Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    1 miljoen is echt ni veel he, elke blu-ray fan heeft ondertss toch zoiets van 5 a 10 bd schijven, als je dan 1 miljoen deelt door laten we zeggen 10 dan zity je met 100000 bd fanaten in heel europa.
    Lijkt me echt ni veel

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    1 miljoen is echt ni veel he, elke blu-ray fan heeft ondertss toch zoiets van 5 a 10 bd schijven, als je dan 1 miljoen deelt door laten we zeggen 10 dan zity je met 100000 bd fanaten in heel europa.
    Lijkt me echt ni veel
    Is ook ni veul, moar he ies meur dan toen me DVDs in den beginne en het is meur dan HD-DVD.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Splinternieuwe...100% zeker van. Wat betreft exclusieve spellen gaat het inderdaad veel mindren, maar dat geld dan ook voor alle consoles hé...
    360 heeft echt niet veel exclusives. Forza, project gotham, Halo 3 en Mass Effect. Al de rest is multiplatform. Alleen die laatste 2 heb ik.

    Prob bij MS is dat ze niet weten wat ze voorrang moeten geven. Vista of 360.

    Als ik de releaselijst zie van PS3 exclusives in 2008 tegenover 360 zet ik mijn geld op de PS3.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Zeker, met tot nu toe véél betere en exclusievere games(Halo3, PGR 3 en 4, Mass Effect, Bioshock enz.), goede opmerking trouwens .Ondertussen ben ik al meer dan twee jaar héél tevreden van de 360, maar dat hij te luid is, en dat hij te vaak stuk gaat(bij mij één keer, 2 weken later had ik wel een splinternieuwe Xbox met excuses en wat goodies in de doos, thuis opgehaald en thuis afgeleverd) is een terrechte opmerking, dit zou zeker niet mogen gebeuren. Maar Microsoft geeft hier wel een goede service op. Ik kan hierover echt niet klagen.
    Maar je zegt er wel niet bij hoe hard je hebt geroepen en MS hebt vervloekt toen uw 360 naar de knoppen ging...

    Goede service. Zou er nog aan mankeren, nadat MS het maandenlang heeft genegeerd en ontkend en de schuld zelfs op de gamers stak for crying out loud!

  5. #30
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    ach ja, had al een xbox, dus eenvoudig de hd-dvd add on gekocht. Daarnaast de PS3 gekocht voor de bluray, daar niet alle films ook op hd-dvd kwamen. De PS3 is idd veel stiller en daarom gebruik ik die het meeste voor films (ook dvds) in mijn thuisbioscoop met full-hd projector. De xbox moest ik helaas via component aansluiten op mijn receiver, dus krijg ik geen full hd, de ps3 wel (via hdmi). Nog een reden om in mijn geval de voorkeur te geven voor bluray bij beschikbaarheid van beide formaten. Maar het is wel handig als je ze gewoon allebei hebt

    Oh, en nog nooit een probleem gehad met die xbox overigens...

  6. #31

    Standaard

    Is ook ni veul, moar he ies meur dan toen me DVDs in den beginne en het is meur dan HD-DVD.
    heb je kiespijn of zo?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    heb je kiespijn of zo?
    Zou dat het typen beïnvloeden denk je?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Is ook ni veul, moar he ies meur dan toen me DVDs in den beginne en het is meur dan HD-DVD.
    wat voor rare toetsenbord heb je?
    Blu-ray = Future

  9. #34

    Standaard

    Toch een vreemd persbericht. Recent is meen ik bekend gemaakt dat er in Europa zo'n 3.000.000 ps3 spelers zijn verkocht, tel daarbij op de stand alone blu-ray spelers. Dat is al gauw dan 1/3 blu-ray per ps3.
    Toshiba heeft bekend gemaakt dat in Europa zo'n 200.000 hd-dvd spelers zijn verkocht, x-box buiten beschouwing latend. De bezitters daarvan zijn dan verantwoordelijk voor de aankoop van zo'n 370.000 hd-dvds, dus cirda 2 hd-dvd per speler.
    Dit zijn heel vreemde cijfers. Vraag me dan ook sterk af hoe betrouwbaar het persbericht is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Toch een vreemd persbericht. Recent is meen ik bekend gemaakt dat er in Europa zo'n 3.000.000 ps3 spelers zijn verkocht, tel daarbij op de stand alone blu-ray spelers. Dat is al gauw dan 1/3 blu-ray per ps3.
    Toshiba heeft bekend gemaakt dat in Europa zo'n 200.000 hd-dvd spelers zijn verkocht, x-box buiten beschouwing latend. De bezitters daarvan zijn dan verantwoordelijk voor de aankoop van zo'n 370.000 hd-dvds, dus cirda 2 hd-dvd per speler.
    Dit zijn heel vreemde cijfers. Vraag me dan ook sterk af hoe betrouwbaar het persbericht is.
    Volgende keer een datum erbij zetten van wanneer de pers bericht is.
    Blu-ray = Future

  11. #36

    Standaard

    Maar die datum ken je toch. Je hebt zelf deze thread met het persbericht geopend, waar ik dus nu nog commentaar op lever als onderdeel van de nog steeds lopende discussie in deze thread.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

    Lightbulb heb hem door

    A zo, Ik snap hem
    Blu-ray = Future

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •