Pagina 48 van 101 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Komen we toch weer op dat luidkeels uit.
    Jij post al langer over je ps3 en hoe tevreden je bent, is prima. Maar anderen hebben andere opties op het oog!:wink: Ik heb je ook negatief zien uitlaten tegenover mensen die ook vinden dat de ps3 niet de beste blu-ray oplossing is! Dus over luidkeels gesproken....de pot ......

    P.s.
    De S500 is er al!

  2. #1177
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    ze zijn nu op technisch gelijk niveau met profiel 2.0 voor blu-ray. Dat wat hd-dvd al kon, kan blu-ray met profiel 2.0 nu ook.
    Dat is niet helemaal correct.
    Hd dvd doet alleen SD pip.
    Bluray doet pip op volledige resolutie.

    Maar op dat ( overigens wel belangrijk) detail na is de 2.0 standaard nu op het niveau van HD DVD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dude, 2 posts geleden wist je nog niet eens dat ik er eentje had.



    Het is grappig dat je je andere uitspraken niet met keiharde links kunt onderbouwen, maar als je recht tegenover iemand staat te liegen over wat 'ie gezegd zou hebben wordt het ronduit genant. Graag onderbouwing voor deze rechtstreekse persoonlijke aanval, Harry.
    Dude, de enige die zit te liegen hier bent u, rob van hout, in vele threads heb je zitten aankondigen dat de panasonic BD50 de eerste keuze is/was, nu opeens is de PS3 de heilige graal. Laat mij niet lachen, erg genant. In elke ps3 thread ben ik klachten tegen gekomen over de geluidsproductie en het feit dat de ps3 niet alles kan bitstreamen, of je leest erg selectief of je wilt gewoon iemand op de kast jagen.:wink: Je wilt gewoon niet waarhebben dat je precious ps3 toch niet zo precious is als jij wilt doen voorkomen.

    P.s.
    Dat je een ps3 hebt, kun je overal lezen, dude...in de HT thread, in de laarhouse thread......dude, maar ik ben degene die niet correct op de hoogte is...

    P.P.s.

    eerste hit op google
    http://www.google.com/search?q=ps3+i...e7&rlz=1I7ADBF

    "Is anybodys PS3 Fan Getting REALLY Loud"

    eerste hit op google over bitstream:
    http://www.google.com/search?q=ps3+b...e7&rlz=1I7ADBF

    "PS3 bitstream issue "

    Rob, maak je nu a.u.b. niet verder belachelijk!
    Laatst aangepast door hstadman : 11-05-2008 om 12:45

  4. #1179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Los dat het een absoluut niets met het ander te maken heeft, is voortschrijdend inzicht en/of het wijzigen van eigen plannen niet gelijk aan liegen. Onterecht uitspraken in iemands mond leggen zoals je hierboven doet, dat is liegen. En je weet het zelf verdomd goed, aangezien je elk verzoek je bewering te staven categorisch negeert.

    Voor wat betreft de BD50: dat was inderdaad mijn intentie origineel, maar als je zo goed hebt bijgehouden wat ik post, dan had je ook kunnen opmaken dat ik nog steeds de intentie heb om op termijn een stand-alone speler te kopen, daar mijn receiver geen audio over HDMI aankan, en toch de HD audioformaten wil kunnen afspelen.

    Ik beschouw de PS3 zeker niet als 'heilige graal' of be-all/end-all, maar wel als een prijs-prestatie-technisch bijzonder gunstige BD speler / console / mediacenter. De PS3 heeft bij mij de behoefte aan een stand-alone speler voorlopig even minder prangend gemaakt, en ik kijk graag nog een tijdje de kat uit de boom voor wat Arcam op dit vlak gaat doen.

    Probeer het nou niet uit de context te trekken, daar ging die opmerking niet over. Je was bezig mij van uitspraken te betichten die ik niet heb gedaan, en dat recht in mijn gezicht. Da's een genante vertoning.

    Ik hoef niet selectief te lezen. Ik heb een PS3 (40GB versie), en ik weet uit ervaring dat het ding geen lawaai maakt. En dat wordt overigens hier door eigenaar na eigenaar bevestigd:

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...8&postcount=11
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=172
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=1168
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=715

    Wie leest er nu selectief?


    Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik ken je tactieken voor wat betreft het voeren van 'discussies', en daar heb ik geen zin in.
    Sorry, het blijft een genante vertoning voor je....

    zoveel zogenaamde eigenaren die jij erbij wilt halen, zo kan ik duizenden eigenaren en links voor je plaatsen die het tegenovergestelde beweren.:wink: Zowel de 60gb alsook de 40gb versie, die welliswaar stiller is maar niet zo stil als een goede stand alone.

    Tja, je leugens zijn inmiddels wel duidelijk geworden....en je tactieken ook, samen met een paar andere ps3 eigenaren de mensen die zowel een ps3 bezitten en een stand alone uit deze thread wegpesten omdat hij beweert dat de ps3 gewoon minder presteert dan zijn stand alone!

    Dat is gewoon te zielig voor woorden.8)

    lees nog maar eens een aantal pagina's terug en je weet precies waar ik het over heb!

    De intentie om een stand alone speler te kopen zegt mij al genoeg.
    De tegenstand van de zogenaamde ps3 eigenaren tegen een "betere" stand alone speler is echt genant...de technieken schrijden voort......

    De enige die het uit de context probeert te trekken bent u, rob van hout, ik zeg, net zoals die review, dat de S500 beter is. Nu beweren alleen de ps3 eigenaren dat dat een fake review is, want het kan toch niet zo zijn dat hun heilige ps3 verslagen wordt?! En worden die mensen beticht van reviews in het voordeel van de sponsors......alsof jij al die review items zelf bezit of getest hebt......

    Lees je ook de berichten hier op het forum van mensen die de geluidsproductie niet vinden tegenvallen? Die zijn er ook namelijk genoeg...Denk je nu echt dat die 4 links hier op het forum tegenop duizenden links op het www kunnen van ps3 eigenaren van de 60 en 40gb versie, over hun geluidsklachten en de bitstream issue?!


    Veel plezier met je ps3.

    P.s.
    Ik hoef geen eigenaar te zijn om een ps3 in actie te horen/zien.
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 10:08

  5. #1180

    Standaard

    hstadman:
    Tja, je leugens zijn inmiddels wel duidelijk geworden....en je tactieken ook, samen met een paar andere ps3 eigenaren de mensen die zowel een ps3 bezitten en een stand alone uit deze thread wegpesten omdat hij beweert dat de ps3 gewoon minder presteert dan zijn stand alone!
    Ik heb hier een aantal; problemen mee. Ik volg deze thread al enige tijd. Ik weet dus dat jij geen ps3 hebt en ook geen stand alone speler. Jouw keuze om te wachten om een profiel 2.0 speler is bekend, en kan ik best begrijpen.
    Jij hoort blijkbaar niet tot de weg te pesten groep. Waarom dan de heftige toon? Ik lees echter nergens in deze thread dat ps3 bezitters en standalone bezitters worden weggepest.
    De afgelopen tijd worden we in dit forum geconfronteerd met deelnemers die een zakelijke discussie vervuilen met persoonlijke aanvallen. Dit is m.i. weer zo'n voorbeeld. Het enige effect dat jij hiermee bereikt is dat jouw bijdragen steeds minder serieus worden genomen. Waarom niet gewoon beperken tot de zaak en jouw stellingen te onderbouwen met verifieerbare argumenten en links.

    Mijn eigen ervaring met de PS3 (60 gb versie) is dat deze inderdaad bijgeluiden produceert. Ik vond dit altijd verwaarloosbaar, totdat ik op een nacht de ps3 aan had laten staan. De volgende morgen was de ps3 heel dominant aanwezig, de ventilator was zeer overheersend aanwezig. Ik vermoed daarom dat veel mensen die klagen de ps3 wel eens heel intensief kunnen gebruiken.
    De beeldkwaliteit van de PS wordt door de consumentenbond in een laatste test als goed tot zeer goed gekwalificeerd. Iets wat ik persoonlijk alleen maar kan bevestigen. Het oordeel geluidstereo is matig tot goed. Een groot minpunt van de PS3 vind ik dat deze alleen maar via omwegen samen kan werken met mijn harmony. En het zwaardere stroomverbruik is een duidelijk minpunt.
    Ik vind de PS3 een goede blu-ray speler, waarmee ik rustig kan afwachten totdat er recensies zijn over de kwaliteiten van de nieuwe stand alone spelers die de aanschaf van een standalone kunnen motiveren.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 12-05-2008 om 10:48
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    hstadman:


    Ik heb hier een aantal; problemen mee. Ik volg deze thread al enige tijd. Ik weet dus dat jij geen ps3 hebt en ook geen stand alone speler. Jouw keuze om te wachten om een profiel 2.0 speler is bekend, en kan ik best begrijpen. Jij hoort blijkbaar niet tot de weg te pesten groep. Waarom dan de heftige toon? Ik lees echter nergens in deze thread dat ps3 bezitters en standalone bezitters worden weggepest. De afgelopen tijd worden we in dit forum geconfronteerd met deelnemers die een zakelijke discussie vervuilen met persoonlijke aanvallen. Dit is m.i. weer zo'n voorbeeld. Het enige effect dat jij hiermee bereikt is dat jouw bijdragen steeds minder serieus worden genomen. Waarom niet gewoon beperken tot de zaak en jouw stellingen te onderbouwen met verifieerbare argumenten en links.

    Mijn eigen ervaring met de PS3 (60 gb versie) is dat deze inderdaad bijgeluiden produceert. Ik vond dit altijd verwaarloosbaar, tot dat ik op een nacht de ps3 aan had laten staan. De volgende morgen was de ps3 heel dominant aanwezig, de ventilator was zeer overheersend aanwezig. Ik vermoed daarom dat veel mensen die klagen de ps3 wel eens heel intensief kunnen gebruiken. De beeldkwaliteit van de PS wordt door de consumentenbond in een laatste test als goed tot zeer goed gekwalificeerd. Iets wat ik persoonlijk alleen maar kan bevestigen. Het oordeel geluidstereo is matig tot goed. Een groot minpunt van de PS3 vind ik dat deze alleen maar via omwegen samen kan werken met mijn harmony. En het zwaardere stroomverbruik is een duidelijk minpunt.
    Ik vind de PS3 een goede blu-ray speler, waarmee ik rustig kan afwachten totdat er recensies zijn over de kwaliteiten van de nieuwe stand alone spelers die de aanschaf van een standalone kunnen motiveren.
    Ik zal nog een keer antwoorden:

    Ik vind het niet kunnen dat een grote groep eigenaren bepaald voor een paar mensen die beide bezitten dat de ps3 de betere speler van de 2 moet zijn! Dat kan dat persoon zelf wel beslissen maar kreeg zoveel om de oren dat hij het hazenpad heeft moeten kiezen! Dit gebeurd wel vaker!

    Nu draai je het om!
    Ik plaats een review die zegt dat de ps3 minder presteert dan de Sony S500, waarop ik en de review persoonlijk worden aangevallen! De reviewer wordt zelfs beticht van fraude!

    Hoe ver wil je hier gaan.....

    De uitspraken als: ik heb de intentie om een stand alone te kopen verstevigen alleen maar mijn vermoedens dat de aanvaller toch niet zo tevreden is als men in deze thread wil doen geloven!

    Het feit dat ik mij moet verdedigen en de aanvallers niet, zegt overigens ook genoeg over de mentaliteit en standpunten!

    De uitspraak van je over links geeft mij nu al het vermoeden dat je ze niet eens aangeklikt hebt...het zijn letterlijk duizenden links over de geluidsproblemen van de ps3 EN de bitstreamproblemen, die volgens de eigenaren in deze thread niet bestaan maar wereldwijd, ook vanuit nederland diepgaand besproken worden. Iedereen kan dit lezen. Ook jij! De ps3 eigenaren die deze problemen ontkennen, neem ik echt niet meer serieus, of alle mensen wereldwijd zijn gewoon gek! :wink:

    Ik zit hier langer op het forum, ken de klappen van de zweep, tactieken en mentaliteit. Ik weet dus wie en wat ik serieus moet nemen.
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 11:05

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    hstadman:


    Ik heb hier een aantal; problemen mee. Ik volg deze thread al enige tijd. Ik weet dus dat jij geen ps3 hebt en ook geen stand alone speler. Jouw keuze om te wachten om een profiel 2.0 speler is bekend, en kan ik best begrijpen.
    Jij hoort blijkbaar niet tot de weg te pesten groep. Waarom dan de heftige toon? Ik lees echter nergens in deze thread dat ps3 bezitters en standalone bezitters worden weggepest.
    De afgelopen tijd worden we in dit forum geconfronteerd met deelnemers die een zakelijke discussie vervuilen met persoonlijke aanvallen. Dit is m.i. weer zo'n voorbeeld. Het enige effect dat jij hiermee bereikt is dat jouw bijdragen steeds minder serieus worden genomen. Waarom niet gewoon beperken tot de zaak en jouw stellingen te onderbouwen met verifieerbare argumenten en links.

    Mijn eigen ervaring met de PS3 (60 gb versie) is dat deze inderdaad bijgeluiden produceert. Ik vond dit altijd verwaarloosbaar, totdat ik op een nacht de ps3 aan had laten staan. De volgende morgen was de ps3 heel dominant aanwezig, de ventilator was zeer overheersend aanwezig. Ik vermoed daarom dat veel mensen die klagen de ps3 wel eens heel intensief kunnen gebruiken.
    De beeldkwaliteit van de PS wordt door de consumentenbond in een laatste test als goed tot zeer goed gekwalificeerd. Iets wat ik persoonlijk alleen maar kan bevestigen. Het oordeel geluidstereo is matig tot goed. Een groot minpunt van de PS3 vind ik dat deze alleen maar via omwegen samen kan werken met mijn harmony. En het zwaardere stroomverbruik is een duidelijk minpunt.
    Ik vind de PS3 een goede blu-ray speler, waarmee ik rustig kan afwachten totdat er recensies zijn over de kwaliteiten van de nieuwe stand alone spelers die de aanschaf van een standalone kunnen motiveren.
    Mooi gezegd,

    Ps. over de PS3 en geluidsproductie zou 'n kwestie van Stof kunnen zijn. daar dit apparaat 'n soort stofzuiger is,dit zal niet bij alle modellen het geval zijn. Denk dus wel dat het zaak is het gebied rondom de PS3 schoon/stofvrij te houden (dit overigens ook geen overbodige luxe is voor de rest van het huis) om zoveel mogelijk evt. geluidsoverlast tegen te gaan.

    Overigens is dit dan ook gelijk 'n leuke: IS DAMAGED BY ACTS OF GOD + Froogle
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 12-05-2008 om 11:00
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mooi gezegd,

    Ps. over de PS3 en geluidsproductie zou 'n kwestie van Stof kunnen zijn. daar dit apparaat 'n soort stofzuiger is,dit zal niet bij alle modellen het geval zijn. Denk dus wel dat het zaak is het gebied rondom de PS3 schoon/stofvrij te houden (dit overigens ook geen overbodige luxe is voor de rest van het huis) om zoveel mogelijk evt. geluidsoverlast tegen te gaan.

    Overigens is dit dan ook gelijk 'n leuke: IS DAMAGED BY ACTS OF GOD + Froogle
    De mensen die erkennen dat deze twee problemen er zijn neem ik serieuzer dan de mensen die beide problemen zonder meer wegwuiven.:wink:

    Ik lees veel berichten dat als men voor het eerst de PS3 aanzet en een filmpje kijkt, de geluidsproductie tegen valt, lees lawaai....ook in kennissenkring...dat zijn zeker ook allemaal leugenaars....
    Dat er verschillen zitten in productiebatches is mij ook bekend, dus er kunnen best mensen zijn waarvan de ps3 iets minder lawaai maakt, dan nog blijft het bitstream probleem! De duizenden mensen die op het www problemen constateren zijn allemaal gek, niet de fanatische eigenaren op dit forum. :wink:

    Nogmaals, er zijn vele gelegenheden waar men een ps3 in actie kan zien...en horen...dat je geen eigenaar bent is een dooddoener!
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 11:21

  9. #1184

    Standaard

    Geen bitstream dus maar ook geen analoge HD uitgangen, die de Sony S550 en de panasonic BD50 wel hebben/zullen hebben en daardoor voor velen een betere keuze blijken te zijn.:wink: (Naast het vermeende, laat ik het maar subtiel omschrijven, beter beeld en geluid).

    Het woordje vooral doet sterk vermoeden dat het ook bij de 40gb versie voorkomt, laat nu die duizenden links op het www, dat nu ook bevestigen... :wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 11:32

  10. #1185

    Standaard

    gewoon bij het retour sturen verklaring erbij doen dat je Atheïst bent
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geen bitstream dus maar ook geen analoge HD uitgangen, die de Sony S550 en de panasonic BD50 wel hebben/zullen hebben en daardoor voor velen een betere keuze blijken te zijn.:wink: (Naast het vermeende, laat ik het maar subtiel omschrijven, beter beeld en geluid).

    Het woordje vooral doet sterk vermoeden dat het ook bij de 40gb versie voorkomt, laat nu die duizenden links op het www, dat nu ook bevestigen... :wink:
    Jij en subtiel , dat had je je eerder moeten bedenken met je zeer overdreven woordgebruik. Je ging hier als een olifant in de porseleinkast tekeer over hoe ontzettend veel beter een standalone oplossing wel niet zou zijn en al die voordelen die deze zouden hebben. Je taalgebruik deed voorkomen alsof de PS3 een achterhaald ouderwets apparaat zou zijn met een matige beeldkwaliteit en op audiotechnisch gebied ook niet veel voorsteld omdat hij eea zou missen.

    Dit omdat jij toevallig nog steeds denkt om een standalone te gaan aanschaffen ....... ja nog even wachten, het wordt goedkoper, ja het wordt beter..... ja nog even wachten.... het wordt goedkoper.....ja nog even wachten....ja het wordt beter.

    Man ga toch in de zon zitten en genieten van het mooie weer, je lult over apparaten die nog niet te koop zijn en waarover je loopt te blaten dat je die misschien wel wilt gaan aanschaffen...... maar je zal wel weer blijven wachten, tot die weer beter wordt ....tot die weer goedkoper wordt.

    Het vervelende met jou is dat je kakelt als een kip zonder kop, nog harder gaat kakelen als je terechtgewezen wordt op je onkunde en non kennis en dan nog een hele tijd blijft doorzaniken als een klein kind, ook al heb je op bepaalde gebieden al gewoon gelijk gekregen. Het lijkt er wel op alsof als je alle PS3 bezitters voor gek verklaart, dat ze niet gewacht hebben, want wat is hij duur, en wat maakt hij een hoop herrie en hij gebruikt zoveel stroom.

    Omdat jij zo'n kleuter bent die niet kan hebben dat anderen reeds genieten van hun in jouw ogen mindere apparatuur, ga je dat hier even fijnzinnig zitten afkraken met boodschappen als dat het zo beter wordt en dat jij die betere apparaten gaat aanschaffen. Ja apparaten die nog niet op de markt zijn, maar die wel zo geweldig zouden moeten zijn....

    Wat ben je toch een ......... mega zeurkous, praten over je dromen, praten wat je ooit misschien nog wel eens zou gaan kopen en misschien toch wel weer niet, want er komt weer wat beters.

    Zeg, ... , laat de mensen die nu al wat hebben, genieten van hun spullen, ook al is dat in jouw ogen misschien niet perfect. Jij hebt helemaal niets, je hebt alleen maar praatjes, en ook nog eens praatjes met foute informatie. Die S500 waar je zo hoog over opgaf, weet je waar je die kan stoppen...

    http://gizmodo.com/360642/bdp+s350-a...lu+ray-players

    Ja, in de vuilnisbak. (dit vind ik niet leuk voor de eigenaren van zo'n apparaat, je zal er maar 1 hebben en er wordt zo min over geschreven terwijl je er zelf best tevreden mee bent)

    Quote:

    Ook in dit topic geven eigenaren van beide aan dat de ps3 het moet afleggen tegen de stand alone spelers, alleen kreeg dat persoon hier zoveel tegengas van de ps3 eigenaren dat die ook al verdwenen is! :wink:

    End Quote.

    En in dat artikeltje worden al die standalones van Sony naar de vuilnisbak verwezen

    Ach, die PS3 is zo gek nog niet. Het is de generatie die nog moet komen(die er dus nog niet is) die bewijzen moet dat hij beter is. Momenteel draait de PS3 nog steeds mee in de top en is tot op heden wel de slimste keus gebleken. Oh ja, je kan natuurlijk ook blijven wachten en dan gaan zeuren naar de sukkels die zoiets fouts(de PS3) hebben gekocht. Harry, je wordt met de seconde minder serieus genomen.

    We leven nu, we hebben nu, de toekomst is misschien en nooit zeker. Ik weet wat ik heb, en daar geniet ik van, niet van iets dat misschien wel eens beter zou kunnen gaan worden. Zo, nu even een lekkere koude pot en dan ben ik je gekakel zo weer vergeten, je moet nu genieten van het leven, je bent er even.... en morgen misschien niet meer....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #1187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jij en subtiel , dat had je je eerder moeten bedenken met je zeer overdreven woordgebruik. Je ging hier als een olifant in de porseleinkast tekeer over hoe ontzettend veel beter een standalone oplossing wel niet zou zijn en al die voordelen die deze zouden hebben. Je taalgebruik deed voorkomen alsof de PS3 een achterhaald ouderwets apparaat zou zijn met een matige beeldkwaliteit en op audiotechnisch gebied ook niet veel voorsteld omdat hij eea zou missen.

    Dit omdat jij toevallig nog steeds denkt om een standalone te gaan aanschaffen ....... ja nog even wachten, het wordt goedkoper, ja het wordt beter..... ja nog even wachten.... het wordt goedkoper.....ja nog even wachten....ja het wordt beter.

    Man ga toch in de zon zitten en genieten van het mooie weer, je lult over apparaten die nog niet te koop zijn en waarover je loopt te blaten dat je die misschien wel wilt gaan aanschaffen...... maar je zal wel weer blijven wachten, tot die weer beter wordt ....tot die weer goedkoper wordt.

    Het vervelende met jou is dat je kakelt als een kip zonder kop, nog harder gaat kakelen als je terechtgewezen wordt op je onkunde en non kennis en dan nog een hele tijd blijft doorzaniken als een klein kind, ook al heb je op bepaalde gebieden al gewoon gelijk gekregen. Het lijkt er wel op alsof als je alle PS3 bezitters voor gek verklaart, dat ze niet gewacht hebben, want wat is hij duur, en wat maakt hij een hoop herrie en hij gebruikt zoveel stroom.

    Omdat jij zo'n kleuter bent die niet kan hebben dat anderen reeds genieten van hun in jouw ogen mindere apparatuur, ga je dat hier even fijnzinnig zitten afkraken met boodschappen als dat het zo beter wordt en dat jij die betere apparaten gaat aanschaffen. Ja apparaten die nog niet op de markt zijn, maar die wel zo geweldig zouden moeten zijn....

    Wat ben je toch een ......... mega zeurkous, praten over je dromen, praten wat je ooit misschien nog wel eens zou gaan kopen en misschien toch wel weer niet, want er komt weer wat beters.

    Zeg, ... , laat de mensen die nu al wat hebben, genieten van hun spullen, ook al is dat in jouw ogen misschien niet perfect. Jij hebt helemaal niets, je hebt alleen maar praatjes, en ook nog eens praatjes met foute informatie. Die S500 waar je zo hoog over opgaf, weet je waar je die kan stoppen...

    http://gizmodo.com/360642/bdp+s350-a...lu+ray-players

    Ja, in de vuilnisbak. (dit vind ik niet leuk voor de eigenaren van zo'n apparaat, je zal er maar 1 hebben en er wordt zo min over geschreven terwijl je er zelf best tevreden mee bent)

    Quote:

    Ook in dit topic geven eigenaren van beide aan dat de ps3 het moet afleggen tegen de stand alone spelers, alleen kreeg dat persoon hier zoveel tegengas van de ps3 eigenaren dat die ook al verdwenen is! :wink:

    End Quote.

    En in dat artikeltje worden al die standalones van Sony naar de vuilnisbak verwezen

    Ach, die PS3 is zo gek nog niet. Het is de generatie die nog moet komen(die er dus nog niet is) die bewijzen moet dat hij beter is. Momenteel draait de PS3 nog steeds mee in de top en is tot op heden wel de slimste keus gebleken. Oh ja, je kan natuurlijk ook blijven wachten en dan gaan zeuren naar de sukkels die zoiets fouts(de PS3) hebben gekocht. Harry, je wordt met de seconde minder serieus genomen.

    We leven nu, we hebben nu, de toekomst is misschien en nooit zeker. Ik weet wat ik heb, en daar geniet ik van, niet van iets dat misschien wel eens beter zou kunnen gaan worden. Zo, nu even een lekkere koude pot en dan ben ik je gekakel zo weer vergeten, je moet nu genieten van het leven, je bent er even.... en morgen misschien niet meer....
    Ach profilerfilmgek

    Porseleinkast? Gewoon tegengas geven tegen de ps3 fanatici die ondanks testen en persoonlijke ervaringen van andere personen (en daardoor weggepest worden uit de thread) in beweren dat de ps3 geen problemen kent en de beste blu-ray speler op de markt is, ik bestrijdt dat. niet meer en niet minder.

    Voor de rest, die bla bla bla verhalen van jou ken ik nu wel, die raken kant nog wal!

    Duizenden links op het www over de geluids- en bitstreamproblemen van de ps3. Hoeveel meer bewijzen wil je dan hebben?! Praten die mensen als een kip zonder kop?!

    Neen, de ps3 fanatici die de kop in het zand steken omdat hun heilige ps3 niet meer de koning is. Die praten als kip zonder kop, worden persoonlijk en hebben verder totaal geen bewijzen dat een firmware update die bitstreamproblemen zullen oplossen of dat de 40gb versie geen last heeft van geluidsproductie!

    Ik ken je voldoende met je kip zonder kop gebral.

    We leven nu en nu is er de sony S500 en binnen een maand of 2 de Sony S550 of de panasonic BD50.(Deze dromen zijn/worden echter wel werkelijkheid, terwijl jij en de anderen dromen over de suprematie van de ps3, die er niet blijkt te zijn).
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 13:47

  13. #1188

    Standaard

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #1189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Soms is de comedie hier op het forum onderhoudender dan die in de films zelf...:wink:

    Genoeg woorden erover vuil gemaakt. Beide strekkingen zijn nu wel duidelijk.:wink:
    Ik weet wel wat ik ga kopen.:wink:

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Maar niet heus ......
    Ach, hij kan het niet laten....of dvd.nl vindt dat ik onterecht op zijn negeerlijst sta!!!

    Conclusie, de negeerlijst op dvd.nl werkt dus niet!
    Laatst aangepast door hstadman : 12-05-2008 om 13:56

  16. #1191

  17. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Beide strekkingen zijn nu wel duidelijk.:wink:

    Ik weet wel wat ik ga kopen.:wink:
    Hoop dat het een maandagochtend exemplaar wordt, dat vaak en lang bij de importeur mag logeren
    Have fun and enjoy your collection

  18. #1193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop dat het een maandagochtend exemplaar wordt, dat vaak en lang bij de importeur mag logeren
    Zou geen s500 kopen, 1.0 spelertje he.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  19. #1194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Zou geen s500 kopen, 1.0 spelertje he.
    Zal toch echt een S550 of een panasonic BD50 worden, geen oude troep!:wink:

  20. #1195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Porseleinkast? Gewoon tegengas geven tegen de ps3 fanatici die ondanks testen en persoonlijke ervaringen van andere personen (en daardoor weggepest worden uit de thread) in beweren dat de ps3 geen problemen kent en de beste blu-ray speler op de markt is, ik bestrijdt dat. niet meer en niet minder.
    Beetje kansloze manier van tegengas geven, maar goed: ieder zijn manier.

    Duizenden links op het www over de geluids- en bitstreamproblemen van de ps3. Hoeveel meer bewijzen wil je dan hebben?! Praten die mensen als een kip zonder kop?!
    Voor het handje vol mensen dat het echt erg vindt dat er geen bitstream HD over HDMI gaat is het inderdaad erg. De meeste mensen hebben geen €10000 speakers staan waar je het verschil tussen bitstream en LPCM op kunt horen (als je het al kunt horen).

    Neen, de ps3 fanatici die de kop in het zand steken omdat hun heilige ps3 niet meer de koning is. Die praten als kip zonder kop, worden persoonlijk en hebben verder totaal geen bewijzen dat een firmware update die bitstreamproblemen zullen oplossen of dat de 40gb versie geen last heeft van geluidsproductie!
    Het is nog steeds de koning onder de BD spelers. Heb je niet gezien hoeveel updates er al voor dat ding uit zijn gekomen? Je moet nog maar afwachten of je s550 straks niet een minuut nodig heeft om een filmpje op te starten. Dat soort problemen kent de PS3 niet. Een dedicated speler is gewoon niet voor iedereen een geschikte keus: ik moet bijvoorbeeld wel WiFi hebben op een dedicated speler, anders heb ik er niks aan.

    We leven nu en nu is er de sony S500 en binnen een maand of 2 de Sony S550 of de panasonic BD50.(Deze dromen zijn/worden echter wel werkelijkheid, terwijl jij en de anderen dromen over de suprematie van de ps3, die er niet blijkt te zijn).
    Meest mislukte opmerking tot nu toe, zeker als je bedenkt dat er bijna 13 miljoen PS3s zijn verkocht tegenover 0 S550s... Wat nou suprematie. Ik koop die speler wel als hij maar €50 is...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Beetje kansloze manier van tegengas geven, maar goed: ieder zijn manier.

    Voor het handje vol mensen dat het echt erg vindt dat er geen bitstream HD over HDMI gaat is het inderdaad erg. De meeste mensen hebben geen €10000 speakers staan waar je het verschil tussen bitstream en LPCM op kunt horen (als je het al kunt horen).


    Het is nog steeds de koning onder de BD spelers. Heb je niet gezien hoeveel updates er al voor dat ding uit zijn gekomen? Je moet nog maar afwachten of je s550 straks niet een minuut nodig heeft om een filmpje op te starten. Dat soort problemen kent de PS3 niet. Een dedicated speler is gewoon niet voor iedereen een geschikte keus: ik moet bijvoorbeeld wel WiFi hebben op een dedicated speler, anders heb ik er niks aan.


    Meest mislukte opmerking tot nu toe, zeker als je bedenkt dat er bijna 13 miljoen PS3s zijn verkocht tegenover 0 S550s... Wat nou suprematie. Ik koop die speler wel als hij maar €50 is...
    Toch goed om te zien dat Trat ook nog leeft.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #1197

    Standaard

    Of je dat nu als positief moet zien... Al die updates die voor de ps3 zijn gekomen en nog komen.... waarom niet een apparaat dat meteen van dag 1 werkt zonder een vorm van modificatie het zei via update of hardware...

  23. #1198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Of je dat nu als positief moet zien... Al die updates die voor de ps3 zijn gekomen en nog komen.... waarom niet een apparaat dat meteen van dag 1 werkt zonder een vorm van modificatie het zei via update of hardware...
    Meen je dit nou echt??? Wat onwetend... Jij gebruikt zeker nog een Pocketline Swing om mee te bellen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Toch goed om te zien dat Trat ook nog leeft.
    Ahaha, lachuh man! Weer zo'n zeer goede grap van de defacto dvd.nl trol van het HDDVD kamp (of wat daar nog van over is gebleven)... Het is weer slecht weer, dus de muts mag weer op jongen.
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 16-05-2008 om 17:26
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Of je dat nu als positief moet zien... Al die updates die voor de ps3 zijn gekomen en nog komen.... waarom niet een apparaat dat meteen van dag 1 werkt zonder een vorm van modificatie het zei via update of hardware...
    Je koopt een goed product, en middels de firmware updates wordt dat product alleen maar beter. Wat wil je nog meer?
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  25. #1200

    Standaard

    Hier is al gesproken over een mogelijke nieuwe partij in de formatstrijd: downloaden van films. Er kwam al gauw commentaar: dit kan niet in Nederland gelet op internetmogelijkheden. En dit zal nog wel een tijdje duren.

    Weet nog niet hoe het werkt,maar dit bericht is te lezen bij dvd-home.nl:

    http://cinemalink.internetbios.tv/

    Legaal downloaden van films kan blijkbaar nu ook in Nederland.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 48 van 101 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •