Pagina 57 van 101 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    DVD´s verkopen gaat weinig opbrengen, zeker als het simpele 1 disc uitgaven zijn.
    Ik heb bijvoorbeeld afgelopen woensdag bij de Videoland ´´Kiss Kiss, Bang Bang´´ gekocht voor 3 euro, de retail versie, dus geen ex-rental.

    En Blood Diamond kost nieuw trouwens ook 8 euro, om even op je voorbeeld in te spelen.
    €10,- bij de FRS
    Maar ja, je kunt ook het volgende doen:

    Je bekijkt verschillende sites waar de blu-ray: Blood Diamond verkocht wordt.
    Tot je verbazing zie je dat iemand de BD BD verkoopt voor €17,50
    Je mailt die verspoon en vraagt:

    Mijn BD op dvd tegen jouw BD op BD en ik betaal €10,- bij.

    Zou een optie kunnen zijn, er zijn mensen die dat doen. Moet je wel goed zoeken.

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goed plan, tot daaraan toe.. Voor velen is dat namelijk niet zo makkelijk
    Voor mij eigenlijk ook niet. Maar dan moet je geld bij de hand hebben voor zulke situaties. Gewoon zo iets doen:

    Elke keer als je een dvd verkoopt, de helft van het geld opzij leggen.
    Als je eenmaal veel dvd's verkocht hebt: Je hebt 10 dvd's verkocht in een maand voor in totaal €80,-
    Hiervan heb je €40,- uitgegeven aan dvd's/blu-rays die je persé wou hebben. Dit heb je natuurlijk via internt gedaan omdat je goedkoper uitkomt.
    De andere €40,- heb je over en laat je nog staan totdat blu-ray dvd's in prijs verlaagd zijn of tot dat er een 3=2 BD actie komt bij de FRS/vanleest.
    Je houd dit nog 3 maanden vol en je hebt uiteindelijk €120,-
    Je gaat naar de vanleest en haalt 6 blu-ray dvd's + in de tussen tijd heb je steeds de helft van je geld ook besteed aan mooie BD boxen, voor die €120,- heb je een mooie Godfather BD box gekocht en een Band Of Brothers BD box.

    En zie hier... in 3 maanden tijd aan €240,- dvd's gekocht en veel BD erbij voor dvd's die je niet meer wou!

    Zou best mooi zijn...

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    €10,- bij de FRS
    Maar ja, je kunt ook het volgende doen:

    Je bekijkt verschillende sites waar de blu-ray: Blood Diamond verkocht wordt.
    Tot je verbazing zie je dat iemand de BD BD verkoopt voor €17,50
    Je mailt die verspoon en vraagt:

    Mijn BD op dvd tegen jouw BD op BD en ik betaal €10,- bij.

    Zou een optie kunnen zijn, er zijn mensen die dat doen. Moet je wel goed zoeken.
    "Goed zoeken" is nog niet sterk genoeg gezegd denk ik.....het lijkt me heel sterk dat je ook maar één persoon vindt die dat doet.

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    "Goed zoeken" is nog niet sterk genoeg gezegd denk ik.....het lijkt me heel sterk dat je ook maar één persoon vindt die dat doet.
    Waarom niet? Iemand ziet b.v. voor het eerst in zijn een leven een BD disc liggen en toevallig is het de film die hij wou hebben op dvd. Hij denkt dat het een Special Edition is en koopt hem. Thuis speelt de BD niet af omdat hij geen Blu-ray speler heeft. Hij wilt de BD ruilen voor dezelfde film maar dan op dvd. Omdat hij er meer voor betaalt heeft wilt hij graag een kleine bijbetaling.

    Niet zeggen dat dit onmogelijk is, de wereld is groot meer dan 6 miljard mensen...

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Waarom niet? Iemand ziet b.v. voor het eerst in zijn een leven een BD disc liggen en toevallig is het de film die hij wou hebben op dvd. Hij denkt dat het een Special Edition is en koopt hem. Thuis speelt de BD niet af omdat hij geen Blu-ray speler heeft.
    Je kunt ook overdrijven

  6. #1406

    Standaard

    Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne verkoop je je 2ehands DVD's echt niet voor 8 euro per stuk. Je mag blij zijn als je er hooguit de helft voor krijgt.

    De DVD ruilen voor de BD is natuurlijk onzin, dat doet echt niemand. Zeker bezoekers van dit forum hebben genoeg kennis om niet per ongeluk een BD te kopen.

    Denk je trouwens echt dat die 6 miljard (het zijn er overigens al bijna 7) mensen zich luxe producten als blu-ray disk kunnen veroorloven? Dat betreft maar een klein percentage, zelfs binnen ontwikkelde landen zijn er weinig mensen die BD's kopen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #1407

    Standaard

    Klopt helemaal Patrick.
    Iets oudere DVD's zijn tegenwoordig erg goedkoop, bijvoorbeeld in de bakken van de Videoland, de budgetreeksen van distributeurs zelf etc.
    En je argument over het ruilen is ook helemaal waar.
    Ik koop de laatste tijd behoorlijk wat DVD's, wat ik eerst maar af en toe deed.
    Ik heb zelfs een flinke kijkachterstand opgelopen.
    Huren heb ik eigenlijk nooit gedaan, vreselijk gedoe.

    Waar wo2-freak zijn praatjes vandaan haalt...
    Maar je kunt hem ook niet overal op aanvallen, zoals vaak gebeurd.
    Sommigen zijn sociaal iets minder sterk, waardoor je sneller conflicten krijgt.
    Niet dat ik hem wil beledigen, maar omdat niemand hem persoonlijk kent heeft een ieder makkelijk praten.

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Hij wilt de BD ruilen voor dezelfde film maar dan op dvd. Omdat hij er meer voor betaalt heeft wilt hij graag een kleine bijbetaling.

    Niet zeggen dat dit onmogelijk is, de wereld is groot meer dan 6 miljard mensen...
    Blu-ray ruilen voor een dvd??whoehahaha Dat doet echt niemand hoor...ik zelfs ook niet want zo stom ben ik ook alweer niet!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne verkoop je je 2ehands DVD's echt niet voor 8 euro per stuk. Je mag blij zijn als je er hooguit de helft voor krijgt.

    De DVD ruilen voor de BD is natuurlijk onzin, dat doet echt niemand. Zeker bezoekers van dit forum hebben genoeg kennis om niet per ongeluk een BD te kopen.

    Denk je trouwens echt dat die 6 miljard (het zijn er overigens al bijna 7) mensen zich luxe producten als blu-ray disk kunnen veroorloven? Dat betreft maar een klein percentage, zelfs binnen ontwikkelde landen zijn er weinig mensen die BD's kopen.

    Ik zeg niet: De dvd omruilen voor de BD.
    Ik zeg: De dvd omruilen voor de BD + een bijbetaling.

    Je zegt: Dat die 6 miljard mensen en tussen haakjes (het zijn er overigens bijna 7).
    Je kunt wat duidelijker zijn door mij meteen te verbeteren en zelf niet de fout in te gaan door eerst 6 miljard te zeggen , maar naast dit:

    Ik heb niet gezegt dat iedereen zich luxe producten als blu-ray disk kan veroorloven.
    Ik heb gezegt: ''Tussen die 6 miljard mensen zal er heus wel 1 zijn die zo de fout in gegaan zal zijn: ....... ''

    EDIT: Doe eens even rustig joh..tel een keer tot 10..
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-09-2008 om 22:25

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Blu-ray ruilen voor een dvd??whoehahaha Dat doet echt niemand hoor...ik zelfs ook niet want zo stom ben ik ook alweer niet!
    Er staat: Met bijbetaling... En dat zullen mensen wel doen hoor, genoeg zelfs.
    Iemand wilt een BD niet meer van de film: American Gangster
    ofzo.. Iemand bied aan: Ik geef je er de dvd Blood Diamond voor of Seizoen 1 van South Park met eventueel bijbetaling.
    Die man doet dat, normaalste zaak van de wereld.

    Zie ik zelfs op dit forum: Mensen die hun dvd's willen ruilen voor BD-discs met eventueel bijbetaling. Is echt niet zo vreemd hoor...

  11. #1411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik heb niet gezegt...
    Ik heb gezegt: ....
    Schrijven is ook een vak!
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 21-09-2008 om 22:28
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  12. #1412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    Schrijven is ook een vak!
    Bedankt voor het verbeteren

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Er staat: Met bijbetaling... En dat zullen mensen wel doen hoor, genoeg zelfs.
    Iemand wilt een BD niet meer van de film: American Gangster
    ofzo.. Iemand bied aan: Ik geef je er de dvd Blood Diamond voor of Seizoen 1 van South Park met eventueel bijbetaling.
    Die man doet dat, normaalste zaak van de wereld.

    Zie ik zelfs op dit forum: Mensen die hun dvd's willen ruilen voor BD-discs met eventueel bijbetaling. Is echt niet zo vreemd hoor...
    Niemand staat zomaar blu-rays af voor een dvd´s want velen zijn niet achterlijk met hoge beeldkwaliteit om weg te doen voor een mindere beeldkwaliteit.Blu-rays worden alleen geruild tegen Blu-rays en niet tegen DVD!Als die man doet moet ie behoorlijk stuppid zijn om blu-rays in te ruilen voor dvd´s!.Geloof mij maar dat dit niemand zomaar doet!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  14. #1414

    Standaard

    Ik hou me voortaan maar verre van dit topic, schiet gewoon in de lach van sommige van de berichten die hier geplaatst worden
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Er staat: Met bijbetaling... En dat zullen mensen wel doen hoor, genoeg zelfs.
    Iemand wilt een BD niet meer van de film: American Gangster
    ofzo.. Iemand bied aan: Ik geef je er de dvd Blood Diamond voor of Seizoen 1 van South Park met eventueel bijbetaling.
    Die man doet dat, normaalste zaak van de wereld.

    Zie ik zelfs op dit forum: Mensen die hun dvd's willen ruilen voor BD-discs met eventueel bijbetaling. Is echt niet zo vreemd hoor...
    Ja, natuurlijk bestaan ze. Laatst had ik nog iemand die ook geruild heeft met me: 10 videobanden + €10 voor 10 Blu-rays! Hij had ze per ongeluk gekocht, en ze deden het niet bij hem. Hij was allang blij dat hij ze weer kwijt was!
    Zal ik er nog een paar verzinnen?

    Natuurlijk zijn er mensen hier die hun DVD's willen ruilen voor Blu-ray's. Zie je ook hoeveel animo ervoor is.......
    Dromen kun je beter doen als je slaapt .

  16. #1416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik hou me voortaan maar verre van dit topic, schiet gewoon in de lach van sommige van de berichten die hier geplaatst worden
    Ja, dat geloof je toch niet.......gaat gewoon allemaal nergens meer over

  17. #1417

    Standaard betamax

    Weet iemand hoe je betamax over kunt zetten op dvd??

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door little-rabbit Bekijk bericht
    Weet iemand hoe je betamax over kunt zetten op dvd??
    uhm... macrovision beveiligde betamax of niet? zo ja... Betamax speler -> Macrovision decoder -> DVD Recorder.... Andere optie is, opnemen via de pc.

    Laatste optie.. bandje naar de Hema brengen en daar op dvd laten zetten.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #1419

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel
    Probleem met Blu ervaar ik nog steeds dat er zovele non-titels op uitgebracht worden.

    Even verplaatst naar het format-war topic.

    True, voor de liefhebbers van klassieke film mag Blu wat meer haar best doen, persoonlijk vind ik het aanbod best aardig omdat ik me zelf sowieso meer richt op film vanaf de jaren 70, vooral de grote mainstream films en de "leuke" films zijn goed vertegenwoordigt en ik dubbeldip ook behoorlijk wat af moet ik toegeven. Het zijn niet de betere films maar ik vind ze leuk, kan daar weinig aan doen.

    Het probleem met Blu is voor mij dat het lang niet zo af is als HD-DVD, dat is het punt wat ik probeerde te maken. Laten we wel zijn, beeld en geluid is identiek maar als je meer opslagcapaciteit ter beschikking hebt verwacht je ook meer interactieve extra's inplaats van de zoveelste making-off die al beschikbaar was op dvd. Ik doel dan op U-Control (Uni.) en Total Movie Experience (WB) wat HD-DVD al vanaf het begin kon bieden. HD-DVD was volledig regiovrij, relatief betaalbaarder, stabieler (doordat het af was en niet die vervelende profile dingetjes had waar mensen die een 1st of 2nd generation speler nu tegenaan lopen), ruim en gevarieerd aanbod door het regio-vrij zijn etc. Ik had geen hekel aan Sony, sterker nog; mijn eerste HT bestond volledig uit losse componenten van het merk incl. 2 MD-recorders die ik nog steeds heb en gebruik. Het probleem met Blu en Sony is dat ze koste wat kost hun eigen systeem wilde pushen en dat doen ze steeds meer en steeds vaker. Ook het "big brother" gedoe van hun en de controle op gebruikers valt bij mij verkeerd, als ik een film op BD kijk en m'n speler staat aangesloten op het I-net verzamelen zij dan info? Bij BD-Live is er een optie om je BD-film te registreren...wat houd dit dan inhoudelijk in? Allemaal van dat soort dingetjes..en niemand heeft daar een antwoord op.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Blu-ray's die nu 9,99 zijn.. zijn sowieso het kopen niet echt waard..
    Touche.

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel
    Probleem met Blu ervaar ik nog steeds dat er zovele non-titels op uitgebracht worden.

    Even verplaatst naar het format-war topic.

    True, voor de liefhebbers van klassieke film mag Blu wat meer haar best doen, persoonlijk vind ik het aanbod best aardig omdat ik me zelf sowieso meer richt op film vanaf de jaren 70, vooral de grote mainstream films en de "leuke" films zijn goed vertegenwoordigt en ik dubbeldip ook behoorlijk wat af moet ik toegeven. Het zijn niet de betere films maar ik vind ze leuk, kan daar weinig aan doen.

    Het probleem met Blu is voor mij dat het lang niet zo af is als HD-DVD, dat is het punt wat ik probeerde te maken. Laten we wel zijn, beeld en geluid is identiek maar als je meer opslagcapaciteit ter beschikking hebt verwacht je ook meer interactieve extra's inplaats van de zoveelste making-off die al beschikbaar was op dvd. Ik doel dan op U-Control (Uni.) en Total Movie Experience (WB) wat HD-DVD al vanaf het begin kon bieden. HD-DVD was volledig regiovrij, relatief betaalbaarder, stabieler (doordat het af was en niet die vervelende profile dingetjes had waar mensen die een 1st of 2nd generation speler nu tegenaan lopen), ruim en gevarieerd aanbod door het regio-vrij zijn etc. Ik had geen hekel aan Sony, sterker nog; mijn eerste HT bestond volledig uit losse componenten van het merk incl. 2 MD-recorders die ik nog steeds heb en gebruik. Het probleem met Blu en Sony is dat ze koste wat kost hun eigen systeem wilde pushen en dat doen ze steeds meer en steeds vaker. Ook het "big brother" gedoe van hun en de controle op gebruikers valt bij mij verkeerd, als ik een film op BD kijk en m'n speler staat aangesloten op het I-net verzamelen zij dan info? Bij BD-Live is er een optie om je BD-film te registreren...wat houd dit dan inhoudelijk in? Allemaal van dat soort dingetjes..en niemand heeft daar een antwoord op.
    Klopt
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #1422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel
    Probleem met Blu ervaar ik nog steeds dat er zovele non-titels op uitgebracht worden.

    Even verplaatst naar het format-war topic.

    True, voor de liefhebbers van klassieke film mag Blu wat meer haar best doen, persoonlijk vind ik het aanbod best aardig omdat ik me zelf sowieso meer richt op film vanaf de jaren 70, vooral de grote mainstream films en de "leuke" films zijn goed vertegenwoordigt en ik dubbeldip ook behoorlijk wat af moet ik toegeven. Het zijn niet de betere films maar ik vind ze leuk, kan daar weinig aan doen.

    Het probleem met Blu is voor mij dat het lang niet zo af is als HD-DVD, dat is het punt wat ik probeerde te maken. Laten we wel zijn, beeld en geluid is identiek maar als je meer opslagcapaciteit ter beschikking hebt verwacht je ook meer interactieve extra's inplaats van de zoveelste making-off die al beschikbaar was op dvd. Ik doel dan op U-Control (Uni.) en Total Movie Experience (WB) wat HD-DVD al vanaf het begin kon bieden. HD-DVD was volledig regiovrij, relatief betaalbaarder, stabieler (doordat het af was en niet die vervelende profile dingetjes had waar mensen die een 1st of 2nd generation speler nu tegenaan lopen), ruim en gevarieerd aanbod door het regio-vrij zijn etc. Ik had geen hekel aan Sony, sterker nog; mijn eerste HT bestond volledig uit losse componenten van het merk incl. 2 MD-recorders die ik nog steeds heb en gebruik. Het probleem met Blu en Sony is dat ze koste wat kost hun eigen systeem wilde pushen en dat doen ze steeds meer en steeds vaker. Ook het "big brother" gedoe van hun en de controle op gebruikers valt bij mij verkeerd, als ik een film op BD kijk en m'n speler staat aangesloten op het I-net verzamelen zij dan info? Bij BD-Live is er een optie om je BD-film te registreren...wat houd dit dan inhoudelijk in? Allemaal van dat soort dingetjes..en niemand heeft daar een antwoord op.
    Het feit blijft dat je NIET verplicht bent om je films te registreren. Ook kun je gewoon het kabeltje uit je ethernetaansluiting laten.

    Het feit dat geen enkele beveiliging waterdicht is, leidt bedrijven vaak tot vreemde en onnodige sprongen, die bj het (grote) publiek niet worden gewaardeerd.

  23. #1423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door little-rabbit Bekijk bericht
    Weet iemand hoe je betamax over kunt zetten op dvd??
    PC: tv kaart met hardwarematige mpeg2 decoder. hiermee kun je ook films mee opnemen via je kaart en omzetten naar mpeg2 en op dvd branden.

    Met name de wat duurdere haupauge kaarten hebben zo'n decoder aan boord.

    Je kunt dus je videorecorder aansluiten via een kabel aan je tv kaart. Ook zijn er (erg) dure videocapture kaarten, die met name in het wat hoger segment worden gebruikt. Zijn meteen een stuk duurder.

    Persoonlijk zou ik gewoon een goede tv kaart met mpeg2 decoder nemen. Goede kaarten zitten tussen 100-150 euro.

    (semi)professionele capture kaarten zitten meestal meteen al op zo'n 500-600 euro of meer!
    Laatst aangepast door hstadman : 23-09-2008 om 15:10

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het feit blijft dat je NIET verplicht bent om je films te registreren. Ook kun je gewoon het kabeltje uit je ethernetaansluiting laten.

    Het feit dat geen enkele beveiliging waterdicht is, leidt bedrijven vaak tot vreemde en onnodige sprongen, die bj het (grote) publiek niet worden gewaardeerd.
    Tuurlijk is die optie er Harry, daar ging het me niet eens om...maar als ik ze registreer wat houd dat inhoudelijk voor mij in..als je daar een antwoord op hebt hoor ik het graag van je. Kan ik in de toekomst die betreffende geregistreerde disc alleen afspelen op mijn speler o.i.d. want er gingen geruchten dat ze zoiets van plan waren..maar misschien zijn het geruchten van iemand die aan paranoia lijd.
    Met al die updates voor de PS3 laat ik het kabeltje er het liefst in, je blijft anders bezig, wat ik me dan afvraag is of ze dan info verzamelen over mij waar ik niet van op de hoogte ben..dat zou ik namelijk not done vinden want het zijn hun zaken niet.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Tuurlijk is die optie er Harry, daar ging het me niet eens om...maar als ik ze registreer wat houd dat inhoudelijk voor mij in..als je daar een antwoord op hebt hoor ik het graag van je. Kan ik in de toekomst die betreffende geregistreerde disc alleen afspelen op mijn speler o.i.d. want er gingen geruchten dat ze zoiets van plan waren..maar misschien zijn het geruchten van iemand die aan paranoia lijd.
    Met al die updates voor de PS3 laat ik het kabeltje er het liefst in, je blijft anders bezig, wat ik me dan afvraag is of ze dan info verzamelen over mij waar ik niet van op de hoogte ben..dat zou ik namelijk not done vinden want het zijn hun zaken niet.
    vragen waar ik natuurlijk niet direct een antwoord op heb, daar het nog niet van toepassing is!

    MAAR, gezien de rare sprongen die sony in het verleden heeft gemaakt met drm e.d. zou het mij niet verbazen dat als je je registreert dat dan alleen via je serienummer de films kunnen afspelen bijv. Kunnen ze alleen controleren als de kabel erin zit, overigens.

    Tja, gegevens verzamelen doet iedereen, microsoft als je je registreert weet gelijk wat je in je pc hebt zitten, als je zoekt op google worden ook meteen je zoek gedragingen e.d. in de gaten gehouden.

    De vraag is: wat is de grens, mag je een film tegenhouden om af te spelen die iemand heeft gekocht of ga je een hele pc of speler onklaar maken.

Pagina 57 van 101 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •