aan een goed doel?

    Dit is toch een goed doel. Dacht je dat wij geld van afrika krijgen als we hier verzuipen?

    Das wat ik bedoel!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Waarom aan een goed doel?

    Dit is toch een goed doel. Dacht je dat wij geld van afrika krijgen als we hier verzuipen?

    Das wat ik bedoel!
    Dat zou ons eigen geld zijn. Een sigaar uit eigen doos...

  17. #17

    Standaard

    Je krijgt altijd hier een sigaar uit eigen doos.
    Maar als wij voor 2 euro zouden kunnen redden van het kapitaal wat al in huis staat is het mij die 2 euro wel waard

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Je krijgt altijd hier een sigaar uit eigen doos.
    Maar als wij voor 2 euro zouden kunnen redden van het kapitaal wat al in huis staat is het mij die 2 euro wel waard
    Maar eh, redden? Het gaat toch niet weg? Het houdt alleen op met bestaan straks.

  19. #19

    Standaard

    Jup en dan zit je met collectors items thuis
    Ik wil graag mijn harry potter collectie verder kunnen krijgen op HD DVD ziet een beetje vreemd uit 5 rode doosjes en 2 blauwe.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Jup en dan zit je met collectors items thuis
    Ik wil graag mijn harry potter collectie verder kunnen krijgen op HD DVD ziet een beetje vreemd uit 5 rode doosjes en 2 blauwe.
    Zal lastig worden dan, nu WB weg is. Ik wacht juist op een 7 box HD versie voor HP. Ik koop het voor mijn vriendin en die wil pas een box hebben als alle films uit zijn. We hebben ze nu alleen op DVD. Ziet er naar uit dat dat blauwe doosjes worden

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Jup en dan zit je met collectors items thuis
    Ik wil graag mijn harry potter collectie verder kunnen krijgen op HD DVD ziet een beetje vreemd uit 5 rode doosjes en 2 blauwe.
    *zucht* Verzamelaars...

  22. #22

    Standaard

    Als mensen nu weer gaan tekenen duurt de format war alleen nog maar langer. laat de hd-dvd supporters nou maar accepteren dat ze niet als winnaar uit de bus komen.
    Als er een winnaar is wordt de vraag naar dat formaat veel groter -> grotere massaproductie -> lagere kosten per eenheid -> goedkoper te verkopen.
    En sorry hoor maar in tegenstelling tot sommigen hier vind ik dit toch echt wel verloren zaak voor HD-DVD. Niemand schiet er nog iets mee op als mensen gaan tekenen en dergelijken om HD-DVD het hoofd boven water te houden. Steeds meer bedrijven verlaten HD-DVD. Ze redden het echt niet meer, tenzij bijvoorbeeld Warner terug komt op haar beslissing, wat hoogstwaarschijnlijk niet zal gebeuren.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als mensen nu weer gaan tekenen duurt de format war alleen nog maar langer. laat de hd-dvd supporters nou maar accepteren dat ze niet als winnaar uit de bus komen.
    Ik denk dat je deze actie vooral als iets ludieks moet zien. Het zal geen invloed op de format war hebben, die immers volgens velen al gestreden is.
    Als er een winnaar is wordt de vraag naar dat formaat veel groter -> grotere massaproductie -> lagere kosten per eenheid -> goedkoper te verkopen.
    Kijken of BD nou goedkoper gaat worden. Er zijn al films voor €15 bij de FRS.
    En sorry hoor maar in tegenstelling tot sommigen hier vind ik dit toch echt wel verloren zaak voor HD-DVD. Niemand schiet er nog iets mee op als mensen gaan tekenen en dergelijken om HD-DVD het hoofd boven water te houden.
    Puur zien als iets ludieks. Ik heb hem zelfs ook getekend, al ben ik een BD voorstander.
    Steeds meer bedrijven verlaten HD-DVD. Ze redden het echt niet meer, tenzij bijvoorbeeld Warner terug komt op haar beslissing, wat hoogstwaarschijnlijk niet zal gebeuren.
    Die beslissing van WB is ook niet op een blauwe maandag gemaakt. Dit is voor goed.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als mensen nu weer gaan tekenen duurt de format war alleen nog maar langer. laat de hd-dvd supporters nou maar accepteren dat ze niet als winnaar uit de bus komen.
    Ja, met zo'n benadering bereik je natuurlijk helemaal niets.

    En als BR zich in de positie zou bevinden waarin HD DVD nu zit dan zou je wel anders piepen. Als je heel veel plezier van iets hebt, en vindt dat het duidelijke voordelen biedt boven een concurrerend product dan ben je snel bereid om het te verdedigen. Ik tenminste wel.

  25. #25

    Standaard

    Ja precies. Nu nog even wachten op Paramount en Universal. Dan kan het aantal hd-titels ook wel uitgerbreid worden.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •