Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 94 van 94 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    formaat dat al gedoemd was te mislukken voor lancering.
    Wat een ongelooflijk domme en totaal ongefundeerde opmerking weer.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Wat een ongelooflijk domme en totaal ongefundeerde opmerking weer.
    Deze opmerking is al vaker gefundeerd. Maar komt hij (in grove lijnen) nog een keer: [1] HD-DVD had nauwelijks support van grote filmstudios, hier merken we nu nog steeds alles van. [2] Toshiba had enkel MS als belangrijke partner. MS is goed in het verkopen van inferieure producten, dus hier valt wat voor de zeggen, geef ik toe. BD had een veel bredere ondersteuning en men is bij HD-DVD beperkt tot het kopen van Toshiba spelers (met bijgepaste Medion look). [3] HD-DVD maakte veel later pas de overstap naar gebruik voor datatoepassingen. De gevolgen merk je nu al door de hogere prijs van HD-DVD schijfjes tov BD schijfjes en de afwezigheid van branders en spelers voor in een computer. [4] HD-DVD koos een DRM protectie middels een ethernet verbinding: die niet iedereen wilt gaan gebruiken. [5] De 360 kwam zonder interne HD-DVD drive en maakte bovendien een te grote herrie om de HD-DVD addon, die later kwam, serieus te gebruiken als film afspeel device voor liefhebbers (de belangrijkste groep early addopters en die allemaal een dedicated speler kochten).
    Laatst aangepast door Trat : 25-01-2008 om 11:53
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Deze opmerking is al vaker gefundeerd. Maar komt hij (in grove lijnen) nog een keer: [1] HD-DVD had nauwelijks support van grote filmstudios, hier merken we nu nog steeds alles fan. [2] Toshiba had enkel MS als belangrijke partner. MS is goed in het verkopen van inferieure producten, dus hier valt wat voor de zeggen, geef ik toe. [3] HD-DVD maakte veel later pas de overstap naar gebruik voor datatoepassingen. De gevolgen merk je nu al door de hogere prijs van HD-DVD schijfjes tov BD schijfjes en de afwezigheid van branders en spelers voor in een computer. [4] HD-DVD koos een DRM protectie middels een ethernet verbinding: die niet iedereen wilt gaan gebruiken. [5] De 360 kwam zonder interne HD-DVD drive en maakte bovendien een te grote herrie om de HD-DVD addon, die later kwam, serieus te gebruiken als film afspeel device voor liefhebbers (de belangrijkste groep early addopters en die allemaal een dedicated speler kochten).
    Iedereen die verstand van zaken heeft vindt dat deze argumenten totaal geen "gedoemd te mislukken vanaf het begin" conclusie kunnen rechtvaardigen. Studio support was er in het begin overigens genoeg. Warner wilde eerst juist HD DVD. En als er betere marketing was geweest en warner geld van Toshiba had gehad was 't gewoon anders.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Iedereen die verstand van zaken heeft vindt dat deze argumenten totaal geen "gedoemd te mislukken vanaf het begin" conclusie kunnen rechtvaardigen. Studio support was er in het begin overigens genoeg. Warner wilde eerst juist HD DVD. En als er betere marketing was geweest en warner geld van Toshiba had gehad was 't gewoon anders.
    Tja, "verstand van zaken". Waarvan eigenlijk want je slaat de plank volledig mis hier. Mijn fundering is een verzameling van argumenten die gebruikt werden in het begin van de strijd. Je kunt niet ontkennen dat ieder argument dat ik voer tot op de dag van vandaag parten blijft spelen voor het HD-DVD kamp. Dit ontkennen getuigd eerder "geen verstand van zaken" en ik daag je uit ze te weerleggen. WB was de grote en enige troef die HD-DVD in het begin had. De exclusieve deals met Universal en Paramount zijn nooit zo effectief geweest omdat iedereen de boot afhield en niemand tekende voor langer dan 18 maanden. Misschien had ik [6] weinig vertrouwen vanuit de industrie nog als doempunt moeten opnemen in mijn lijstje.

    En als, als, als, als. Dat heeft allemaal geen zin meer. MS heeft ze ook flink laten vallen door geen HD-DVD drive in hun boeing 360 te stoppen, dat was mijns inziens erg heilzaam geweest voor Toshiba.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Tja, "verstand van zaken". Waarvan eigenlijk want je slaat de plank volledig mis hier. Mijn fundering is een verzameling van argumenten die gebruikt werden in het begin van de strijd. Je kunt niet ontkennen dat ieder argument dat ik voer tot op de dag van vandaag parten blijft spelen voor het HD-DVD kamp. Dit ontkennen getuigd eerder "geen verstand van zaken" en ik daag je uit ze te weerleggen. WB was de grote en enige troef die HD-DVD in het begin had. De exclusieve deals met Universal en Paramount zijn nooit zo effectief geweest omdat iedereen de boot afhield en niemand tekende voor langer dan 18 maanden. Misschien had ik [6] weinig vertrouwen vanuit de industrie nog als doempunt moeten opnemen in mijn lijstje.
    Ik ga niet meer reageren op jouw onzin. Ik kan met veel minder begaafde mensen overweg door wat extra moiete te nemen maar met jou is er geen beginnen aan. Ik hoop alleen dat nieuwe lezers op dvd.nl zich wel goed laten informeren.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik ga niet meer reageren op jouw onzin. Ik kan met veel minder begaafde mensen overweg door wat extra moiete te nemen maar met jou is er geen beginnen aan. Ik hoop alleen dat nieuwe lezers op dvd.nl zich wel goed laten informeren.
    Nou, het valt me erg van je tegen dat je niet verder durft te gaan. Maar ik had het ook wel verwacht en zien aankomen, dus de teleurstelling is daardoor minder groot. OWNED is het dan.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  7. #82

    Standaard

    Kunnen we deze topic niet omdopen in Trat vs HD DVD?

  8. #83

    Standaard

    27094
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Kunnen we deze topic niet omdopen in Trat vs HD DVD?
    :0) Hoezo? Wat heb ik er mee te maken? Ben ik de enige die hier weet dat BD gewonnen heeft dan?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  10. #85

    Standaard

    Misschien geen handtekening zetten om HD-DVD te redden, want daaraan verdienen ze niks aan, maar op andere manier. Als jullie zo graag willen dat HD-DVD wint.

    En meeste mensen denken bij HD-DVD aan Hard disk DVD. En te weinig spelers er zijn. En microsoft heeft goed gedaan om los ding voor xbox erbij kan doen. als ene systeem niet wint maken ze gewoon het andere systeem.

    En bij Frs.nl heb je van Blu Ray 208 stuks
    en van HD-DVD 138
    Laatst aangepast door Egon : 25-01-2008 om 15:45
    Blu-ray = Future

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Iedereen die verstand van zaken heeft vindt dat deze argumenten totaal geen "gedoemd te mislukken vanaf het begin" conclusie kunnen rechtvaardigen. Studio support was er in het begin overigens genoeg. Warner wilde eerst juist HD DVD. En als er betere marketing was geweest en warner geld van Toshiba had gehad was 't gewoon anders.
    Komaan geef het toe. Eigenlijk kon je het al zien aankomen. Toshiba is de enige die hardware maakt voor HD-DVD. En Toshiba is geen bekende naam als Sony, Philips, Panasonic en consoorten. Format met de minste opslagruimte. Studio support was er in het begin zeker niet genoeg. Enige wat ze hadden was Warner, Paramount en Universal. Al de rest koos voor exclusief voor Blu-ray. Dan kun je je afvragen waarom studio's voor Blu-ray kozen en niet voor HD-DVD. Wat zijn de argumenten?

    En als de wereld plat was geweest dan was het ook anders. Dat zijn dromen en fantasiëen die nooit waar zullen zijn. Zoals een overwinning voor HD-DVD bijvoorbeeld. Het kwaad is geschied voor de HD-DVD aanhangers. De beste marketing voor Blu-ray is en blijft PS3. Daar kan Toshiba niet tegen op.

    In feite kan je ook de schuld geven aan MS door hun beperkte toekomstvisie om geen HD-DVD in te bouwen in hun 360 console. Daardoor gaven ze de PS3 en Blu-ray een voorsprong die nu eindigt in dit resultaat. Tot mijn genoegen

  12. #87

    Standaard

    Aantal hd-dvd titels:
    800? Zijn dat de totale verkopen in stuks?
    Ik meen dat het aantal uitgebrachte blu-ray titels wereldwijd gelijk op loopt met dit getal.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #88

    Standaard

    30273
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #89

    Standaard

    Wat een rare aktie weer. Kennelijk is er toch niet zo'n vertrouwen in het formaat als dergelijke aandacht nodig is. Wat zal het volgende wanhoopsmiddel zijn na de misleidende en foutieve informatiestroom, onnatuurlijke prijsdalingen, etc???
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 28-01-2008 om 18:40
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #90

    Standaard

    Terwijl mensen HD-DVD-kamp handtekening moeten verzamelen om die formaat te redden.
    Zijn van Br's zijn er al min. 1 miljoen verkocht. daar verdienen ze nog wat aan.
    Laatst aangepast door Egon : 28-01-2008 om 18:50
    Blu-ray = Future

  16. #91

    Standaard

    31058
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  17. #92

    Standaard

    net was bij nieuws over HD schijfjes en dat BR gaat winnen en dat HD-DVD minder goed verkoopt.
    Blu-ray = Future

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Kunnen we deze topic niet omdopen in Trat vs HD DVD?

  19. #94

    Standaard

    HDDVD hoeft helemaal niet gesteund te worden . Dat kan zichzelf redden .Alleen de hardware afprijzen is niet voldoende , ook de prijs van de software moet omlaag.En al de praat over "die verkoopt meer dan die" heeft weinig waarde: Begin van de jaren tachtig waren er veel meer betamaxrecorders verkocht, dan dat er nu BR spelers verkocht zijn ( PS3 inbegrepen ) . Daarbij komt nog dat toen voor iedereen het nut van zo een aankoop duidelijk was ; ge kon eindelijk zelf TV programmas opnemen . Wat kunt ge nu met een HD speler ?: als uw scherm groot genoeg is een klein verschil opmerken tussen SD en HD. En als ge een 720P TV of minder hebt ( 98% van de huidige TV's ) dan is het verschil zo gering dat de gemiddelde gebruiker zich slechts zal laten verleiden als de HD's slechts een paar euro meer kosten dan de SD's.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •