Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Audrey Hepburn

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien nog een leuke tip: bij V&D kun je momenteel in het prijzencircus de Paramount-box met 7 van haar films (incl. Roman Holiday, Marcel) krijgen voor slechts 23 euro. Dat is echt een heel leuk koopje.
    Bedankt voor de tip! Was toch al van plan om nog even te gaan kijken bij het prijzencircus. Roman Holiday is alleen vanmorgen al direct verzonden...dus die kan ik helaas niet meer cancelen.

  2. #27

    Standaard

    Sorry, maar wat voegt dit toe?

  3. #28

    Standaard

    Dit forum gaat voornamelijk over FILM,film is visueel.
    Als je over film praat dan passen foto's daar beter bij dan woorden want foto's zijn visueel en woorden zijn dat niet.

    Dit is mijn laatste post want jij hebt voor mij verdorven,dankzij jou heb ik niet langer zin om op dit forum actief te zijn.

    Tot slot een foto voor diegenen die ,in tegenstelling tot jou,visuele pracht wel weten te waarderen:



  4. #29

    Standaard

    Het leek er al op dat zoiets zou gaan gebeuren met 8mile13, maar door dat zijn voorgaande posts verwijderd zijn, volgens mij door hem zelf, is dat niet meer terug te zien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien nog een leuke tip: bij V&D kun je momenteel in het prijzencircus de Paramount-box met 7 van haar films (incl. Roman Holiday, Marcel) krijgen voor slechts 23 euro. Dat is echt een heel leuk koopje.
    Deze box is daar inmiddels te krijgen voor slechts 9,99. Echt krankzinnig goedkoop voor zoveel Audrey.

  6. #31

    Standaard

    Heb je een link Richard en welke films zitten in de box?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb je een link Richard en welke films zitten in de box?
    Ik heb het dus over de V&D-winkels. Ik weet niet of ie voor die prijs via het web te krijgen is.

    De volgende films zitten er in:
    - Breakfast at Tiffany's
    - My fair lady
    - Funny face
    - Paris when it sizzles
    - Sabrina
    - Roman Holiday
    - War and peace
    - Bloodline

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    M'n boekenverzameling over Audrey:






  10. #35

    Standaard

    Vandaag gezien: The nun's story. Ik verwachte een wat melodramatisch vehikel, maar het was echt compleet het tegenovergestelde. Dit was misschien wel Audrey's meest serieuze en meest volwassen rol (voor zover ik haar films gezien heb dan). Het verhaal wordt ook op een hele gedegen en genuanceerde manier verteld. Ik was erg onder de indruk en zelfs enigszins ontroerd. Een echte aanrader.

  11. #36

    Standaard

    Audrey's films die tot nu toe op Blu-ray te krijgen zijn: Breakfast at Tiffany's, My fair lady en Charade.

    Binnenkort komt daar een wat aparte 4e titel bij. Dwz: ik had hem niet zo snel verwacht. Op 14 februari komt The Unforgiven in Frankrijk uit. Het is geen echte topper uit haar carrière, maar toch wel een hele aardige film. En ook zeker een film die er in HD mooi uit zou kunnen zien.


  12. #37

    Standaard

    Children's Hour : Deze film heb ik onlangs ook gezien , en zoals u zegt , ze spatte van het scherm , vond ik persoonlijk ook , maar ook Schirley MacLaine vond ik fantastisch, zeker de scene waarin de leugen aan het licht komt en men zich wou komen verontschuldigingen voor al het leed wat hun was aangedaan , in het bijzonder ook de slotscène
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 18-07-2012 om 16:03

  13. #38

    Standaard

    The Unforgiven : t'is een tijdje geleden dat ik deze nog gezien heb, maar het was bij deze film dat ( zo heb ik gelezen) weer eens duidelijk werd wat voor een persoonlijkheid deze dame wel had ,,, ze was op haar eentje paard gaan rijden , want dat kon ze eigenlijk niet zeer goed, want ze zou haar eigen stunts doen , daar stond ze zo veel mogelijk op , toen ze echter van haar paard gevallen was , dacht ze dat haar rug gebroken was , + was ze ook nog zwanger , iets wat voor de wereld toen nog een geheim was!
    Ze had uiteindelijk 4 gebroken wervels, gescheurde spieren in de onderrug en ne verstuikte voet.
    Buiten haar dokter werd ze verzorgd door ene Marie-Louise Habets : niemand minder dan de echte zuster Luke ( Audry speelde de rol van zuster Luke in The Nun's Story ) met wie ze een zeer goede band had , deze zei later " In mijn dertig jaar heb ik nog nooit zo iemand gehad , ze weigerde narcotica en kalmerende middelen , en ondanks haar pijn , klaagde ze nooit
    Tegen Mel , haar man zei ze , in tel-gesprek ,niet kwaad te zijn op het paard , want het kon er niets aan doen ,,, en er zijn zoveel anekdotes die je kunt aanhalen , Audry staat ver boven de meeste mensen , wat persoonlijkheid betreft , ze was een heel gracieuze dame , niet voor niets lees ik in veel facebook(ers) waar ze staat als een inspiratiebron
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 18-07-2012 om 16:01

  14. #39

    Standaard

    The Nun's Story , de geschiedenis rond deze film , heeft heel wat heisa teweeg gebracht, men heeft dat ik weet , lang gezocht naar de juiste persoon , ook al was Audry niet de eerste keus , de grootste vrees in die tijd was , dat de kerk , die toen nog zeer veel macht had ( zelf een miljoenen project kon zo de ijskast ingaan als de kerk het beliefde ) heel de zaak wel eens kon boycotten, indien men niet met de juiste mensen in zee ging.
    De slotscène hing zeer veel van af : men moest ervoor zorgen dat de massa niet het gevoel kreeg dat uittreden uit de kerk de betere oplossing was ,
    maar als je scene gezien hebt , begrijp je snel wat ik bedoel .
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 19-07-2012 om 08:20

  15. #40

    Standaard books

    Ben jaloers op uw collectie
    Ik bezit het boek Audry Hepburn door Barry Paris; en eentje van Tashen (meer afbeeldingen)

    Ik heb ook nog een andere boeken natuurlijk , onlangs op de rommelmarkt het boek " A pictorial history of the talkies , mooi beslaat de film vanaf 1928 tot 1968 , kan me daar goed mee bezig houden
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 18-07-2012 om 18:05 Reden: foto plaatsen

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door harryuitdiest Bekijk bericht
    Ben jaloers op uw collectie
    Ik bezit het boek Audry Hepburn door Barry Paris; en eentje van Tashen (meer afbeeldingen)
    Was die van Taschen misschien deze?



    Die heb ik ook op het oog. Prijzig maar hij ziet er interessant en mooi uit.

  17. #42

    Standaard

    Dit aapje heeft er tijdens de opnames ne keer goed gebeten, t'was een fenijntje
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #43

    Standaard

    neen , jij hebt hm zie ik , ook bij uw collectie staan , is een klein formaat , maar deze heb ik reeds een paar maal in mijn handen gehad , maar ik vond het papier - kwaliteit niet van de beste , misschien later

  19. #44

    Standaard Op zoek

    Heeft iemand ooit Mayerling op vhs gezien, of filmmateriaal, van de repetities van het theaterstuk Gigi,
    ben ik al een tijdje naar op zoek ?
    Ook de film Until dark , How to Stael a Million, Two for the Road, ontbreken nog als enigen in mijn collectie (met Nederlandse ondertiteling)
    Wat betreft Mayerling , weet ik dat er enige jaren geleden een petitie is rondgegaan om deze uit te brengen voor het grote publiek , maar ook deze petitie heeft geen succes gehad , de film zullen we dus nog lang niet zien op dvd , maar is deze misschien ooit op vhs gezet ?
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 18-07-2012 om 17:27

  20. #45

    Standaard oscars nominatie ect.

    Wie is er geinteresseerd in de Oscars en alles wat daar rond draait ivm Audry H.
    Ben ook al een tijdje geleden bezig geweest met het verzamelen van beeldmateriaal , en dan specifiek over de uitreikingen , wat vooral opvalt is dat ivm de uitreikingen voor Roman Holliday , geen probleem , maar dan houd het ook op .
    De Donatello Award (Italie) , slechts één foto 1962
    De Bafta Award , slechts één foto 1965
    De Golden Globe life Time award 1990 , één foto
    De Living Tresure Award 1990 , één foto
    Gala Tribute Honoree , één foto
    De Bafta life time Award 1992 , één foto

    Schraal , als je weet dat ze wel 100 erkenningen en awards (10) gewonnen heeft !
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 20-07-2012 om 12:09 Reden: aanvullen

  21. #46

    Standaard foto audry

    Deze foto's behoren tot mijn favorieten
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  22. #47

    Standaard

    Indien iemand van jullie notie krijgen over volgend jaar 20 januari 2013; ivm 20 jarige verjaardag sinds ze is ... , laat het horen !!!
    Hieronder met Gregory Peck , ook één van mijn topfavoriete , is op dit forum geen gespreksonderwerp , spijtig , vind hem zeker ook top , had ook een geweldige persoonlijkheid , en was Audry ook sterk genegen .
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 23-07-2012 om 13:28 Reden: aanvullen

  23. #48

    Standaard o

    ik heb den indruk dat deze site zo goed als dood is , had er meer van verwacht , ik zit ook op een forum Engelstalig "audry1 remember" en alhoewel daar veel beeldmateriaal op geplaatst word, ben ik zoek naar iets meer , hier ga ik het ook niet vinden spijtig........................................... .......
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door harryuitdiest : 14-08-2012 om 13:50 Reden: p

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door harryuitdiest Bekijk bericht
    ik heb den indruk dat deze site zo goed als dood is , h
    Alleen omdat mensen geen zin of behoefte hebben om over Audrey Hepburn te praten? Op de site wordt genoeg gepost. Dit topic lijkt een andere zaak, maar vergeleken met andere topics in dit subforum valt het aantal berichten nogal mee. Hou er rekening mee dat het een algemeen dvd/blu ray/film-forum is en niet een specifiek fan-forum voor bepaalde acteurs of regisseurs. Je zult over praktisch geen enkele regisseur of acteur een echt fan-topic vinden. Het betreft vaak vooral berichten over specifieke films of dvd/blu ray-uitgaves.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Alleen omdat mensen geen zin of behoefte hebben om over Audrey Hepburn te praten? Op de site wordt genoeg gepost. Dit topic lijkt een andere zaak, maar vergeleken met andere topics in dit subforum valt het aantal berichten nogal mee. Hou er rekening mee dat het een algemeen dvd/blu ray/film-forum is en niet een specifiek fan-forum voor bepaalde acteurs of regisseurs. Je zult over praktisch geen enkele regisseur of acteur een echt fan-topic vinden. Het betreft vaak vooral berichten over specifieke films of dvd/blu ray-uitgaves.
    tof , uw reactie , had zelfs dit niet verwacht , maar goed , t'is zoals u zegt , t'is een dvd forum ect.
    ik ben al langer op zoek naar een forum waar ik gelijkgezinde aantref met dezelfde interesses, tot nu noppes, zal nog wat geduld moeten hebben , als je tip hebt , laat het me weten , grtjs

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •