Pagina 101 van 101 EersteEerste ... 5191979899100101
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 2525 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Het moet volgens mij ook betaalbaar worden in 'massa' winkels voordat het echt gaat lopen.
    Goedkoper prima, maar blu ray hoeft van mij niet een Blokker product te worden. Vind het juist wel leuk dat het nog een beetje niche is....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Goedkoper prima, maar blu ray hoeft van mij niet een Blokker product te worden. Vind het juist wel leuk dat het nog een beetje niche is....
    Dit blijf je ook maar herhalen Albert, kom eens met iets nieuws zou ik zeggen. In principe heeft Vampire Hunter D wel gelijk dat grotere winkels een snellere en grotere verspreiding van BR teweeg kan brengen.
    Overigens verkopen ze bij Blokker ook prima kwaliteit DVD's dus die opmerking doet er niet echt toe, zolang het product kwalitatief aan de eisen voldoet, maakt het toch niet uit waar je deze koopt?

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit blijf je ook maar herhalen Albert, kom eens met iets nieuws zou ik zeggen. In principe heeft Vampire Hunter D wel gelijk dat grotere winkels een snellere en grotere verspreiding van BR teweeg kan brengen.
    Overigens verkopen ze bij Blokker ook prima kwaliteit DVD's dus die opmerking doet er niet echt toe, zolang het product kwalitatief aan de eisen voldoet, maakt het toch niet uit waar je deze koopt?
    Dat zonder meer. Daarnaast kan ik echt niet begrijpen wat voor voordelen het zou opleveren als blu-ray een nichemarkt blijft. Sterker nog, nichemarkten hebben vrijwel altijd enkel nadelen. Dankzij mijn nogal afwijkende smaak ben ik vrijwel altijd veroordeeld tot nichemarkten, maar dat levert mij echt geen voordeel op of zo. Het is nogal elitair geneuzel om te roepen dat blu-ray als niche leuk is - er is niks leuks aan. Hoe sneller blu-ray algemeen verspreid is, hoe beter het is voor iedereen. Alleen is Albert Kostwinder als vroege blu-ray fanaat dan zijn zo gekoesterde voorsprong op de massa kwijt, maar daar zal niemand behalve hijzelf wakker van liggen lijkt me.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat zonder meer. Daarnaast kan ik echt niet begrijpen wat voor voordelen het zou opleveren als blu-ray een nichemarkt blijft. Sterker nog, nichemarkten hebben vrijwel altijd enkel nadelen. Dankzij mijn nogal afwijkende smaak ben ik vrijwel altijd veroordeeld tot nichemarkten, maar dat levert mij echt geen voordeel op of zo. Het is nogal elitair geneuzel om te roepen dat blu-ray als niche leuk is - er is niks leuks aan. Hoe sneller blu-ray algemeen verspreid is, hoe beter het is voor iedereen. Alleen is Albert Kostwinder als vroege blu-ray fanaat dan zijn zo gekoesterde voorsprong op de massa kwijt, maar daar zal niemand behalve hijzelf wakker van liggen lijkt me.
    Volgens mij is er van de films die jij meestal kijkt niet veel op BR verkrijgbaar. Of valt dit mee ?

  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Volgens mij is er van de films die jij meestal kijkt niet veel op BR verkrijgbaar. Of valt dit mee ?
    Dat klopt, ik vind het aanbod nog altijd redelijk triest. Gelukkig zijn er nog voldoende hedendaagse films die voor mij interessant zijn om het leuk te houden, maar ik denk dat als ik nu nog pakweg 20 blu-rays koop ik wel zo ongeveer alles wat voor mij interessant is in huis heb. En als ik zie wat er iedere maand uitkomt dan heb ik het gevoel dat als ik de komende tijd iedere maand een stuk of 2 BD koop ik alles netjes bijhou. Dat heeft ook weer zo zijn voordelen Maar als ik het vergelijk met DVD, ik zou zo gemakkelijk honderden DVD's kunnen opnoemen die ik nog zou willen kopen.

    Laatst had iemand het aantal films van voor 1970 wat in Amerika op blu-ray verschenen is geteld en hij kwam toen op 34 stuks meen ik, wat slechts 2% van het totale aantal blu-rays is. Dat is toch zeker wel heel triest te noemen, temeer omdat het de komende tijd niet drastisch lijkt te gaan veranderen aangezien films van voor 1970 gewoon bitter weinig verkocht worden op blu-ray. Het zal dus nog wel enkele jaren duren eer die situatie enigszins rechtgetrokken is en er een fatsoenlijk blu-ray aanbod is van klassieke films, experimenteel, exploitation etc. Ach ja, het scheelt weer in de centen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #2506

    Standaard

    Wees maar blij dat ze alles niet per 100 BR's in de maand releasen. Dat is echt een aanslag op de portemonnee van de fanatiekeling. Nee ik snap je wel hoor, zou ook erg graag wat oude films op BR zien, maar dat zit er op uitzonderingen na voorlopig niet in...

  7. #2507

    Standaard

    Het probleem met oudere films is dat die over het algemeen minder goed verkocht worden dan nieuwe films. Dat was met dvd ook het geval.
    Ik kom overigens op een aantal van rond de 50 films van voor de jaren '70, en dan tel ik alleen de Amerikaanse uitgaven. Toch iets hoger .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #2508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het probleem met oudere films is dat die over het algemeen minder goed verkocht worden dan nieuwe films. Dat was met dvd ook het geval.
    Ik kom overigens op een aantal van rond de 50 films van voor de jaren '70, en dan tel ik alleen de Amerikaanse uitgaven. Toch iets hoger .
    Het aantal zal inmiddels wel iets gestegen zijn ongetwijfeld, het was oude informatie.

    Natuurlijk verkopen oudere films minder goed dan nieuwe. Maar toch heb ik sterk het gevoel dat het aantal oude films op DVD sneller toenam dan nu met blu-ray het geval is. Helaas zijn de meeste blu-ray bezitters toch geen echte cinefielen, maar vooral mensen die de nieuwste technologische snufjes willen bezitten en zolang dat niet verandert zal de situatie helaas hetzelfde blijven.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Het aantal zal inmiddels wel iets gestegen zijn ongetwijfeld, het was oude informatie.

    Natuurlijk verkopen oudere films minder goed dan nieuwe. Maar toch heb ik sterk het gevoel dat het aantal oude films op DVD sneller toenam dan nu met blu-ray het geval is. Helaas zijn de meeste blu-ray bezitters toch geen echte cinefielen, maar vooral mensen die de nieuwste technologische snufjes willen bezitten en zolang dat niet verandert zal de situatie helaas hetzelfde blijven.
    Ik kom anders genoeg cinefielen tegen die juist Blu-ray's aanschaffen. Als een transfer goed gedaan wordt heb je toch het idee dat je echt iets op film aan het kijken bent.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Het aantal zal inmiddels wel iets gestegen zijn ongetwijfeld, het was oude informatie.

    Natuurlijk verkopen oudere films minder goed dan nieuwe. Maar toch heb ik sterk het gevoel dat het aantal oude films op DVD sneller toenam dan nu met blu-ray het geval is. Helaas zijn de meeste blu-ray bezitters toch geen echte cinefielen, maar vooral mensen die de nieuwste technologische snufjes willen bezitten en zolang dat niet verandert zal de situatie helaas hetzelfde blijven.

    Ik hoor tot de groep die al heel snel begon met dvds. Mijn ervaring in de beginfase was dat juist weinig oude films op dvd uitkwamen. Ik was toen meer dan nu op import aangewezen Kwam een enkele keer in de videotheek en verbaasde mij over het geringe aantal dvds in de verhuur. Had zelf toen al behoorlijk meer. Online kan ik nu al een 300 blu-ray's huren.Heb dus zelf het idee dat qua releases blu-ray het nu al beter doet dan dvd in de beginfase.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #2511

    Standaard

    Ik denk dat we echt niet te klagen hebben met BR op dit moment. Ik kan me nog goed herinneren dat in 2000 het nog best moeilijk was om betaalbare DVD's te vinden. toen werd ook voornamelijk mainstream uitgebracht maar voor iets speciaals was je toch echt afhankelijk van regio 1, evenals de echt gloednieuwe films. Mensen uit het Rodisc-tijdperk weten wel wat ik bedoel. Toen was ik serieus blij dat ik bijvoorbeeld Mulan voor 45 gulden kon kopen (was echt een koopje), de meeste DVD's lagen namelijk tussen de 50 en 70 gulden.

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Ik denk dat we echt niet te klagen hebben met BR op dit moment. Ik kan me nog goed herinneren dat in 2000 het nog best moeilijk was om betaalbare DVD's te vinden. toen werd ook voornamelijk mainstream uitgebracht maar voor iets speciaals was je toch echt afhankelijk van regio 1, evenals de echt gloednieuwe films. Mensen uit het Rodisc-tijdperk weten wel wat ik bedoel. Toen was ik serieus blij dat ik bijvoorbeeld Mulan voor 45 gulden kon kopen (was echt een koopje), de meeste DVD's lagen namelijk tussen de 50 en 70 gulden.
    Inderdaad, ik heb Jurassic Park nog voor 60 gulden gekocht, en die was toen al een tijdje uit zelfs. Of Star Wars Episode I voor 80 gulden toen die net uitkwam. Dan vind ik de prijzen nu wel meevallen. Een nieuwe release zit meestal rond de 20 euro, zeker als je een beetje zoekt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #2513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik kom anders genoeg cinefielen tegen die juist Blu-ray's aanschaffen. Als een transfer goed gedaan wordt heb je toch het idee dat je echt iets op film aan het kijken bent.
    Natuurlijk, de voordelen van blu-ray bij oude films zijn gigantisch, juist daarom is het zo tragisch dat er zo weinig is om aan te schaffen. Met 50 titels bij je snel uitgekocht namelijk.

    En ik heb het ook niet over de prijs, ik heb het puur over het aanbod. In de ongeveer drie jaar dat blu-ray nu bestaat is het toch ontzettend mager dat er nog maar 50 klassieke films zijn uitgebracht? Het trieste feit is helaas dat BD van oude films gewoon niet tot nauwelijks verkopen, omdat er nog geen markt voor is. En dan maakt het helemaal niets uit of je importeert of niet, de spoeling is gewoon overal dun.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #2514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    En ik heb het ook niet over de prijs, ik heb het puur over het aanbod. In de ongeveer drie jaar dat blu-ray nu bestaat is het toch ontzettend mager dat er nog maar 50 klassieke films zijn uitgebracht? Het trieste feit is helaas dat BD van oude films gewoon niet tot nauwelijks verkopen, omdat er nog geen markt voor is. En dan maakt het helemaal niets uit of je importeert of niet, de spoeling is gewoon overal dun.
    Zou dat niet te maken kunnen hebben met het feit dat oude films en klassiekers (ook de aparte smaak die jij en anderen hier hebben) op DVD weinig tot niet verkoopt? Dan is er namelijk wel een logische reden waarom men eerst besluit wat recenter/commerciëler werk op BR uit te brengen.

  15. #2515

    Standaard

    Ik snap dat het jammer is, maar ik ben ervan overtuigt dat hier vast en zeker verandering in komt in de komende jaren. Zeker voor wat betreft de bekendere titels van bekende regisseurs en/of met bekende namen in de kast.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #2516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit blijf je ook maar herhalen Albert, kom eens met iets nieuws zou ik zeggen. In principe heeft Vampire Hunter D wel gelijk dat grotere winkels een snellere en grotere verspreiding van BR teweeg kan brengen.
    Overigens verkopen ze bij Blokker ook prima kwaliteit DVD's dus die opmerking doet er niet echt toe, zolang het product kwalitatief aan de eisen voldoet, maakt het toch niet uit waar je deze koopt?
    Tjonge wat een ophef.......heerlijk...

    Doh, maar natuurlijk heeft Vampire Hunter gelijk wat betreft de verspreiding van Blu ray. Ik spreek dit toch nergens tegen?, maar klaarblijkelijk snap jij als dvd crew lid niet waarom ik een dergelijke opmerking over het niche blijven van Blu ray maakte......?

    Natuurlijk wil ik net als iedereen dat blu ray groot, goedkoop wordt en desnoods bij de Blokker komt te liggen. Ik misgun niemand iets en hoop echt dat iedereen ooit aan de hd kan gaan. En nee, die zogenaamde gekoesterde voorsprong die ik ergens las kan mij totaal niet interesseren. Alsof dat uberhaubt interessant is, alsof het een wedstrijd is. Nou prachtig hoor. Niet dus, kan mij niet boeien. Maar als je op een nieuw formaat overstapt is de exclusiviteit daarvan vooral in het begin heerlijk en ontzettend leuk. Dat maakt het overstappen nog leuker. Het feit dat alles nog niet te krijgen is en je weer moet uitkijken naar "nieuwe" releases, dat maakt ht juist zo leuk. Dit is juist kicken en pompt weer nieuw leven in je hobby. Dit bedoelde ik met die uitspraak...zal maar ff toelichten haha

    Wat betreft dat ik in herhaling val. Tja, daar wordt dan aanleiding toe gegeven want anders hoef ik niet te herhalen he.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht

    Doh, maar natuurlijk heeft Vampire Hunter gelijk wat betreft de verspreiding van Blu ray. Ik spreek dit toch nergens tegen?, maar klaarblijkelijk snap jij als dvd crew lid niet waarom ik een dergelijke opmerking over het niche blijven van Blu ray maakte......?
    Het is niet zo dat je als crew-lid meteen superkrachten krijgt om bij elke post tussen de regels door te kunnen lezen, dus inderdaad, enige onderbouwing van je argument was op zijn plaats.

  18. #2518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is niet zo dat je als crew-lid meteen superkrachten krijgt om bij elke post tussen de regels door te kunnen lezen, dus inderdaad, enige onderbouwing van je argument was op zijn plaats.
    Daarom onderbouwde ik het maar even omdat ik wel merkte dat het niet helemaal begrepen werd...:0

    Maar eeh, hoelang duurt het normaal voordat de superkrachten helemaal ontwikkeld zijn???
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Ik denk dat we echt niet te klagen hebben met BR op dit moment. Ik kan me nog goed herinneren dat in 2000 het nog best moeilijk was om betaalbare DVD's te vinden. toen werd ook voornamelijk mainstream uitgebracht maar voor iets speciaals was je toch echt afhankelijk van regio 1, evenals de echt gloednieuwe films. Mensen uit het Rodisc-tijdperk weten wel wat ik bedoel. Toen was ik serieus blij dat ik bijvoorbeeld Mulan voor 45 gulden kon kopen (was echt een koopje), de meeste DVD's lagen namelijk tussen de 50 en 70 gulden.
    Ik ben ook zo'n vroege DVD starter, ook mijn eerste DVD's kostte toen een vermogen, heb ook wel eens 80 gulden voor een DVD betaald die ik graag wilde hebben. Nu, al weer een tijdje verzamelaar van het spul, koop ik het pas als ik denk dat het redelijk is, ga nu echt geen 30 euro meer betalen voor een BR film die net uitkomt, dan wacht ik wel tot hij beter komt. De film in goede kwaliteit ondertussen al kijken, of kijken voordat hij uitkomt is tegenwoordig toch geen probleem.

    Geduld, dat heb ik mezelf wel aangeleerd. Mijn eerste aantallen waren ook regio1 DVD's, nadat ze hier pas een beetje betaalbaarder werden ging ik ook meer regio2 verzamelen. Wat er hier al een paar hebben gezegd, ze zullen moeten zakken in prijs om meer belangstelling te krijgen, ook bij mij.

    Koop nog net zo gemakkelijk een DVD en als Stargate Atlantis seizoen 5 zo uitkomt, dan let ik iets minder op de prijs, die heeft mijn interesse. BR zal moeten zakken, ik krijg minder plastic voor mijn geld
    Have fun and enjoy your collection

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Toen was ik serieus blij dat ik bijvoorbeeld Mulan voor 45 gulden kon kopen (was echt een koopje), de meeste DVD's lagen namelijk tussen de 50 en 70 gulden.
    Voor een nieuwe top-release op DVD wordt nu nog steeds vaak €19,99 gevraagd (=45 gulden)

    De hybride topictitel DVD vs Blu-ray en levensvatbaarheid DVD maakt dat dit topic een beetje in een zinloze discussie lijkt te ontaarden. Veel posts (waaronder de mijne) gaan bijvoorbeeld over de levensvatbaarheid van DVD, terwijl anderen het meer over DVD vs Bluray hebben. De één zegt dan bijvoorbeeld dat DVD nog wel lang het standaardformaat blijft voor de massa zolang de bd-prijzen hoog blijven en het aanbod gering, daar wordt dan op gereageerd door iemand die zegt dat je een sukkel bent als je het verschil tussen DVD en bd niet ziet, of iemand die aangeeft zich persoonlijk echt niet te laten afremmen in het aanschaffen van bd's.

    Is het niet een idee dit topic te spltsen in DVD vs Bluray naast Levensvatbaarheid DVD?
    Laatst aangepast door Oakey : 23-07-2009 om 17:24
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #2521

    Standaard

    Mja goed, dat heb je in de tegenwoordige tijd zelf in de hand. Volgens mij zijn prijzen van 20 euro voor een DVD niet meer van deze tijd en kun je deze elders echt wel goedkoper krijgen. Plus ze zijn binnen een maandje vaak al dik afgeprijsd. Als je daar wel in trapt, dan kun je echt net zo goed aan de Blu Ray gaan, dan heb je daar nemelijk ook genoeg geld voor.

    Maar goed, niet vergeten dat die 45 gulden waar ik het over had, toen een enorme aanbieding was he. Voor de nieuwste films betaalde je toen nog steeds 50 tot 70 euro met uitschieters zoals Gladiator 2 Disc die ooit eens lag voor 105 gulden bij de V&D

  22. #2522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zou dat niet te maken kunnen hebben met het feit dat oude films en klassiekers (ook de aparte smaak die jij en anderen hier hebben) op DVD weinig tot niet verkoopt? Dan is er namelijk wel een logische reden waarom men eerst besluit wat recenter/commerciëler werk op BR uit te brengen.
    Ja natuurlijk, dat lijkt me vrij logisch allemaal. Maar dat neemt niet weg dat er na 3 jaar meer aanbod op DVD was, dan nu het geval op BD is. Dus bij DVD leek het allemaal een stuk sneller te gaan en leek er iets meer ruimte te zijn voor afwijkende/commercieel minder valide films dan nu het geval is. Maar dat heeft waarschijnlijk weer alles te maken met het feit dat blu-ray allemaal nog niet zo wil doorbreken en de markt dus gewoon nog niet zo groot is (maar dat heeft misschien ook weer alles te maken met het geringe aanbod en de vaak nog hoge prijzen - een beetje het verhaal van de kip en het ei).

    En ik snap dat men eerst de meest commerciele titels uitbrengt, maar we zijn nu alweer een paar jaar verder, dus ik vind het nu wel tijd worden eigenlijk. Alleen BFI lijkt zich sterk te maken voor vreemde titels, dat lijkt me met afstand het meest avontuurlijke blu-ray label tot op heden. En het zal er ooit allemaal wel komen....hoop je dan.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #2523

    Standaard

    Ik denk ook dat ze naar de DVD verkopen kijken.
    Is een bepaalde titel veel op DVD verkocht dan komt er zeker een BR van uit. Heeft een bepaalde titel heel slecht verkocht op DVD dan komt er misschien wel helemaal geen BR van of hebben ze er in ieder geval geen drukte mee om deze uit te brengen.

    Uiteindelijk draait het zoals altijd alleen maar om de inkomsten.

  24. #2524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik denk ook dat ze naar de DVD verkopen kijken.
    Is een bepaalde titel veel op DVD verkocht dan komt er zeker een BR van uit. Heeft een bepaalde titel heel slecht verkocht op DVD dan komt er misschien wel helemaal geen BR van of hebben ze er in ieder geval geen drukte mee om deze uit te brengen.

    Uiteindelijk draait het zoals altijd alleen maar om de inkomsten.
    Dat zal in de meeste gevallen zeker wel zo zijn ja, maar gelukkig niet altijd. Ik noemde eerder al BFI en die brengen titels uit waarvan ze op voorhand al weten dat ze gewoon niet veel gaan verkopen. Ze hebben nu al twee avant-garde blu's uit, een van Kenneth Anger en een van Jeff Keen. Nu is Anger nog een grootheid in de wereld, maar enkel het feit dat het avant-garde is verzekert weinig verkoop en Jeff Keen had ik zelfs helemaal nog nooit gehoord - dat is echt geen melkkoe.

    Nu scheelt het wellicht dat BFI misschien gesubsidieerd is (dat weet ik niet zeker), maar gelukkig zijn er meer van dat soort maatschappijen. Een Criterion heeft altijd eenzelfde soort politiek gehad: breng een aantal films uit waar je zeker van weet dat ze redelijk goed verkopen zodat je daarnaast een aantal gewaagdere dingen kunt uitbrengen die minder geld in het laatje brengen. In de muziek doet iemand als John Zorn exact hetzelfde.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor een nieuwe top-release op DVD wordt nu nog steeds vaak €19,99 gevraagd (=45 gulden)

    De hybride topictitel DVD vs Blu-ray en levensvatbaarheid DVD maakt dat dit topic een beetje in een zinloze discussie lijkt te ontaarden. Veel posts (waaronder de mijne) gaan bijvoorbeeld over de levensvatbaarheid van DVD, terwijl anderen het meer over DVD vs Bluray hebben. De één zegt dan bijvoorbeeld dat DVD nog wel lang het standaardformaat blijft voor de massa zolang de bd-prijzen hoog blijven en het aanbod gering, daar wordt dan op gereageerd door iemand die zegt dat je een sukkel bent als je het verschil tussen DVD en bd niet ziet, of iemand die aangeeft zich persoonlijk echt niet te laten afremmen in het aanschaffen van bd's.

    Is het niet een idee dit topic te spltsen in DVD vs Bluray naast Levensvatbaarheid DVD?
    Ik ben het wel met je eens, heb de topics dan ook geopend. Vriendelijk verzoek aan jullie is wel om er op te letten dat het discussie in het ene topic niet afdwaald naar het onderwerp van het andere. Ze zijn immers wel gerelateerd.

    Ik begrijp dat dit even vervelend is voor de mensen die net een uitgebreide reactie hebben gepost. Heb is niet te doen om alle voorgaande reacties te verplaatsen naar de juiste topic.
    Je bent vrij om een of meerdere van je posts opnieuw te plaatsen in (een van de) nieuwe topics.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 101 van 101 EersteEerste ... 5191979899100101

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •