De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard EXCLUSIEF EPISODE 2 materiaal! deze trailer ken je denk ik n

    Mensen dit is denk ik nieuw materiaal of een paar deleted scenes maar er komen beelden in voor die ik niet in de film zag!
    Zoals een gemorpfde darth sidius en amidala met een lightsaber!

  2. #2

    Standaard

    he zet de trailer er op moment heb dit nog nooid eerder gedaan

  3. #3

    Standaard

    Als je gewoon de link naar de website zet waar de trailer staat dan vinden we hem zelf wel
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    deze trailer komt van Kazaa en heet star wars episode 2 attack of the clones{this is !!!! for real!!!}
    ik weet niet hoe ik de trailer er bij moet doen want het is niet zo dat ik hem van een site heb.maar ik hoop dat jullie hem op kazaa wel vinden want deze moet je zien!

  5. #5

    Standaard

    Humz, dat zal wel een te groot bestand zijn om als attachment bij de post te voegen. Ik zal eens op Kazaa gaan zoeken dan en als het niet te groot is op mn ftp zetten.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6

    Standaard

    oke ik ben pas nieuw en niet zo'n pc kerel dus zou echt niet weten hoe het moet ?

  7. #7

    Standaard

    Is het al gelukt Tim? Ik ben namelijk erg benieuwd en kazaa heb ik gelukkig niet op de pc staan. het vern**kt je systeem waar je bijzit.

  8. #8

    Standaard

    ik heb de trailer eens beeld voor beeld bekeken en met elwood overlegt en het is misschien wel nep want gabriel byrne doet er in mee!

  9. #9
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    ik heb de trailer eens beeld voor beeld bekeken en met elwood overlegt en het is misschien wel nep want gabriel byrne doet er in mee!
    Ja klopt, het is volgens mij wel nep, maar toch, er zitten volgens mij wel wat scenes in die we nog niet kennen, maar als je goed oplet zie je dat iemand het allemaal zelf in elkaar heeft gezet.


    Sorry dat we jullie zo nieuwsgierig maken hier, maar ik heb net ook geprobeerd om het filmpje erbij te zetten, maar het lukt inderdaad niet.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Is het al gelukt Tim? Ik ben namelijk erg benieuwd en kazaa heb ik gelukkig niet op de pc staan. het vern**kt je systeem waar je bijzit.
    Ben dr ff niet mee verder gegaan Rein. Ik heb gister mn Kazaa Lite gesloopt om alle spyware eruit te sloopen, alleen nu downt die alles nog maar met 5 kb/s. En dat kan niet kloppen als die trailler bij meerdere mensen gedeelt staat.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Ben dr ff niet mee verder gegaan Rein. Ik heb gister mn Kazaa Lite gesloopt om alle spyware eruit te sloopen, alleen nu downt die alles nog maar met 5 kb/s. En dat kan niet kloppen als die trailler bij meerdere mensen gedeelt staat.
    ok, in ieder geval bedankt dan

  13. #13

    Standaard

    Heb de trailer ook gezien. Leuk in mekaar gezet. Zie Gabriel Byrne en Christopher Walken en een paar actrices, die ik in de film niet gezien heb.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    ik was bij kazaa aan het kijken naar die divx versie en dacht om mijn tijd te doden dowload ik een trailer en toen ik keek had ik zo iets van right dit is nie goed maar sommige beelden lijken wel er op episode 2 vooral het einde dat je aniken ziet.

  15. #15
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Elwood, heb je icq?
    Nope, alleen MSN

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •