Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    In Amerika word There Will Be Blood idd door Paramount Vantage gedaan maar internationaal door diverse distri's waar voor Nederland dat Buena Vista International is.

    http://www.imdb.com/title/tt0469494/companycredits

    No Country For Old Men is internationaal Paramount maar in de US is het Miramax welke onderdeel is van Buena Vista.

    http://www.imdb.com/title/tt0477348/companycredits
    Gelukkig is HD DVD regiovrij
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    jup Regio vrij rulezzzz

    ik vond de film 1408 ook super en die was van Dimensions en laat DFW deze nu ook op HD DVD hebben..

    En ik blijf er bij de kleine Labels hebben echt nog wel wat invloed.

    En voor wie intresse heeft in Blu-ray beveiliging is gekraakt en kan gewoon gekopieerd worden. Heb hier al diverse titels voorbij zien komen en liggen

  3. #28

    Standaard

    Gelukkig heb ik een regio A speler zodat ik ook van de amerikaanse Blu-Rays kan genieten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik een regio A speler zodat ik ook van de amerikaanse Blu-Rays kan genieten
    Had je niet liever alles regiovrij gehad? Had je toch geld bespaard. Nu is 't niet anders met blu-ray. Ik had ook liever geen format war gehad maar om te kunnen genieten van alle films moest ik aan twee spelers. Of wachten tot de storm voorbij is, maar we zijn inmiddels al bijna 1 jaar verder.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #30

    Standaard

    Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
    In het begin met dvd heb ik ook een regio 1 speler uit Amerika gehaald, ik heb iets tegen geprul in die spelers of het nu wel of niet schadelijk is.
    Als je ziet dat sommige Blu-Ray spelers voor 150 euro om te zetten zijn naar Region A/B dan vind ik dat ook niet echt goedkoop.

    Dat er regio-codering is is nu eenmaal iets wat de studio's willen en ook al zou ik het niet willen is het helaas niet anders.
    Ik heb nu een mooie Panasonic speler voor 350 euro incl. verzenden welke hier nog niet te krijgen is (DMP-BD30) en profile 1.1 is.
    Meer heb ik niet nodig , kan nu gewoon genieten van de Amerikaanse Blu-Ray aanbod.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Meer heb ik niet nodig , kan nu gewoon genieten van de Amerikaanse Blu-Ray aanbod.
    Meer keuze, goedkoper, soms eerder release nieuwe films. Als je veel koopt haal je dat er wel uit ja. Toch blijf ik regiocodering jammer vinden, je wordt toch enigzins op kosten gejaagd.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #32

    Standaard

    Dat wel maar ach daar ben je dan een liefhebber voor he........
    Voor mij is het een hobby waar ik graag veel tijd en geld aan spendeer dus voor mij persoonlijk maakt het niet uit....
    Kan mij wel voorstellen dat andere mensen dat minder vinden maar wij blijven toch een kleine groep net zoals met dvd dat regio 01 importeert, het grote gross koopt toch de Nederlandse discs.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    , het grote gross koopt toch de Nederlandse discs.
    Het grote gross moet uberhaupt nog beginnen met het kopen van Nedelandse discs.:wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #34

    Standaard

    the hunt for red oktober ga ik zeker aanschaffen,en de rest moet ik nog kijken wat er mee gaat doen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Moge het feit zijn dat de 2 toppers van 2007, No Country for Old men & There Will Be Blood ook van Paramount zijn

    Kom maar op met die discs!
    No country for old men zal dus Blu Ray zijn in de USA...
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66869
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #36

    Standaard

    Vandaag spartacus gehaald WoW zeg wat een mooie film is dat 5 min meer film dan de originele versie uit 1960.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    No country for old men zal dus Blu Ray zijn in de USA...
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66869
    Lang leve de regiocodering.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •