De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kleine ronde witte vlek links onder het LCD scherm.

    Goedemorgen,

    Sinds vorige maand ben ik in het bezit van een Philips LCD 94 cm full hd. In 1e in stantie had in een Samsung maar daar zaten diverse kapotte pixels in het scherm dat ik die Samsung teruggebracht heb en de Philips heb meegenomen. Deze tv gebruik alleen voor het gamen op mijn PS3 en Wii.

    Nu valt het mij sinds van de week op dat er liks onder in het lcd scherm een witte ronde vlek zit. Deze vlek is vooral zichtbaar als ik er van boven naar kijk. Ook op een meter afstand is hij zichtbaar. Tevens is het alleen te zien op een stilstaand beeld en hoe lichter de kleur hoe beter de vlek te zien is.

    Iemand enig iedee wat dit nou weer kan zijn?

    Marco

    PS Ik heb in 2007 totaal 3 lcd tv's thuis gehad (inclusief de geruilde Samsung) en met alle 3 problemen. Ik word er doodmoe van.

  2. #2

    Standaard

    Vervelend voor je Marco.

    Hij lijkt me toch echt defect.
    Misschien tijd om over te stappen op plasma als ik je zo hoor?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baatje Bekijk bericht
    Goedemorgen,

    Sinds vorige maand ben ik in het bezit van een Philips LCD 94 cm full hd. In 1e in stantie had in een Samsung maar daar zaten diverse kapotte pixels in het scherm dat ik die Samsung teruggebracht heb en de Philips heb meegenomen. Deze tv gebruik alleen voor het gamen op mijn PS3 en Wii.

    Nu valt het mij sinds van de week op dat er liks onder in het lcd scherm een witte ronde vlek zit. Deze vlek is vooral zichtbaar als ik er van boven naar kijk. Ook op een meter afstand is hij zichtbaar. Tevens is het alleen te zien op een stilstaand beeld en hoe lichter de kleur hoe beter de vlek te zien is.

    Iemand enig iedee wat dit nou weer kan zijn?

    Marco

    PS Ik heb in 2007 totaal 3 lcd tv's thuis gehad (inclusief de geruilde Samsung) en met alle 3 problemen. Ik word er doodmoe van.
    Dit probleem ken ik. Jou lampen in de tv staan verkeerd afgesteld en dat kan door de monteurs van Philips verholpen worden. Ze moeten dan een aanpassing maken aan de software van de TV. Het is een kleine ingreep en het duurt dan ongeveer 2 weken voor de vlek is verdwenen.

    Aan het Idee om voor jou als gamer naar plasma te gaan zie ik voor jou niet als optie gezien het inbrand gevaar van stil staande elementen in de spellen zoals scoren tellers enz.

  4. #4

    Standaard

    Nah, dat inbrandgevaar is bij plasma's niet meer relevant: die zwakheid geldt alleen voor de oudere modellen. Alleen de 1ste 200 uur moet je uitkijken, daarna: anything goes.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  5. #5

    Standaard

    Kan dat van mij hetzelfde probleem zijn? Linksboven is het erger als anders, maar je moet er wel echt op letten -> http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57844

    Graag advies, want ik begin heel erg te twijfelen en weet niet wat ik er aan moet doen :S

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Kan dat van mij hetzelfde probleem zijn? Linksboven is het erger als anders, maar je moet er wel echt op letten -> http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57844

    Graag advies, want ik begin heel erg te twijfelen en weet niet wat ik er aan moet doen :S
    Ik denk dat bij jou probleem de afdichting van het scherm niet goed is en er teveel wit ligt van de lampen er langs komt. Dit ligt zou je alleen mogen zien als je schuin in de tv kijkt. Als je er recht voor zit moet het nauwelijks zichtbaar zijn.

    Ik zou als ik jou was terug naar de winkel gaan en het kontroleren bij het show model.

  7. #7

    Standaard

    Heb zonet een film gezien, en voor mijn gevoel werd het al minder. Maar zal het morgen nogmaals proberen en eens vergelijken met een showmodel. Werk zelf bij de Media Markt, dus heb wel even de tijd om te kijken naar zijn kleine broertje die in de winkel staat.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb vorige week contact met It's opgenomen. Zij hebben vervolgens een reparatieservice ingeschakeld. Die heb ik wat foto's gemaild en zij hebben nu een display ofzo besteld. Wanneer deze binnen is komen ze hem thuis maken. Gaat dit niet krijg ik een nieuwe.

    Marco

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •