Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 304 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Oscaruitreiking 2008 bekijken met TVUplayer

    Op welk kanaal wordt de Oscaruitreiking uitgezonden en hoe kun je dat kanaal instellen binnen de TVUplayer?

    mmgtaurus

  2. #52

    Standaard

    Vraag ik me ook af :/

  3. #53

    Standaard

    Zelf 'n beetje onderzoek doen kan natuurlijk geen kwaad he!

    Oscars.com Film1.nl
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #54

    Standaard

    In de TVUPlayer moet je kiezen (vorig jaar tenminste) voor ABC
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    In de TVUPlayer moet je kiezen (vorig jaar tenminste) voor ABC
    Zie jij ABC in je lijst staan? ik zie alleen ABC7 News en dan heb ik er nog geen geluid bij ook.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ironweed Bekijk bericht
    Zie jij ABC in je lijst staan? ik zie alleen ABC7 News en dan heb ik er nog geen geluid bij ook.
    Ja ABC7 moet je kiezen. Die had ik vorig jaar ook gekozen en dat was de enige ABC die er (toen ook al) tussen stond. Bij mij doet het geluid het overigens wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Ik krijg geen signaal en 0 bandwidth, bij de rest wel. Misschien omdat ik bijna op smallband zit. Maar anyway, normaal komen er ook extra streams op zoals "Academy Award <randomnummers>" Ik hoop het allesinds want ik reken hier wel op, heb geen ander alternatief.

  8. #58

    Standaard

    ABC 7 News op TVU Player is een windows media player stream, denk ik, en dus geen P2P stream. Dan heb je geen bandbreedte en/of signaal waardes blijkbaar. En heb tot nog toe alleen maar nieuws erop gezien. Ik ben niet zeker of hier de Oscars echt op te zien zullen zijn...?

    Ik heb eens verder gekeken en in TVU Player vind ik wel CCTV 6 (China) en NRK (Noorwegen) die allebei de Oscars uitzenden volgens OSCAR.com (klik!).

    NRK heeft een iets lager signaal, maar ziet er wel beter uit dan CCTV 6 op dit moment. Misschien dat er nog andere kanalen te vinden zijn...

    Verder nog iemand info over het online bekijken van de oscars?
    Laatst aangepast door Tijl Kindt : 22-02-2008 om 14:49

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt Bekijk bericht
    ABC 7 News op TVU Player is een windows media player stream, denk ik, en dus geen P2P stream. Dan heb je geen bandbreedte en/of signaal waardes blijkbaar. En heb tot nog toe alleen maar nieuws erop gezien. Ik ben niet zeker of hier de Oscars echt op te zien zullen zijn...?

    Ik heb eens verder gekeken en in TVU Player vind ik wel CCTV 6 (China) en NRK (Noorwegen) die allebei de Oscars uitzenden volgens OSCAR.com (klik!).

    NRK heeft een iets lager signaal, maar ziet er wel beter uit dan CCTV 6 op dit moment. Misschien dat er nog andere kanalen te vinden zijn...

    Verder nog iemand info over het online bekijken van de oscars?
    Ok bedankt, maar ze gaan het toch niet dubben hoop ik?

  10. #60

    Standaard

    Ik haal het de volgende dag wel binnen via P2P. De hele show duurt me toch te lang en ik heb ook geen zin om er de hele nacht voor op te blijven.

    Gewoon lekker op de PC kijken en af en toe stukjes skippen Heb op deze manier ook geen last van die onuitstaanbare Mioch die op Film1 natuurlijk wel te zien is. En geen reclames
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ironweed Bekijk bericht
    Ok bedankt, maar ze gaan het toch niet dubben hoop ik?
    Geen idee... Ik hoop van niet .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik haal het de volgende dag wel binnen via P2P. De hele show duurt me toch te lang en ik heb ook geen zin om er de hele nacht voor op te blijven.
    Dat kan ook, maar ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij een Formule 1 wedstrijd die heel vroeg in de ochtend wordt uitgezonden. Als je die dan 's middags in de herhaling kijkt is het toch niet zo leuk als live kijken. Het idee dat het toch al beslist is maakt het een stuk minder spannend dan als je live kijkt. Nu ja, op zich zijn de winnaars van de oscars ondertussen ook wel al beslist, maar toch :P.

    Vorig jaar heb ik de oscars ook via p2p gekeken, maar halverwege had ik er al geen zin meer in. Ik was via al mijn news feeds toch alweer te weten gekomen wie er gewonnen had en dan is de lol ervan af. Dus ik ga deze keer toch proberen live te kijken.
    Laatst aangepast door Tijl Kindt : 22-02-2008 om 16:51

  12. #62

    Standaard

    Vind 't niet echt leuk meer. De laatste 10 jaar gaan de prijzen bijna uitsluitend naar mensen die er 'recht' op hebben. Dit jaar de broertjes Coen dus volgens dit principe.

    Als ik het mis heb eet ik deze post op...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Vind 't niet echt leuk meer. De laatste 10 jaar gaan de prijzen bijna uitsluitend naar mensen die er 'recht' op hebben. Dit jaar de broertjes Coen dus volgens dit principe.

    Als ik het mis heb eet ik deze post op...
    Ja, het is beetje over met de verrassingen..

    Het zal wel zoiets worden:

    Best Motion Picture of the Year: No Country For Old Men
    Best Performance by an Actor in a Leading Role: Daniel Day Lewis
    Best Performance by an Actress in a Leading Role: Marion Cotillard

    Best Performance by an Actor in a Supporting Role: Javier Bardem

    Best Performance by an Actress in a Supporting Role: Cate Blanchett
    Best Achievement in Directing: Joel & Ethan Coen
    Laatst aangepast door Aloys : 23-02-2008 om 07:53
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #64

    Standaard

    Ik heb nu alle 5 nominaties voor Beste Film gezien, en heb me het meest vermaakt met Juno. Zou wel mooi - en een aangename verrassing - zijn als Juno gewoon de prijs pakt.
    Mijn rijtje:
    1. Juno
    2. There will be blood
    3. No country for old men
    4. Michael Clayton
    5. Atonement

  15. #65

    Standaard

    Op welke zender kun je de Oscars bekijken in België?
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annelies Iterbeke Bekijk bericht
    Op welke zender kun je de Oscars bekijken in België?
    Op Prime 1 via Telenet Digitale Televisie. Prime wordt op die avond gratis, ook mensen zonder het Prime pakket kunnen dus kijken.

  17. #67

    Standaard

    Was zo blij vorig jaar dak op het laatste moment nog die TVU player had gevonden en dacht dak dan dit jaar niet zo zou moeten zoeken... Wrong! Vind het vré jammer want ik denk dat ze op die andere kanalen gaan dubben! Hopen van niet!

  18. #68

    Standaard

    Even nog vraagje (heb wel niet gekeken of het al gevraagd is): om hoe laat is dat dan dat het hier begint, 2u?

  19. #69

    Standaard

    www.Oscars.com voor al uw vragen!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #70

    Standaard

    Kun je ook kijken als je geen digibox hebt, dus op kanaal 2 of mtv?
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annelies Iterbeke Bekijk bericht
    Kun je ook kijken als je geen digibox hebt, dus op kanaal 2 of mtv?
    nee want daar wordt het niet op uitgezonden...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #72

    Standaard

    De Oscars worden ook op ProSieben (aka Pro7) uitgezonden, dat is een Duitse zender.
    Die onder andere Free To Air via de Astra 1 satellietpositie is te ontvangen.

    Dus als je ergens nog een campingschotelsetje hebt liggen en wat moeite wilt doen, kan je op die manier in prima kwaliteit de Oscar uitreikingen kijken.

    Canal Digitaal en Digitale kabel abbonees kunnen zowel via Film1 als via ProSieben kijken.
    Voor zover ik weet zijn de Oscars op ProSieben niet gedubt.

    Dit is wat ik erover weet, correct me if i'm wrong.

  23. #73

    Standaard

    dat zal heerlijk worden ingesproken zeker

    ik ga morgennacht heerlijk met een zak chips en wat pilsjes op de bank liggen en kijken op film1

  24. #74

    Standaard

    @deTuinman: Als je Film1 kan ontvangen is het 't prettigst om op Film1 te kijken, tenzij je Mioch en Maasland niet zo mag.
    Maar goed, ik doelde meer op de mensen die echt geen andere ontvangstmogelijkheid hebben.

    Maar volgens mij worden de Oscars niet gedubt op ProSieben, hoe raar dat ook moge klinken voor Duiste tv begrippen, maar ik zal morgennacht zelf even checken of het klopt.

    Ik kan zelf ook via de schotel de Film1 uitzending bekijken, dus als ik niet kan slapen,
    kijk ik misschien nog even met een half oog.

  25. #75

    Standaard

    Is het ook mogelijk om de Oscars via internet te kijken? Wij hebben namelijk geen digitale tv... Ik las al iets over een TVU-player of iets dergelijks. Wat houdt dit precies in?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •