De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bloopers / pijnlijke situaties op werk

    nu we het eerder op de dag over de studenten hadden (examen topic) en ik in een pijnlijke situatie terecht kwam vroeg ik me het volgende af: zijn jullie ooit in een pijnlijke situatie op werk terecht gekomen? een paar van mijn betere: tafel doen invallen tijdens belangrijke meeting, in verkeerde meeting binnenvallen en vandaag nog : onverwachts naar vergadering moeten en er absoluut de juiste klederdracht nt voor hebben (surf hemd, drmartens... terwijl de andere allemaal in net pak rondliepen, k liep nt echt in vorm moet ik zeggen

  2. #2

    Standaard

    heb ik geen last van, nog nooit meegemaakt. Maar zodra er iets gebeurt zal ik het melden

  3. #3

    Standaard

    Wat een gelul van die kleding.....jullie hebben blijkbaar geen 'dresscode'. Dan moeten ze bij een onverwachte meeting ook niet zeuren.

    BTW. Ik heb al 20 jaar geen pak aan en loop iedere meeting in spijkerbroek en shirt binnen (no stroppie).....als 't ze niet aanstaat ga ik wel weg.
    Hopelijk beoordelen ze je naar je werk....niet naar hoe je je kleed.

    En bloopers...ach......'k wil het hele bedrijfsnetwerk nog wel 's ophangen...maar daar bluf ik me wel doorheen
    When you're right, no one remembers. When you're wrong, no one forgets.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Rockard
    BTW. Ik heb al 20 jaar geen pak aan en loop iedere meeting in spijkerbroek en shirt binnen (no stroppie).....als 't ze niet aanstaat ga ik wel weg.
    Dat valt me nu eens tegen van u, Don Muchacha. Ik zag u als de perfect aangeklede, beetje dandy-achtige gentlemen, in pak met das, snor in de plooi en uitermate welgemanierd.

  5. #5

    Standaard

    lol, ja zou wat zijn, k vind het wel leuk eigenlijk om te zien hoe de andere forummer's eruitzien.

    blijkbaar zijn de meeste anderen hier nog nt aan het werk of nog nt in lullige werksituaties terecht gekomen.

  6. #6

    Standaard

    Ik werk bij Van der Weegen, een bouwbedrijf in Tilburg! Ik zit bij de onderhoudsdienst! Dan ga je bij mensen thuis klussen opknappen enzo, dan gebeuren er nogal vaak stommen dingen!
    Zoals een waterleiding die je raakt met hakken en dat alles de kamer in spuit, of hakken zodat je bij de buren uitkomt! Omdat op de tekening een steense muur getekend is terwijl het een halfsteens is! Allemaal van die dingen!
    Ook kom je bij de meest verschrikkelijke mensen thuis, waar het echt een troep is en héél erg stinkt! Emmer met zeik in de badkamer, hondenstront IN de woonkamer, gatver!
    Gelukkig is de meerderheid van mensen waar we komen wel aardig en netjes! Maar het is altijd wel lachen,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Ik heb een bijbaantje in de Horeca.
    Dat zegt al genoeg denk ik, hier kunnen genoeg dingen fout gaan

  8. #8

    Standaard

    Ik werk als bijbaantje bij een bezinepomp en het eens een computerstoring terwijl er een hele rits lui stonden ging de was straat ook nog stuk!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Dat valt me nu eens tegen van u, Don Muchacha. Ik zag u als de perfect aangeklede, beetje dandy-achtige gentlemen, in pak met das, snor in de plooi en uitermate welgemanierd.
    Weet je wel wat een goed pak kost? Je denkt toch niet dat ik dat naar m'n WERK ga dragen
    When you're right, no one remembers. When you're wrong, no one forgets.

  10. #10
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    De echte blunder die ik gemaakt heb dat is toch wel

    -Speakers die van ene lokatie naar de andere lokatie moesten,
    niet meer in doos, verkeerd ingepakt in dekens en dus door de
    hele bus rollend, eenmaal bij de lokatie heel de speakers beschadigd.Nu waren het gelukkig niet van de LX JBL speakertjes
    hoor, het waren maar Dynamic Audio's

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Rockard

    Weet je wel wat een goed pak kost? Je denkt toch niet dat ik dat naar m'n WERK ga dragen
    Ik dacht zelfs dat u er in sliep, Don Vermicelli. Het is bovendien makkelijker een pak aan te doen dan te dragen, vooral als je al met een laptop en een paar aktentassen moet sjouwen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •