Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ook ik heb getekend!!!

    Voor twee euro per man het medium redden lijkt mij een goed plan (mag ook wel 4 euro zijn ).

    Ik heb nu 15 hd dvd,s maar ben dus bang dat als mijn toshiba hd-ep10 over 3 jaar de geest geeft ik ook de hd, dvd kan weggooien.

    Weet iemand hoelang zo,n dvd speler te repareren valt??.Ik had hiervoor een philips dvp-9000 dvd speler van 399 euro die na 1 jaar en 2 maanden kapot ging.Philips kon het ding niet meer repareren dus heb ik 350 terug gehad van philips na dreiging met een advocaat(je gaat dan praten met een "prevent escalation officer" van Philips die je een voorstel doet.Daar heb ik deze speler dus van gekocht met wat hd,dvd,s.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    En als BR zich in de positie zou bevinden waarin HD DVD nu zit dan zou je wel anders piepen. Als je heel veel plezier van iets hebt, en vindt dat het duidelijke voordelen biedt boven een concurrerend product dan ben je snel bereid om het te verdedigen. Ik tenminste wel.
    Al zijn die "duidelijke" voordelen niet voor iedereen evident. Ergens kan ik het wel begrijpen. Online petities hebben gewoon weinig zin, zeker in een mater als deze waar aanzienlijke geldbedragen mee gemoeid zijn.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Ook ik heb getekend!!!

    Voor twee euro per man het medium redden lijkt mij een goed plan (mag ook wel 4 euro zijn ).

    Ik heb nu 15 hd dvd,s maar ben dus bang dat als mijn toshiba hd-ep10 over 3 jaar de geest geeft ik ook de hd, dvd kan weggooien.

    Weet iemand hoelang zo,n dvd speler te repareren valt??.Ik had hiervoor een philips dvp-9000 dvd speler van 399 euro die na 1 jaar en 2 maanden kapot ging.Philips kon het ding niet meer repareren dus heb ik 350 terug gehad van philips na dreiging met een advocaat(je gaat dan praten met een "prevent escalation officer" van Philips die je een voorstel doet.Daar heb ik deze speler dus van gekocht met wat hd,dvd,s.
    Wel grappig om te zien dat HD-DVD adept hun format €2 waard vinden...

    Ik denk dat er weinig aan te sleutelen valt. Misschien kun je kijken of fora van Laser Disc verzamelaars hoe dit dit aanpakken?

  4. #29

    Standaard

    Mmhhhh

    Ik vraag me af hoeveel blu ray adepten ervoor over zouden hebben als ze merken dat blu-ray het niet zou redden (schatting 6 euro??)
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Mmhhhh

    Ik vraag me af hoeveel blu ray adepten ervoor over zouden hebben als ze merken dat blu-ray het niet zou redden (schatting 6 euro??)
    Geen idee, ik zou er niks om geven i.i.g. Kocht ik gewoon een HD-DVD speler (als HD mij wat meer dunkte). Mijn PS3 blijft toch nog wat jaartjes in productie...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ja, met zo'n benadering bereik je natuurlijk helemaal niets.

    En als BR zich in de positie zou bevinden waarin HD DVD nu zit dan zou je wel anders piepen. Als je heel veel plezier van iets hebt, en vindt dat het duidelijke voordelen biedt boven een concurrerend product dan ben je snel bereid om het te verdedigen. Ik tenminste wel.
    Onzin. Ik denk hierbij puur realistisch en rationeel na. Het is nou eenmaal logisch dat Blu ray gaat winnen. Daar staan zowel meer consumenten als producenten (film én electronica). Als HD/DVD op deze manier zich nog zou weten terug te krabbelen, waar houdt het dan op? Dalijk is (puur hypothetisch) HD/DVD aan de winnende hand en heeft iedereen die achter Blu-ray staat dit trucje van HD-DVD geleerd. Dan krijgen we dit nóg een keer. God knows when it ends.

    Hoe langer deze format duurt, hoe meer gedupeerden er zullen zijn. Dus het kan maar beter zo snel mogelijk eindigen, en aangezien bij Blu-ray als winnaar de minste mensen gedupeerd zijn, lijkt me blu-ray als winnaar een hele goede uitkomst. Dit is redelijk objectief dacht ik zo.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Onzin. Ik denk hierbij puur realistisch en rationeel na. Het is nou eenmaal logisch dat Blu ray gaat winnen. Daar staan zowel meer consumenten als producenten (film én electronica). Als HD/DVD op deze manier zich nog zou weten terug te krabbelen, waar houdt het dan op? Dalijk is (puur hypothetisch) HD/DVD aan de winnende hand en heeft iedereen die achter Blu-ray staat dit trucje van HD-DVD geleerd. Dan krijgen we dit nóg een keer. God knows when it ends.

    Hoe langer deze format duurt, hoe meer gedupeerden er zullen zijn. Dus het kan maar beter zo snel mogelijk eindigen, en aangezien bij Blu-ray als winnaar de minste mensen gedupeerd zijn, lijkt me blu-ray als winnaar een hele goede uitkomst. Dit is redelijk objectief dacht ik zo.
    Jij en ik: wij denken er precies hetzelfde over. Nou hopen dat HD-DVD adepten zelf niet meer schade aan gaan richten in hun omgeving door anderen mede slachtoffer te gaan maken en hun alsnog een HD-DVD speler aan proberen te praten (zie je vaak, bij zo iets).

  8. #33

    Standaard

    Heb hem ook ondertekent. Heb overigens een collega vertelt dat als hij nu iets wil doen hij het beste voor de ps 3 de 40 gig variant kan gaan en van de andere blu-ray spelers weg moeten blijven gelet op kinderziektes blu-ray.
    Maar hd-dvd heeft bij mij altijd de lichte voorkeur gehad ingeval van Warner, vanwege vaak betere uitgaves.
    Warner heeft een heel grote fout gemaakt, ze hebben Toshiba gezichtsverlies laten lijden op de CES. Dit moet je niet doen met Japanners, die kunnen heel boos worden. En blijkens hun huidige strategie zijn ze echt heel boos en zijn dus bereid nog veel geld in het hd-dvd format te investeren. .
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Kun je ook ergens stemmen TEGEN HD-dvd.
    "and the winner is.......BLU-RAY" :wink:
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Heb hem ook ondertekent. Heb overigens een collega vertelt dat als hij nu iets wil doen hij het beste voor de ps 3 de 40 gig variant kan gaan en van de andere blu-ray spelers weg moeten blijven gelet op kinderziektes blu-ray.
    Maar hd-dvd heeft bij mij altijd de lichte voorkeur gehad ingeval van Warner, vanwege vaak betere uitgaves.
    Warner heeft een heel grote fout gemaakt, ze hebben Toshiba gezichtsverlies laten lijden op de CES. Dit moet je niet doen met Japanners, die kunnen heel boos worden. En blijkens hun huidige strategie zijn ze echt heel boos en zijn dus bereid nog veel geld in het hd-dvd format te investeren. .
    Dat geld zullen ze wel bij MS moeten kapen, vraag me af hoeveel ze er zelf nog in willen stoppen...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Kun je ook ergens stemmen TEGEN HD-dvd.
    "and the winner is.......BLU-RAY" :wink:
    Ik heb mijn naam gewoon opgegeven als Werner Broers... misschien dat dit ook duidelijk is...

  12. #37

    Standaard

    ach gezichtsverlies lijden.... Uiteindelijk moet Warner Toshiba met HD-DVD of Sony met Blu-ray verlaten. beide lijden in dat geval gezichtsverlies en je raad het nooit; beide zijn Japans!

  13. #38

    Standaard

    Zich vastklampen aan de spreekwoordelijke strohalm

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HD Freak Bekijk bericht
    http://www.petitiononline.com/SAVEHDD/petition.html

    Blijf natuurlijk ook gewoon HD DVD's kopen hé , zodat ze het ook in de sales kunnen zien.
    op 21 januari waren er meer dan 6000 handtekeningen
    bron: http://www.highdefdigest.com/news/sh..._Petition/1374

    op 22 januari bijna 12.000
    bron:
    http://www.pocket-lint.co.uk/news/ne...s-online.phtml

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    als we dan nu met 400.000.000 mensen allemaal 2 euro geven dan zijn we sterker als sony

    Dan komen ze wel terug. Zou mij die 2 euro wel waard zijn
    Dan ik net zo goed 2 euro gelijk weggooien. Dat maakt toch geen verschil uit.

    en als je nu HD-DVD films koopt kan je ze straks gebruiken als onderzetters gebruiken.

    Volgens mij zijn ze daarvoor alleen gemaakt.

    wees eens slim en stop je geld in BD dan heb je nog wat.
    Blu-ray = Future

  16. #41

    Standaard

    Titel van de topic is misleidend: het lijkt alsof deze actie wat uit gaat maken. Helemaal niks hoor.

  17. #42

    Standaard

    Stel dat de 300.000 mensen de hd-dvd petitie tekenen. Dat zijn 300.000 potentiële kopers. Dit is een belangrijk signaal.

    Er was ooit en is nog steeds in Nederland een sf-blad Perry Rhodan. In de jaren 60 stopte men met de uitgave van dit blad. Dankzij een petitie van consumenten ging men de uitgave van dit blad weer opstarten. In Nederland is men nu toe aan nummer 1910. Na 40 jaar verschijnt het blad nog steeds.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Stel dat de 300.000 mensen de hd-dvd petitie tekenen. Dat zijn 300.000 potentiële kopers. Dit is een belangrijk signaal.

    Er was ooit en is nog steeds in Nederland een sf-blad Perry Rhodan. In de jaren 60 stopte men met de uitgave van dit blad. Dankzij een petitie van consumenten ging men de uitgave van dit blad weer opstarten. In Nederland is men nu toe aan nummer 1910. Na 40 jaar verschijnt het blad nog steeds.
    Een beter signaal is 300.000 Warner HD DVD's kopen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Een beter signaal is 300.000 Warner HD DVD's kopen.
    My thoughts exactly. Wat maakt een petitie nou uit als de userbase zo klein blijft tegenover Blu-ray.

    Tegen maart hoopt Sony zo'n 11 miljoen PS3's te verkopen. Het lijkt erop dat dit gaat lukken. Dat zijn zo'n 11 miljoen potentiële Blu-ray kopers. Verander dat eens met een petitie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Stel dat de 300.000 mensen de hd-dvd petitie tekenen. Dat zijn 300.000 potentiële kopers. Dit is een belangrijk signaal.

    Er was ooit en is nog steeds in Nederland een sf-blad Perry Rhodan. In de jaren 60 stopte men met de uitgave van dit blad. Dankzij een petitie van consumenten ging men de uitgave van dit blad weer opstarten. In Nederland is men nu toe aan nummer 1910. Na 40 jaar verschijnt het blad nog steeds.
    Bij fabriek Fokker hadden ze ook veel geld in gestoken dat was te weinig
    En is als nog failliet verklaard. oftwel HD-DVD kan als nog verliezen.
    Blu-ray = Future

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Een beter signaal is 300.000 Warner HD DVD's kopen.
    Ik ben al hard bezig.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Stel dat de 300.000 mensen de hd-dvd petitie tekenen. Dat zijn 300.000 potentiële kopers. Dit is een belangrijk signaal.

    Er was ooit en is nog steeds in Nederland een sf-blad Perry Rhodan. In de jaren 60 stopte men met de uitgave van dit blad. Dankzij een petitie van consumenten ging men de uitgave van dit blad weer opstarten. In Nederland is men nu toe aan nummer 1910. Na 40 jaar verschijnt het blad nog steeds.
    Pfffff... vooral doorgaan!

  23. #48

    Standaard

    F*ck HD dvd, wie een handtekening zet is blijkbaar voor en langere format war...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HD Freak Bekijk bericht
    op 21 januari waren er meer dan 6000 handtekeningen
    bron: http://www.highdefdigest.com/news/sh..._Petition/1374

    op 22 januari bijna 12.000
    bron:
    http://www.pocket-lint.co.uk/news/ne...s-online.phtml
    12000, nou dat zijn er zeker genoeg om heel veel geld aan te verdienen... denk dat Warner spijt krijgt.

  25. #50

    Standaard

    En vandaag 23 januari 2008 om 8 uur zijn het er

    16763
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •