Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 135 van 135 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik gebruik het ook maar van mijn zus hoor!
    Ja ja, en ik moet dat geloven?

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    Die groene sticker van de "Our Favorites, Your Choice" zijn er ook verdomd lastig om af te halen.

    Movieminutes zijn ook niet al te makkelijk te verwijderen, eerst de cover eruit halen, en dan maar proberen om achter dat randje te komen om em los te krijgen.
    Mijn pirats 2 hoes is dus vernacheld omdat ik die MM sticker wou weghalen. Nog wel kunnen restaureren met wat plaksel maar ik weet nu er een gat in zat en ik zal me er altijd aan ergeren hoe mooi ik het wel niet geplakt had

    Graf stickers. Die van Universal zijn nog wel makkelijk weg te halen maar die van WB zijn echt droeftoeters qua stickers.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #128

    Standaard

    Ind ik heb er vandaag 2 af moeten peuteren..waarom doen ze van die hidious stickers erop..doe gewoon geen stickers op WB..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #129

    Standaard

    Wat wel gezegd mag worden, de nieuwe stickers van Movieminutes, zowel de sticker vanvoor als de code gaan er echt super makkelijk af! De oude dat is wat anders :s
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Wat wel gezegd mag worden, de nieuwe stickers van Movieminutes, zowel de sticker vanvoor als de code gaan er echt super makkelijk af! De oude dat is wat anders :s
    Het enige dat ik spijtig vind is dat de krascodes zelf er niet afkunnen. Soms heb ik wel is een geval waar dat de code gewoon over de tekst is gezet.


  6. #131

    Standaard

    Weet er iemand eigenlijk hoe we WB kunnen bereiken om dit probleem te melden. Geen idee of ze zelf doorhebben.

    Als ik een DVD wil van hun selectie zoek ik steeds naar een exemplaar waar de sticker niet op zit. Meestal vind ik er wel eentje. Als ik er geen vind, denk ik meestal eens goed na of ik de dvd wel echt wil of ik niet beter kan wachten tot hij op TV is. Dus aan mij verdienen ze al minder dankzij hun ***stickers

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Weet er iemand eigenlijk hoe we WB kunnen bereiken om dit probleem te melden. Geen idee of ze zelf doorhebben.

    Als ik een DVD wil van hun selectie zoek ik steeds naar een exemplaar waar de sticker niet op zit. Meestal vind ik er wel eentje. Als ik er geen vind, denk ik meestal eens goed na of ik de dvd wel echt wil of ik niet beter kan wachten tot hij op TV is. Dus aan mij verdienen ze al minder dankzij hun ***stickers
    Tip: gebruik olijfolie om de sticker(resten) te verwijderen.

  8. #133

    Standaard

    daar gaat het mij eigenlijk nog niet om. Ik vind als ik een DVD koop dat ik geen moeite moet doen om irritante stickers die nergens voor dienen te verwijderen. Ik heb wel wat beter met mijn tijd te doen dan mijn dvd's zitten inwrijven met producten.

    Ik vind dat de leveranciers ermee moeten ophouden... dus als iemand een emailadres heeft van WB, laat het me even weten.

  9. #134

    Standaard

    Gisteren een prachtige steelbook van Gladiator binnengekregen. Natuurlijk met zo'n achterlijke rating sticker erop. Eraf halen lukt voor geen meter en ben bang dat ik de steelbook beschadig met krassen.. Iemand een tip?

    Sorry geen zin om het hele topic te doorzoeken op stickers op steelbooks...

  10. #135

    Standaard

    ik heb net bij de gamma stickerverwijderaar gekocht voor 3,69 en tot nu toe getest op een paar hoezen en covers en die gingen erna een stuk makkelijker af.

    Steelbook heb ik nog niet geprobeerd, want ik heb geen steelbooks met stickers

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •