Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Sylvester stallone marathon...als ze in slaap vallen laat je maar wat ouder werk zien van de italian stallion...lol

  2. #27

    Standaard

    Mss kan je ook eens tijdens de nacht een film marathon houden over slapeloosheid indien hier genoeg films over te vinden zijn ...

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    of een marathon met als onderwerp bijvoorbeeld achtervolgingen,
    voorbeelden: the fast and the furieus, bullit, the bleus brothers, enz...
    Zo vroeg in de middag al dronken?
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sleejer Bekijk bericht
    Mss kan je ook eens tijdens de nacht een film marathon houden over slapeloosheid indien hier genoeg films over te vinden zijn ...
    Sleepless in Seattle?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Sleepless in Seattle?
    Insomnia, The Machinist...
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 25-01-2008 om 11:59
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    waarom een filmmarathon, maak er een filmtriathlon van kijk 3 trilogiën achter elkaar uit, dat is pas een uitdaging .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    waarom een filmmarathon, maak er een filmtriathlon van kijk 3 trilogiën achter elkaar uit, dat is pas een uitdaging .
    Ik denk dat je in de war bent met duatlon (2) en marathon (is gewoon een loopafstand: 42,195 km)
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik denk dat je in de war bent met duatlon (2) en marathon (is gewoon een loopafstand: 42,195 km)
    Maar triatlon is 3 sporten achter elkaar (vandaar de vergelijking met 3 filmtrilogiën van Edgar) :wink:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik denk dat je in de war bent met duatlon (2) en marathon (is gewoon een loopafstand: 42,195 km)
    hoezo in de war?
    Triathlon= marathon lopen, tigkm fietsen en 5km (dacht ik)zwemmen, 3 onderdelen en om de 3 in triathlon te houden maak je er trilogiën van, dus 3 trilogien als filmtriathlon

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Maar triatlon is 3 sporten achter elkaar (vandaar de vergelijking met 3 filmtrilogiën van Edgar) :wink:
    Dat klopt als een bus, maar er worden zoveel filmmarathons geopperd van trilogiën dat ik het verband van de opmerking van Edgar niet zag:wink:
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #36

    Standaard

    ook leuk, een "waar halen ze het vandaan"marathon, eerst alle serieuze films waarop een persiflage gebaseerd is met aan het eind de persiflage zelf (loaded weapon 1, scary movie, etc)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Dat klopt als een bus, maar er worden zoveel filmmarathons geopperd van trilogiën dat ik het verband van de opmerking van Edgar niet zag:wink:
    no problem, 3 trilogiën als een filmtriathlon in een topic over filmmarathons waarin diverse trilogién al als marathon werden geopperd, dat kan best verwarrend werken

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •