De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 1408 (DC) [Blu-ray Disc]

    1408 (DC)

    Prima HD release van Directors Cut versie van Stephen King thriller over kwaadaardige hotelkamer.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ligt hij al in de winkels?
    In dat geval ga ik hem direct halen, zeker als deze nu ook weer 14,99 kost .....
    Laatst aangepast door windoweyez : 21-01-2008 om 18:42

  3. #3

    Standaard

    Mooie review, complimenten voor DFW voor deze release. Lijkt er op dat ze toch naar ons luisteren

  4. #4

    Standaard

    Ga hem zeker aanschaffen nu het beeld en geluid in ieder geval goed is deze keer
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    In belgie was de blu-ray versie er nog niet wel de dvd versie.
    Ik heb naar m.m en saturn geweest.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  6. #6

    Standaard

    Mmmm, hoe zit het met de aanwezige ghosting en het ontbreken van detail in de achtergrond, niet gezien door de reviewer?... waarom scoort deze zo hoog?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Ghosting is niet aanwezig.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    In tegenstelling tot de informatie in deze review is de Blu-Ray versie regiovrij. Zelf getest en op de bekende regio-info sites.

    Verder blijkt dat de extra's het (iig) op een Amerikaanse PS3 niet doen, mogelijk vanwege het gekozen 1080i-formaat.

    De HD-DVD versie heeft geen last van dit alles. Mijn Blu-Ray schijfje wissel ik dus zeer binnenkort om voor deze HD-DVD.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet Bekijk bericht
    In tegenstelling tot de informatie in deze review is de Blu-Ray versie regiovrij. Zelf getest en op de bekende regio-info sites.

    Verder blijkt dat de extra's het (iig) op een Amerikaanse PS3 niet doen, mogelijk vanwege het gekozen 1080i-formaat.

    De HD-DVD versie heeft geen last van dit alles. Mijn Blu-Ray schijfje wissel ik dus zeer binnenkort om voor deze HD-DVD.

    Ik denk dat weinig mensen hier last van zullen hebben gezien het feit dat maar een heel klein deel van NL een US PS3 heeft.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik denk dat weinig mensen hier last van zullen hebben gezien het feit dat maar een heel klein deel van NL een US PS3 heeft.
    Het ging mij om de correctheid van de informatie bij de recensie. Zo te zien wordt bij heel wat titels hier nu "blind" Regio: B geplaatst, terwijl de Blu-Ray titel gewoon regiovrij is.

  11. #11

    Standaard

    Op veel covers staat toch echt regio b en niet dat ze regiovrij staan. Dat ze daarvan uit gaan lijkt me logisch. Het is niet fout, daar dit informatie vanuit de maatschappij/distributeur is.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #12

    Standaard

    Heeft de HD-DVD een andere videocodering? Volgens highdefdigest gaat het bij de HD-DVD om 1080p/VC-1.

    De aftiteling aan het begin en eind is op de HD-DVD versie een beetje rommelig (geen strakke letters). Kan iemand nagaan of de Blu-Ray dit probleem ook heeft?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet Bekijk bericht
    In tegenstelling tot de informatie in deze review is de Blu-Ray versie regiovrij. Zelf getest en op de bekende regio-info sites.

    Verder blijkt dat de extra's het (iig) op een Amerikaanse PS3 niet doen, mogelijk vanwege het gekozen 1080i-formaat.

    De HD-DVD versie heeft geen last van dit alles. Mijn Blu-Ray schijfje wissel ik dus zeer binnenkort om voor deze HD-DVD.
    De trailers zijn in 1080i, maar de film zelf is heeft een resolutie van 1080p, dus 1080 beeldlijnen progressief zoals Arnold dat meld in zijn recentie over deze blu-ray.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-07-2011 om 16:53

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •