Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 114 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Onmogelijk, daar de concurrent beter verkoopt dan jezelf. Geloof JIJ die markketing bullshit?! De ps3 heeft hier in NL EN Amerika tijdens de kerstverkopen de toshiba hd-dvdspelers ver achter zich gelaten!

    Ik geloof eerder de verkoopcijfers van grote warenhuizen dan van Toshiba, die nog probeert te redden wat er te redden valt, financieel gezien! Ook de verhalen van de verkopers(o.a. best buy wat een hele grote is) zelf doen echt anders geloven dan Toshiba mij en jou wil doen laten geloven!

    Die zeggen echt zelf dat er meer ps3-blu-ray is verkocht in kwartaal 4 dan hd-dvd en dat het overgrote deel van die verkopen massaal weer omgeruild zijn voor geld of voor blu-ray spelers!

    Met andere woorden; dit verhaaltje is complete bullshit!

    Kun je nu echt niet tussen de regels door lezen?!

    Every day a fool is born!
    Natuurlijk geloof ik die marketing bullshit niet en ik kan heel goed tussen de regels door lezen, ik leg het alleen even uit aangezien ik dacht dat het nog niet helemaal duidelijk was. Ik heb er ook niks aan om Toshiba recht te praten, aangezien ik pro-Blu ben. Wel rustig blijven hè, die uitroeptekens achter elke zin doen lijken alsof je witheet achter je PC zit

  2. #27

    Standaard

    Volgens mij proberen ze gewoon nog even snel van hun ouwe troep af te komen...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    En de PS3 is daarin niet meegenomen aangezien 't geen speler is maar een console. Die discussie hebben we wel vaker gehad. Het ene kamp rekent ze niet mee omdat dat hen slecht uit komt, het andere kamp rekent ze voor 100% mee omdat het hen wel goed uit komt.
    Het zelfde kamp dat die verkoopcijfers niet meerekent, rekent wel de 360 add-on en de spelers in laptops mee omdat die nou eenmaal gekocht worden voor het bekijken van films (hetgeen ook meteen de beperkte bruikbaarheid van het medium die dat kamp vertegenwoordigd - er wordt helemaal niks met data toepassingen gedaan). Dat kamp dat de PS3 verkoopcijfers niet meerekende had dit misschien beter wel kunnen doen...

    Het is moeilijk in te schatten voor hoeveel procent je die PS3 moet meenemen omdat een paar blu-ray discs die een gamer toevallig koopt niet voor 100% als HD-film consument kan worden beschouwd, de markt verdient aan zo'n iemand in de toekomst minder.
    Niet helemaal mee eens. De games staan ook op BD dus dit is gewoon een snellere weg naar reductie in proceskosten (schaalvergroting: economies of scale). Dit is ook voor de film industrie relevant natuurlijk. Bovendien zullen de PS3 gebruikers nooit een HD-DVD schijfje kopen, ze hebben immers een BD speler.

    Er zijn natuurlijk ook consumenten die dit ding puur als blu-ray speler zien en die moeten wel voor 100% worden meegerekend. De waarheid ligt dus ergens in het midden, mijn gevoel zegt richting blu-ray als HD-film speler maar dat is ook puur speculatie.
    Waar, maar dit is hetzelfde als wat er met de PS2 was. Veel mensen kochten ook niet meteen films op DVDs, sporadisch werd er wel eens eentje gekocht door het gros van de bezitters. Uiteindelijk ken ik nog genoeg mensen bij wie de PS2 de enige DVD speler (behalve dan een enkele computer drive) in huis is, tot nu toe. Inmiddels hebben die wel wat meer DVDs gekocht. Zo zal het ongetwijfeld ook gaan met de PS3 en BD. Uiteindelijk kopen de gebruikers het toch wel. Films zijn gewoon nog even te duur, al zijn ze nu goedkoper dan DVDs toen waren, als je me begrijpt.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Volgens mij proberen ze gewoon nog even snel van hun ouwe troep af te komen...
    Goed gezien

  5. #30

    Standaard

    Ik heb dit op andere forums ook al gezegd dus zal ik het hier ook maar doen :

    Dat Toshiba nu de prijzen weer verlaagd is feitelijk de enigste keuze/mogelijkheid die ze hebben.
    Het effect ervan is bijna niks waard want ook bij eerdere prijsverlagingen werd er niet bijzonder veel verkocht om Blu-Ray te verslaan.
    Het zijn de laatste zielige pogingen van Toshiba om te proberen om te overleven waar ze echt wel te laat mee zijn.

    Na Warner's besluit om exclusief Blu-Ray te ondersteunen had Toshiba niks anders meer in hun mars dan hun prijzen nog verder te verlagen (en meer verliezen voor Toshiba) en wat campagne ervoor te voeren.
    Toshiba weet dat ze er alleen voorstaan samen met Paramount en Universal en de laatst genoemden zullen vrijwel zeker neutraal worden en dat het formaat binnen een jaar dood zal zijn.
    Dit zijn de laatste stuiptrekkingen ervan..........
    Laatst aangepast door Wedlock : 14-01-2008 om 15:53
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb dit op andere forums ook al gezegd dus zal ik het hier ook maar doen :

    Dat Toshiba nu de prijzen weer verlaagd is feitelijk de enigste keuze/mogelijkheid die ze hebben.
    Het effect ervan is bijna niks waard want ook bij eerdere prijsverlagingen werd er niet bijzonder veel verkocht om Blu-Ray te verslaan.
    Het zijn de laatste zielige pogingen van Toshiba om te proberen om te overleven waar ze echt wel te laat mee zijn.

    Na Warner's besluit om exclusief Blu-Ray te ondersteunen had Toshiba niks anders meer in hun mars dan hun prijzen nog verder te verlagen (en meer verliezen voor Toshiba) en wat campagne ervoor te voeren.
    Toshiba weet dat ze er alleen voorstaan (voorlopig) samen met Paramount en Universal en dat het formaat binnen een jaar dood zal zijn.
    Dit zijn de laatste stuiptrekkingen ervan..........
    Yep, niet dat de BD groep het anders had aangepakt als zij in hetzelfde pakket zouden zitten. Het feit dat er altijd (zogenaamd) meer HD-DVD spelers zijn verkocht dan BD spelers heeft ook geen afbreuk gedaan aan dat andere feit: dat er meer BD films worden verkocht dan HD-DVDs. Ook al hebben we het over relatief gezien kleine verschillen, absoluut gezien is een factor 2 (gemiddeld) aan BD films dat wordt afgezet t.o.v. HD-DVDs dan toch genoeg om in te zien meerder (en goedkopere) spelers verkopen niet heeft gewerkt.

  7. #32

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    En de PS3 is daarin niet meegenomen aangezien 't geen speler is maar een console. Die discussie hebben we wel vaker gehad. Het ene kamp rekent ze niet mee omdat dat hen slecht uit komt, het andere kamp rekent ze voor 100% mee omdat het hen wel goed uit komt.

    Ook Toshiba rekent de verkopen van de Xbox add-on mee anders hadden ze de 1 miljoen spelers niet eens gehaald daar er ongeveer 250.000 van verkocht zijn.
    Dat Sony dat ook doet is dan niet meer dan normaal, we spelen het spelletje van Toshibeh gewoon mee.......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    En de PS3 is daarin niet meegenomen aangezien 't geen speler is maar een console. Die discussie hebben we wel vaker gehad. Het ene kamp rekent ze niet mee omdat dat hen slecht uit komt, het andere kamp rekent ze voor 100% mee omdat het hen wel goed uit komt.

    Ook Toshiba rekent de verkopen van de Xbox add-on mee anders hadden ze de 1 miljoen spelers niet eens gehaald daar er ongeveer 250.000 van verkocht zijn.
    Dat Sony dat ook doet is dan niet meer dan normaal, we spelen het spelletje van Toshibeh gewoon mee.......
    De gedachtegang is dat de PS3 niet (alleen) wordt gekocht voor alleen BD films af te spelen. Ze weten niet hoe groot de groep mensen is dit dit wel doet en daarom rekenen ze het maar gewoon helemaal niet mee. Maar, het is wel zo dat de 360 add-on gekocht wordt voor alleen films af te spelen en geef toe, veel meer kun je er ook niet mee doen.
    *kuch

    Beetje naïef, ik geef het toe; die PS3 bezitters zullen i.i.g. geen HD-DVDs kopen voor in hun PS3, daar gaan alleen BDs in. Ondertussen zijn er wel al meer dan 8 miljoen PS3s verkocht... Maar ik zou ze vooral niet mee blijven tellen.

  9. #34

    Standaard

    Mijn nieuwe hd-dvd speler (35er) die vandaag of morgen moet binnenkomen gaat direct terug met annulering van de order. Ik ga eens aankijken wat de XE1 de komende maand gaat doen. Een zeer goede dvd-speler ook nog eens.

    Mijn ps3 zal dan de komende tijd minder dvds hebben af te spelen en enkel nog blu-rays, dus minder stroomkosten!

    Dus win-win situatie, best mogelijk dvd (en hd-dvd) beeld via de Xe1 en minder stroomkosten op de ps3. Perfect!

    Wel vind ik dat die reclameactie wel wat eerder had mogen komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Mijn nieuwe hd-dvd speler (35er) die vandaag of morgen moet binnenkomen gaat direct terug met annulering van de order. Ik ga eens aankijken wat de XE1 de komende maand gaat doen. Een zeer goede dvd-speler ook nog eens.
    Lijkt me niet beter dan de PS3.

    Dus win-win situatie, best mogelijk dvd (en hd-dvd) beeld via de Xe1 en minder stroomkosten op de ps3. Perfect!.
    Denk je dat die €5 per jaar het waard is?

  11. #36

    Standaard

    Blijkens tests is de Xe1 behoorlijk beter dan de PS3 op het punt van dvd-weergave, dankzij de Reon chip die ook in de Denon 2930 zit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

    Talking

    Mee eens, ik heb altijd gezegd dat PS3 SPEELGOED is,

    maar ja het design is dan wel weer geweldig als je er een dubbele boterham kaas in legt.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Blijkens tests is de Xe1 behoorlijk beter dan de PS3 op het punt van dvd-weergave, dankzij de Reon chip die ook in de Denon 2930 zit.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #38

    Standaard

    Maar als je nu voor blu-ray gaat dan is er maar één speler die ik nu zou adviseren: de playstation 3. Waarom, drie redenen:
    1. hij heeft bij mij nog geen enkele blu-ray geweigerd;
    2. is toekomstbestendig, met upgrademogelijkheid;
    3. prijs kwaliteitsverhouding.
    Dvd upscaling is zonder meer goed te noemen, maar zoals hierboven geschreven de Xe1 is op dit punt blijkens test beter.
    De PS3 heeft wel belangrijk minpunt geen bitstream support voor nieuwe geluidsformaten, maar dat zal voor 90% van Nederland waarschijnlijk niks uitmaken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Blijkens tests is de Xe1 behoorlijk beter dan de PS3 op het punt van dvd-weergave, dankzij de Reon chip die ook in de Denon 2930 zit.
    Link?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Mee eens, ik heb altijd gezegd dat PS3 SPEELGOED is,

    maar ja het design is dan wel weer geweldig als je er een dubbele boterham kaas in legt.

    Oh, dan is zo'n tosti apparaat geen goed idee voor jou *kijkt naar avatar...

  16. #41

    Standaard

    Heb ff wat research gedaan en de XE1 upscaled DVDs beter. Het is marginaal, zeker op een HDReady, maar toch. Maar goed, €699 voor een HD-DVD speler... eh... zonde van je geld. Daar laat ik het bij. Tot de volgende keer maar weer!

  17. #42

    Standaard

    Een beetje oppassen dat je niet TE persoonlijk wordt, Die avater maakt van jou binnen 15 seconden een tosti, Dat wil je ECHT niet weten.

    Waarom jij er geen avater bij zet zal ook wel z'n redenen hebben.

    Gr. BillyGates.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Oh, dan is zo'n tosti apparaat geen goed idee voor jou *kijkt naar avatar...
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Een beetje oppassen dat je niet TE persoonlijk wordt, Die avater maakt van jou binnen 15 seconden een tosti, Dat wil je ECHT niet weten.
    Oh, ik geloof je meteen. Zeker met de carnaval op komst. LOL. *kijkt weer naar avatar...*

    Waarom jij er geen avater bij zet zal ook wel z'n redenen hebben.

    Gr. BillyGates.
    Ik ben niet zo knap als jij... *vergelijkt...*

  19. #44

    Talking

    Carnaval ? wat is dat ? Niet elke koe geeft melk ......

    Je bent echt dwaas en levensmoe

    Je ziet toch zeker dat ik op de foto kiespijn heb

    BillyGates.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Carnaval ? wat is dat ? Niet elke koe geeft melk ......

    Je bent echt dwaas en levensmoe
    *Zucht...

    Je ziet toch zeker dat ik op de foto kiespijn heb
    Ik zie geen mond... *kijkt nu aandachtig naar avatar*.

    BillyGates.
    Houd eens op met zo beleefd signeren... is niet nodig.

  21. #46

    Standaard

    Misschien een leuke avatar voor jou, ach hij is zo schattig.



    BG

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    *Zucht...


    Ik zie geen mond... *kijkt nu aandachtig naar avatar*.


    Houd eens op met zo beleefd signeren... is niet nodig.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Heb ff wat research gedaan en de XE1 upscaled DVDs beter. Het is marginaal, zeker op een HDReady, maar toch. Maar goed, €699 voor een HD-DVD speler... eh... zonde van je geld. Daar laat ik het bij. Tot de volgende keer maar weer!
    Ik heb dat ding 3 december besteld bij een internetwinkel en deze week zou ie komen. Jammer dat ik niet van de prijsdaling kan profiteren nu maar goed, als je altijd blijft wachten gebeurt er nooit wat. Het is ook maar de vraag of ie beter schaalt dan m'n Pio TV, zo niet dan is 't jammer dan heeft 't me teveel geld gekost en gebruik ik 'm alleen voor m'n HD-DVD's die ik nu nog met de lawaaierige x-box bekijk.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    zo niet dan is 't jammer dan heeft 't me teveel geld gekost en gebruik ik 'm alleen voor m'n HD-DVD's die ik nu nog met de lawaaierige x-box bekijk.
    Waar beginnen mensen toch aan...

  24. #49

    Standaard

    Hij zal mijn x-box drive ook gaan vervangen. Bij welke winkel heb je hem besteld?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Misschien een leuke avatar voor jou, ach hij is zo schattig.



    BG
    Was dat voor de operatie? Zal wel wat gekost hebben...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •