Pagina 44 van 101 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tja, die hebben ze al, samen met de DS, xbox360, wii etc.
    En alles wat HD is is voor mij, ze bekijken het maar!
    Aha, Familie Gadget on the roll. Maar serieus: dat managed copy van de PS3 zou wat voor jou zijn dan. BD film in de PS3 --> PS3 zet hem over naar de PSP. Kids kijken film op PSP en is de film voorbij, geen gehuil: verder gaan met games. Weet niet of je een PS3 heb en er eentje hiervoor kopen lijkt me een beetje overdreven.

    Dit gaan ze in een toekomstige FW update stoppen. Ik heb nog geen PSP, maar misschien dat ik er dan eentje koop. Ik zit regelmatig in het vliegtuig en mijn laptop laat ik liever alleen voor het werk draaien (IVM batterij). Al hoewel, mijn iPhone kan ook goed filmpjes afdraaien, heb dus eigenlijk helemaal geen PSP nodig. Shit, nou gebruikt ik bijna mijn verstand...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  2. #1077

    Standaard

    ben t weer met jeroen eens..... Krijg ik toch niet weer ruzie he, in dat ene bericht van hem zei hij nix raars en dan wordt er weer een rare opmerking tegen over hem gemaakt. Zucht,
    Can't we all just get allong?

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    ben t weer met jeroen eens..... Krijg ik toch niet weer ruzie he, in dat ene bericht van hem zei hij nix raars en dan wordt er weer een rare opmerking tegen over hem gemaakt. Zucht,
    Can't we all just get allong?
    Nee maar je hoeft ook niet steeds te zeggen het ergens mee eens te zijn... want dit voegt verder weinig toe.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #1079

    Standaard

    natuurlijk wel , ik kan ook een heel verhaal neerzetten, dat iets anders geformuleerd is maar waaruit blijkt dat ik overeenkomstige gedachten heb als degene die gepost heeft, of ik zet gewoon neer dat ik het ermee eens ben...

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Nee maar je hoeft ook niet steeds te zeggen het ergens mee eens te zijn... want dit voegt verder weinig toe.
    Iemand die de hele dag posts controleert met een soort van eigen 'toegevoegde waarde calculus' voegt anders ook niet veel toe hoor.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    natuurlijk wel , ik kan ook een heel verhaal neerzetten, dat iets anders geformuleerd is maar waaruit blijkt dat ik overeenkomstige gedachten heb als degene die gepost heeft, of ik zet gewoon neer dat ik het ermee eens ben...
    +1 :wink:
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #1082

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Het is maar te hopen dat blu-ray niet de weg op gaat van zoveel systemen(minidisc,sacd,dvda etc..)
    De prijzen van de hard- en software moeten nu heel snel naar omlaag want anders is
    het kalf verdronken.
    Ze gaan binnenkort de put.....

    In de USA betaal je voor een BR van David Gilmour $12,99 zeg maar 9 euro inc BTW.
    Hier 45 euro. Nee, dan download ik hem liever.

    Het is gewoon veel te duur die Blu-Ray's. 20 euro voor low budget titels die voor 5 euro ook op DVD te verkrijgen zijn. Voor de meeste mensen is dat ook gewoon goed genoeg. Alleen als je een echt groot scherm hebt (> 32 inch) dan ga je het verschil zien met DVD. En 90% van de mensen heeft een TV <= 32 inch. Dus die zien het verschil niet.

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters Bekijk bericht
    Ze gaan binnenkort de put.....

    In de USA betaal je voor een BR van David Gilmour $12,99 zeg maar 9 euro inc BTW.
    Hier 45 euro. Nee, dan download ik hem liever.

    Het is gewoon veel te duur die Blu-Ray's. 20 euro voor low budget titels die voor 5 euro ook op DVD te verkrijgen zijn. Voor de meeste mensen is dat ook gewoon goed genoeg. Alleen als je een echt groot scherm hebt (> 32 inch) dan ga je het verschil zien met DVD. En 90% van de mensen heeft een TV <= 32 inch. Dus die zien het verschil niet.
    Er is inderdaad stagnatie waar te nemen in de verkopen in hardware en software. Dit is enerzijds te verklaren doordat de keuze van software nog niet je van het is en de hoge prijzen van de hardware. Ik ben toch benieuwd wat de zomer/herfst gaat doen voor blu-ray. Ik ben het verder wel met de meesten eens dat ze de vinger aan de pols moeten houden en de prijzen eens in de gaten moeten houden...

    Dat je geen verschil zou zien is niet helemaal waar; betere kleuren, betere achtergrond scherpte, meer diepte...dat is ook al waar te nemen op een gewone HT. Het is echter zeker waar dat grotere schermen meer profiteren van een hogere resolutie...immers hoe groter, hoe scherper de bron moet zijn om het scherp weer te kunnen geven.

    Wil je alles op HD kwaliteit afstemmen, zul je inderdaad een nieuwe HD tv moeten aanschaffen, blu-ray speler en een nieuwe HD receiver/versterker! Voor velen een investering die niet evenredig is met de winst.

  10. #1085

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Tot mijn grote verbazing.. 'n 2e nederlandse maatschappij die Blu-ray's uitbrengt:

    In mijn handen momenteel.. Blu-ray's van de firma BBI Films, het bedrijf met de prachtige website: click, zal mij benieuwen wat de kwaliteit met zich meebrengt qua content.

    Naast het feit dat het allemaal buttfilms zijn hier toch nog de technische details, op de releases nagenoeg identiek.

    - 1080p volgens de hoes
    - DTS HD & Dolby Digital 5.1 English
    - Ondertiteling: Frans & Nederlands
    - Region All
    - BD25
    Meen je dit nu serieus met dat hun een mooi site hebben? vind het maar bagger en de laatste update is slechts van 2005

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Meen je dit nu serieus met dat hun een mooi site hebben? vind het maar bagger en de laatste update is slechts van 2005
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Er is inderdaad stagnatie waar te nemen in de verkopen in hardware en software. Dit is enerzijds te verklaren doordat de keuze van software nog niet je van het is en de hoge prijzen van de hardware. Ik ben toch benieuwd wat de zomer/herfst gaat doen voor blu-ray. Ik ben het verder wel met de meesten eens dat ze de vinger aan de pols moeten houden en de prijzen eens in de gaten moeten houden....
    Groot probleem is ook dat het formaat nog steeds niet final is... erg kwalijk eigenlijk.

    Dit is ook de reden waarom ik nog geen speler heb.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #1089

    Standaard

    Streaming is theoretisch wel mogelijk in Nederland, met alle breedbandverbindingen etc.
    Maar kijk maar eens naar Frankrijk Italie etc, waar veel mensen bijvoorbeeld op het verre afgelegen platteland geen ADSL kunnen krijgen, de telefoonlijn nog via masten etc. binnen krijgen,
    en waar het nog de grote vraag is of er de komende decennia glasvezel zal komen.

    Ik zit me af te vragen of bedrijven, die veel in het streaming concept zien, dit probleem wel inzien.

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Weer aan het solliciteren?

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Weer aan het solliciteren?
    Was hint naar dat de opmerking die jij serieus nam 'sarcastisme' bevatte...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Groot probleem is ook dat het formaat nog steeds niet final is... erg kwalijk eigenlijk.

    Dit is ook de reden waarom ik nog geen speler heb.
    Naja, ik heb begrepen dat profile 2.0 de uiteindelijke versie moet zijn met HD geluid, 1 gb ram standaard en multimedia op het www via ethernet aansluiting.

  18. #1093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Naja, ik heb begrepen dat profile 2.0 de uiteindelijke versie moet zijn met HD geluid, 1 gb ram standaard en multimedia op het www via ethernet aansluiting.
    Juist en die spelers zijn nog niet ruimschoots aanwezig
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #1094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Streaming is theoretisch wel mogelijk in Nederland, met alle breedbandverbindingen etc.
    Maar kijk maar eens naar Frankrijk Italie etc, waar veel mensen bijvoorbeeld op het verre afgelegen platteland geen ADSL kunnen krijgen, de telefoonlijn nog via masten etc. binnen krijgen,
    en waar het nog de grote vraag is of er de komende decennia glasvezel zal komen.

    Ik zit me af te vragen of bedrijven, die veel in het streaming concept zien, dit probleem wel inzien.
    Oh? Veel mensen hebben een instap abbo, met max. zo'n 4mb downloadsnelheid...er zijn slechts enkele plaatsen met glasvezel hoge snelheid aansluitingen. Hoe wil je via 4mb HD streamen? Ik betwijfel of 20mb/sec dat wel aankan, daar heb je toch echt glasvezel voor nodig en 95% heeft dat gewoonweg niet!:wink: laat staan de snelheid snel minder wordt als je meer dan een Km van het verdeelpunt afzit...dan haal je die 20mb/sec al bij lange na niet!
    Laatst aangepast door hstadman : 05-05-2008 om 15:40

  20. #1095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Juist en die spelers zijn nog niet ruimschoots aanwezig
    Klopt, juni/herfst...gegadigden zijn de panasonic BD50 of de sony S550...mischien komt er nog wat moois van pioneer.:wink:

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Naja, ik heb begrepen dat profile 2.0 de uiteindelijke versie moet zijn met HD geluid, 1 gb ram standaard en multimedia op het www via ethernet aansluiting.
    Klopt, de 2.0 spec is de uiteindelijke versie. Wat niet wegneemt dat je met een 1.1 speler prima BD films kunt kijken, ook in de toekomst. De extra winst van een ethernet aansluiting en de 1GB ram is discutabel. Bovendien, 2.0 mag dan een finale spec zijn: het is geen verplichting ofzo van fabrikanten om aan de 2.0 spec te moeten voldoen; ze mogen ook gewoon 1.1 spec spelers blijven introduceren.

    Vraag is ook in hoeverre 2.0 echt ondersteund gaat worden bij BD uitgaven. Ik bedoel, er zijn (in theorie) bijna 12 miljoen 2.0 spelers op de markt: de PS3. Dus er zou al een beetje markt voor kunnen zijn, maar de dingen die het toevoegt voegen niks aan de HD beleving toe, dus zie ik filmhuizen er eerder op bezuinigen dan er in te investeren. Ik kan het mis hebben, maar ik vraag me af in hoeverre de extra features die 2.0 biedt tov 1.1 het nou echt belang gaan maken om perse voor een 2.0 speler te gaan. Ik heb wel eens mensen horen zeggen dat ze dat vooral om de FW updates voor de speler (zouden) doen, maar de updates die je krijgt voor een dedicated speler zijn meestal bugfixes: geen extra features en al helemaal niet met enige regelmaat. Wil je perse een 2.0 speler hebben (die zelfs daarna nog future proof is) en regelmatig, grote updates krijgt dan zou ik een PS3 kopen. Wil je echt gewoon films kijken in HD en boeit downloads van ander lettertypen ofzo je weinig, dan zou ik gewoon een 1.1 spelertje kopen. Het beste kun je gewoon wachten tot het geld je teveel jeukt.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Klopt, juni/herfst...gegadigden zijn de panasonic BD50 of de sony S550...mischien komt er nog wat moois van pioneer.:wink:
    Dus blijft het kwalijk dat er nu al zoveel mensen zijn opgescheept met verouderde spelers....

    Overigens ik ga zelf voor de BD50.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dus blijft het kwalijk dat er nu al zoveel mensen zijn opgescheept met verouderde spelers....

    Overigens ik ga zelf voor de BD50.
    Dat ben ik met je eens en dat is voor mij DE reden geweest om zo lang te wachten tot profile 2.0, die eindelijk in juni komt... :wink:

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Klopt, de 2.0 spec is de uiteindelijke versie. Wat niet wegneemt dat je met een 1.1 speler prima BD films kunt kijken, ook in de toekomst. De extra winst van een ethernet aansluiting en de 1GB ram is discutabel. Bovendien, 2.0 mag dan een finale spec zijn: het is geen verplichting ofzo van fabrikanten om aan de 2.0 spec te moeten voldoen; ze mogen ook gewoon 1.1 spec spelers blijven introduceren.

    Vraag is ook in hoeverre 2.0 echt ondersteund gaat worden bij BD uitgaven. Ik bedoel, er zijn (in theorie) bijna 12 miljoen 2.0 spelers op de markt: de PS3. Dus er zou al een beetje markt voor kunnen zijn, maar de dingen die het toevoegt voegen niks aan de HD beleving toe, dus zie ik filmhuizen er eerder op bezuinigen dan er in te investeren. Ik kan het mis hebben, maar ik vraag me af in hoeverre de extra features die 2.0 biedt tov 1.1 het nou echt belang gaan maken om perse voor een 2.0 speler te gaan. Ik heb wel eens mensen horen zeggen dat ze dat vooral om de FW updates voor de speler (zouden) doen, maar de updates die je krijgt voor een dedicated speler zijn meestal bugfixes: geen extra features en al helemaal niet met enige regelmaat. Wil je perse een 2.0 speler hebben (die zelfs daarna nog future proof is) en regelmatig, grote updates krijgt dan zou ik een PS3 kopen. Wil je echt gewoon films kijken in HD en boeit downloads van ander lettertypen ofzo je weinig, dan zou ik gewoon een 1.1 spelertje kopen. Het beste kun je gewoon wachten tot het geld je teveel jeukt.
    Ik kan je precies vertellen wat het nut ervan is: pip, picture in picture voor features over de film tegelijk met de film, hier schijn je bij blu-ray toch echt 1 GB voor nodig te hebben en extra media of zelfs games via het www!:wink:

    De PS3 is NIET de beste blu-ray speler als het gaat om beeld- en geluidskwaliteit...de sony S500 gaat er ruim overheen en de panasonic BD50 en de sony S550 zullen ook zeker weten beter beeld en geluid produceren dan de PS3! Ook kun je via firmware je profile blijven upgraden....:wink: Zelfde als met een PS3 dus.:wink:

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik kan je precies vertellen wat het nut ervan is: pip, picture in picture voor features over de film tegelijk met de film, hier schijn je bij blu-ray toch echt 1 GB voor nodig te hebben en extra media of zelfs games via het www!:wink:

    De PS3 is NIET de beste blu-ray speler als het gaat om beeld- en geluidskwaliteit...de sony S500 gaat er ruim overheen en de panasonic BD50 en de sony S550 zullen ook zeker weten beter beeld en geluid produceren dan de PS3! Ook kun je via firmware je profile blijven upgraden....:wink: Zelfde als met een PS3 dus.:wink:
    Gaarne niet te vaak JvK quoten..

    ps. je hebt wel gelijk!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 44 van 101 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •