Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Audrey Hepburn

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door harryuitdiest Bekijk bericht

    tof , uw reactie , had zelfs dit niet verwacht , maar goed , t'is zoals u zegt , t'is een dvd forum ect.
    ik ben al langer op zoek naar een forum waar ik gelijkgezinde aantref met dezelfde interesses, tot nu noppes, zal nog wat geduld moeten hebben , als je tip hebt , laat het me weten , grtjs
    Ik ben geen uitgesproken fan van haar (geen paniek, ik heb ook geen hekel aan haar), dus zo veel specifieke sites over haar ken ik niet. Maar als Engels geen probleem is, dan lijkt me haar internetpagina een aardig begin. Aangezien ze toch al de nodige jaartjes niet meer onder ons is, wordt die site niet zo vaak voorzien van nieuwigheden, maar toch. Die site ziet er fraai uit.

    Voor nieuws en discussies over dvd en blu ray-releases van haar films kun je het slechter treffen dan hier. Er zijn altijd wel leden die hier melding van maken en er eventueel ook iets over te zeggen hebben. Soms is dat in haar eigen topic (hier dus), soms in een apart topic specifiek voor de betreffende film (in het sub-topic over films, het sub-topic over blu rays en dvd's en eventueel in het sub-topic pricewatch) en soms in een nieuws-topic van de crew (meestal persberichten over nieuwe releases).

    Voel je vooral niet buitengesloten omdat je wat fanatieker fan van haar bent dan de gemiddelde filmliefhebber.
    Laatst aangepast door mark t : 14-08-2012 om 22:16
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #52

    Standaard gelijkgezinden

    engels , dat is wel een probleem, werk nu dikwijls met een vertaalprogramma , op een audry. H. forum (*audry1 members forever*) maar dan moet je al goed zien dat het ook vertaald word zoals ge het zelf ook bedoeld , kan het het wel meer of min lezen , ..... is eigenlijk een beetje omslachtig
    Nederlandstalig zou het al beetje interessanter maken , bedankt voor uw reactie, grtjs

  3. #53

    Standaard

    pas gezien ; Paris when it sizzles, eerlijk gezegd , vond de film niet denderend, zonder de inbreng van audrey , zou ik hem niet uitgekeken hebben , want zij schitterde weer van het scherm ......doei

  4. #54

    Standaard

    In spanje komt de Audrey Hepburn essential collectie als blu-ray op de markt!

    Inhoud:

    My Fair Lady
    Breakfast at Tiffany's
    Paris When It Sizzles
    War and Peace (1956)
    Sabrina
    Funny Face
    Charade
    The muse of film and fashion

    en last but not least:

    Roman Holiday!!

  5. #55

    Standaard

    Heb een DVD box besteld van 24 , benieuwd wat er allemaal inzit , omvat haar successen , maar ook documentaires over haar , hopelijk zitten er ook de films in die ik nog mankeer , zoals Mayerling en Green Mansion, doeikes

  6. #56

    Standaard

    Een foto-serie op de site van Vanity Fair: Audrey Hepburn’s Roman Street Style. Een aantal foto's daarvan kende ik nog niet.

  7. #57

    Standaard

    Tip voor de fans: vorig jaar is er in de VS en in Duitsland een simpele box uitgekomen met 7 van haar meest bekende films op blu-ray:

    - Breakfast at Tiffany's
    - Funny Face
    - My Fair Lady
    - Paris When it Sizzles
    - Roman Holiday
    - Sabrina
    - War and Peace

    Van de Duitse set hebben de meeste titels Nederlandse ondertiteling: enkel bij My Fair Lady en Paris When it Sizzles ontbreekt die. Het is geen luxe box maar hij is wel prettig geprijsd (momenteel is ie bij amazon.de €28.99).


  8. #58

    Standaard

    Leuke box met Audrey Hepburn films, maar het zijn altijd de zelfde films die voor de zoveelste
    keer worden uitgebracht. Er zijn nog een aantal heel goede films van haar die nog nooit met Nederlandse ondertiteling
    zijn uitgebracht zoals The Nun's story, Charade (alleen op dvd van slechte kwaliteit) en Wait until dark. Daar kijk ik
    nog steeds tevergeefs naar uit.

  9. #59

    Standaard

    "Paris When It Sizzles" is de enige titel die ik niet op Blu-ray heb, maar om daarvoor nu deze box aan te schaffen? Maar voor wie nog niets van Audrey op Blu-ray heeft, is dit inderdaad een koopje. En van 'Charade' heeft zelfs de Engelse Blu-ray in zijn geheel geen ondertitels, zelfs geen Engelse.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En van 'Charade' heeft zelfs de Engelse Blu-ray in zijn geheel geen ondertitels, zelfs geen Engelse.
    De eerste uitgave van Park Circus heeft geen Engelse ondertitels, maar de latere uitgave's van Universal en Criterion hebben Engelse (SDH) ondertitels.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    De eerste uitgave van Park Circus heeft geen Engelse ondertitels, maar de latere uitgave's van Universal en Criterion hebben Engelse (SDH) ondertitels.
    Ik heb dus die van Park Circus...

    Charade (A).jpgCharade (B).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #62

    Standaard

    Ik heb zowel die van Park Circus als die van Criterion. Geweldige film.

    Van The Nun's Story bestaat trouwens wereldwijd in het geheel nog geen blu-ray release. Wel apart aangezien het een veel geprezen rol van Hepburn was en de film als geheel ook hoog staat aangeschreven. Het is trouwens een Warner-titel dus ik hoop dat ie minimaal nog eens een uitgave van de Warner Archive Collection gaat krijgen. De kans op een Nederlandse release (of release met NL ondertiteling) lijkt me erg klein.
    Laatst aangepast door Richard B. : 25-02-2022 om 18:53

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tip voor de fans: vorig jaar is er in de VS en in Duitsland een simpele box uitgekomen met 7 van haar meest bekende films op blu-ray:
    Bedankt voor de tip, heb net de duitse box besteld.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •