De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is volgens jou de leukste reclame spot ?

    Wat is volgens jou de leukste reclame spot van dit moment of wat is jou persoonlijke top 5 allertijden?

    Van mij is op het moment de leukste die van de one tell dat die gozer uit de kast komt zetten terwijl die man van de vrouw denkt dat zijn mobiel afgaat!

  2. #2

    Standaard

    Mijn favo op het moment is die omstreden "kabouterland" reclame van die man die door een stel kabouters (die meer weg hebben van hooligans) wordt belaagd in zijn auto. De kabouters breken zijn auto af en er gaat er zelfs eentje met een jerrycan benzine bezig....

    Nu al zijn er vele klachten bij de reclamecode commissie binnen. Jammer, want ik vind hem wel geinig. En het is duidelijk met een knipoog gedaan... dus ik snap het gezeur eigenlijk niet zo.

    Maar ja, we leven in roerige (Pim Fortuyn) tijden en dan schijn je ineens weer te moeten oppassen met wat je zegt of doet.

  3. #3

    Standaard

    idd die van die kabouters is grappig.

    maar die van john west is ook cool. die vent die met die beer gaat vechten .

    en de centraal beheer reclames natuurlijk

  4. #4

    Standaard

    ja die van die kabouters is super gaaf deed me denken aan mini me van austin powers.
    Of die van andre hazes die zegt "doe mij maar een sapie"

  5. #5

    Standaard

    Die van John West in inderdaad errug grappig.

    Die van Delta Loyd opzich ook, die dwerg-ME-er op zijn pony..hahaha tranen in mijn broek.

    Alleen Zeker Delta Loyd snap ik niet, maar wel lachen.

    Die van Apeldoorn en Amstel zijn ook altijd lachen.

    Zo genoeg reclame gemaakt?
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  6. #6

    Standaard

    Die reclames van Kanis en Gunnik
    "Doe jij nou maar gewoon dan doen wij al gek genoeg"
    "Het is jouw idee maar ik heb het bedacht"

  7. #7

    Standaard

    Amstel maakt altijd super reclames, evenals Centraal Beheer, Delta Lloyd (Zero Tolerance) en de Gouden Gids.

    Verder de reclame van Dutchtone met die kabouters is ook wel gaaf, jammer dat die waarschijnlijk van de buis moet vanwege de klachten bij de reclame code commissie
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #8

    Standaard

    Die laatste van Amstel is wel leuk, met Barry Hughes. Ik kan alleen niet zo goed tegen 3 gasten.

    Die twee Engelsen uit die grauwe stad die op vakantie gaan naar Rioooo de Janeiroooo...


    Lex.

  9. #9
    Dane
    Guest

    Standaard

    Er bestaat toch al een "favoriete reclame" thread of niet, ja ik weet het zeker, toen heb ik er neer gezet dat de reclame van MTV, over beltoontjes supergrappig is, ik ga het niet allemaal uitleggen, maar de mensen die MTV kunen ontvangen weten vast wel welke ik bedoel.

    Elwood.

  10. #10

    Standaard

    ja je hebt gelijk bij het op zoeken ben ik er ook op gestuit maar dat is geen reden om hem links te laten liggen toch?

  11. #11

    Standaard

    Deze draad bestaat al, en wel hier Zoekfunctie volgende keer gebruiken?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Deze draad bestaat al, en wel hier Zoekfunctie volgende keer gebruiken?
    Bovengenoemde zin bestaat volgens mij ook al
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Of ie nou bestaat of niet.......... :P

    Ik vind die reclame van die noodles wel leuk. Dat die gast alles aan ziet komen van tevoren haha.
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Bovengenoemde zin bestaat volgens mij ook al
    Mét verwijzing naar de eerdere draad? daggut niet.. Maar leuk geprobeerd

  15. #15

    Standaard

    Misschien dat de crew ze ff bij elkaar kan stoppen
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Misschien dat de crew ze ff bij elkaar kan stoppen
    Goed plan . En meteen de Hairy Potter-draads zijn er ook 3 of meer?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Goed plan . En meteen de Hairy Potter-draads zijn er ook 3 of meer?
    Alex gaf al aan een andere thread dat Offie binnenkort maar weer eens langskomt!

    Dus ongetwijfeld dat het een en ander heen en weer wordt geslingerd en verwijderd.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •