De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Antenne kabels

  1. #1

    Standaard Antenne kabels

    Binnenkort krijg ik mijn nieuwe LCD tv. Daarom wil ik ook graag nieuwe antenne kabels van de hoofddoos die in de muur zit tot bij de digitale ontvanger. Nu was ik van plan Hirschmann kabels te kopen, omdat ik heb gelezen hier dat die goed zijn. Nu zag ik op www.hifisupply.nl deze kabels: Viablue TVR 120 dB antenne kabel
    en vroeg me af of deze nog een betere kwaliteit heeft??? Ze kosten wel meer, dus is het dat waard???

  2. #2

    Standaard

    Ik zou 't niet doen. Als je Hirschman KOKA799 neemt met goed gemonteerde Hirschmann connectoren of andere connectoren van goede kwaliteit, heb je echt niet meer te wensen over.

  3. #3

    Standaard

    En voegen dan connectoren van crusader of van Viablue nog iets extra's toe??? Aangezien deze ook weer stukken duurder zijn dan die van hirschman.
    ZIen er natuurlijk wel vetter uit, maar aan de andere kant wie ziet dat nou achter de tv. Maar als het natuurlijk helpt........

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ervaring met Crusade en Hirschmann en ik kan je zeggen: totaal geen verschil, behalve het uiterlijk en de prijs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •