Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: Heath Ledger

  1. #26

    Standaard

    Waarom zouden ze hem wel uit de film halen? Wees maar zeker dat The Dark Knight net meer omzet zal halen net doordat Heath Ledger "post mortem" in de film zit. Dat trekt ook mensen over de streep die Ledger goed vonden in andere films, maar misschien niet meteen naar een Batman-film zouden gaan, of die gewoon ramptoerist/sensatiezoeker zijn.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Alle opnames van de film zijn al helemaal voltooid, dus het zou financiële waanzin zijn om Ledgers scenes opnieuw te gaan opnemen. En zoals je zelf ook al zegt: zijn rol in deze film ziet er erg veelbelovend uit. Wat is een mooier eerbetoon aan een acteur dan een laatste geweldig gespeelde rol aan het publiek te kunnen laten zien? Natuurlijk blijft ie dus gewoon in de film. Vast met een soort "dedication" of "in memoriam" aan het eind ofzo.
    Gaat er zeker weten in komen: In memory... ik wil het er zelfs in hebben, maakt de hele film nog een stukje specialer.
    Laatst aangepast door Symphony X : 23-01-2008 om 19:49

  3. #28

    Standaard

    Heath Ledger autographed photo, lot 288

    Ledger is net overleden en de prijs van zn sig stijgt sneller dan een raket.

    Overigens verwacht ik dat deze sig op deze foto over afzienbare tijd veel meer moet gaat kosten/waard is.

    EDIT: AW Original Auction Lot #288 Bid History
    Hier kun je zien dat het hoogste bod tot aan zn dood vrij laag was....en daarna....tja, kijk zelf maar.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heath Ledger autographed photo, lot 288

    Ledger is net overleden en de prijs van zn sig stijgt sneller dan een raket.

    Overigens verwacht ik dat deze sig op deze foto over afzienbare tijd veel meer moet gaat kosten/waard is.

    EDIT: AW Original Auction Lot #288 Bid History
    Hier kun je zien dat het hoogste bod tot aan zn dood vrij laag was....en daarna....tja, kijk zelf maar.
    Ik ga even off-topic, maar op die site ben ik er ook achter gekomen dat ik de gedachte dat ik ooit nog eens een handtekening van Audrey Hepburn zou kunnen bezitten voorlopig maar even in de ijskast moet zetten. De handtekening die ze daar van haar momenteel ter veiling hebben staat momenteel op 672 dollar.

  5. #30

    Standaard

    The Dark Knight zal wel voldoende in een postproductiefase zitten dat er niets meer moet geschoten worden. Ik ben nu al wel benieuwd naar de extra's, mogelijk komt door het overlijden van Heath Ledger de rest van de productie van de film wat in de schaduw te staan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    The Dark Knight zal wel voldoende in een postproductiefase zitten dat er niets meer moet geschoten worden. Ik ben nu al wel benieuwd naar de extra's, mogelijk komt door het overlijden van Heath Ledger de rest van de productie van de film wat in de schaduw te staan.
    Heath schijnt alles voor TDK te hebben afgerond zodat hij zich volledig kon focussen op zijn 'huidige' project.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ledger found the role extremely difficult, and suffered insomnia as a result.
    Ik geloof dat hier z'n doodsoorzaak ligt ... de media springt er meteen bovenop met "pills" en "drugs" maar volgens mij heeft ie gewoon per abuis te veel slaappillen geslikt.

    Spijtig, Ledger was een sterke acteur (en laat een peuter achter).
    Martijn

  8. #33

    Standaard

    Heel erg natuurlijk dit, komt toch veel te vaak voor.

  9. #34

    Standaard

    RIP Heath



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zeer triest....hij kan bijgevoegd worden in het rijtje van artiesten die op 28 jarige leeftijd zijn overleden. Da's toch vaag.....altijd 28 jaar....
    ik denk eerder dat er meer bekende artiesten op de leeftijd van 27 jaar gestorven zijn (Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison, Robert Johnson, Brian Jones, Kurt Cobain, ...)
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  10. #35

    Standaard

    Ongeloof was mijn eerste reactie toen ik dit nieuws vernam (kwam erachter via zo’n lullig nieuwsbalkje @ Goedemorgen NL).

    Tja, veels te vroeg overleden uiteraard. Was eigenlijk pas “echt” doorgebroken en begon hem meer te waarderen in zijn werk.
    Erg spijtig voor zijn familie en de filmwereld.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Heath schijnt alles voor TDK te hebben afgerond zodat hij zich volledig kon focussen op zijn 'huidige' project.
    Ook stem-opnames? Vaak worden deze toch nog in afrondingsfase gedaan?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Ook stem-opnames? Vaak worden deze toch nog in afrondingsfase gedaan?
    Allemaal reeds voltooid....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Ook stem-opnames? Vaak worden deze toch nog in afrondingsfase gedaan?
    Ja, die ook.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Een beetje vroeg na zijn dood allemaal, maar er zijn geruchten dat Ledger's rol in The Imaginarium of Doctor Parnassus overgenomen gaat worden door Johnny Depp. Ledger gaat hierin door een spiegel naar een andere wereld, waarin hij een andere rol vertolkt. Depp zou vanaf dit stuk dan verder kunnen spelen, om de laatste beelden van Ledger te kunnen gebruiken.
    Ik heb geen idee of het waar is, maar het heeft wel iets, vind ik.
    Als het mogelijk is dan zou ik het wel een goed idee vinden. Het moet natuurlijk wel enigzins in de film passen.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Heeft er eigenlijk wel eens iemand post-mortum een Oscar gewonnen?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Heeft er eigenlijk wel eens iemand post-mortum een Oscar gewonnen?
    Een paar keer. Peter Finch als beste acteur in Network is er eentje die zo in me opkomt.

  18. #43

    Standaard

    Sidney Howard won posthuum een Oscar voor de screenplay van Gone with the Wind ... hij was de eerste posthume Oscarwinnaar als ik me niet vergis.
    Martijn

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Great speech from Daniel-Day Lewis,

    http://www.youtube.com/watch?v=d5HAzZ8GgUg

    vince,
    Opzich mooie speech, maar een beetje ''And the Award for Best Actor and the Speech Dedicating It to Heath Ledger goes to...''

  21. #46

    Standaard

    Dood Heath Ledger was een ongeluk

    De dood van de acteur Heath Ledger was een ongeluk. Dat blijkt uit de lijkschouwing.
    Ledger is overleden aan een vergiftiging door verkeerd gebruik van de aan hem voorgeschreven medicijnen. Het gaat om pijnstillers, slaappillen en angstremmers.

    De 28-jarige Australische acteur werd eind vorige maand dood aangetroffen in een appartement in New York. Zijn familie had eerder al gezegd dat er geen aanwijzingen waren dat Ledger zelfmoord zou plegen.

  22. #47

    Standaard

    Gelukkig voor de familie zijn daarmee de rare verhalen de wereld uit. Het maakt het niet minder erg, maar toch.

  23. #48

    Standaard

    Inderdaad zeker voor de familie wel fijn dat de oorzaak nu bekend is en dat er geen drugs of opzet in het spel was.

  24. #49

    Standaard

    Onderzoek naar medicijnen Ledger

    De autoriteiten in de Verenigde Staten gaan onderzoeken hoe acteur Heath Ledger aan al zijn medicijnen kwam. Ze gaan bekijken of de medicijnen misschien illegaal zijn voorgeschreven.

    De 28-jarige acteur overleed door een verkeerd gebruik van voorgeschreven medicijnen. Zijn dood was een ongeluk: de combinatie van medicijnen zorgde voor een acute vergiftiging. Dat maakten medisch deskundigen woensdag bekend.

    De acteur werd eind januari dood gevonden in zijn appartement in New York. Vlakbij zijn bed vond de politie slaappillen en medicijnen tegen angstaanvallen.

  25. #50
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Heath Ledger word een pop

    Acteur Heath Ledger die onlangs overleden is aan een overdosis medicijnen leeft verder als een pop. Speelgoed fabrikant Mattel heeft na overleg met de familie besloten dat er een pop van hem op de markt komt. De pop zal afkomstig zijn uit de nieuwste Batman film ‘The Dark Knight’. Ledger vertolkte hierin de rol van de Joker. Mattel introduceert twee verschillende varianten: een Joker die een granaatwerper afschiet en een Joker die dreigt met een groot mes.

    Bron: Novum
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •