Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 135 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stickers op nieuwe DVD's

    Wat vinden jullie eigenlijk van die stickers die altijd op de dvd's zitten bij aankoop?
    Bijna altijd als ik er een aanschaf zit er zo'n vieze vuile sticker op met de prijs ofzo, kun je eerst dat ding eraf gaan trekken en vervolgens de lijm eraf gaan halen...
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  2. #2

    Standaard

    Ik vind ze ook irritant en haal ze er meteen af, maar als je een beetje voorzichtig doet gaat het meestal prima.

  3. #3

    Standaard

    Ik laat die dingen gewoon erop...t is inderdaad een hatelijke gewoonte om stickers op dvd's te kleven of om door de klanten teruggebrachte dvd's met defecten gewoon terug te verkopen aan andere mensen...maar helaas het gebeurt.

  4. #4

    Standaard

    Het hangt van de sticker af wat ik ermee doe.

    Prijsstickers, stickers van (tijdelijke) acties en van die "nice price" stickers haal ik er altijd af.
    Stickers die specifiek zijn voor die dvd zijn laat ik meestal zitten.

  5. #5

    Standaard

    Ik wilde net een topic starten over dit onderwerp .
    Gisteren een stapeltje dvd's uit de uitverkoopbakken van de Blokker gevist. Overal stickers uiteraard maar die haal ik er altijd meteen af, tenzij de sticker echt met de film zelf te maken heeft. Maar nu zat op een Warner Brothers-dvd weer een nieuwe sticker die als een zegel over de opening van de keepcase was geplakt. Bleek dat het zo'n sticker was die niet helemaal eraf gaat maar half blijft plakken en papier- en lijmresten achterlaat. Ik heb uiteindelijk de doos maar gewoon weggegooid en de dvd en hoesfoto in een dummydoos gestopt die ik altijd voor dit soort gevallen achter de hand heb.

    Vreselijk irritant die stickers! Seal dan de dvd helemaal in en plak al die stickers op het plastic zodat je hem bij het openen in één keer schoon hebt.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  6. #6

    Standaard

    Die stickers uit die nieuwe Warner actie (our favourites, your choice) zijn inderdaad een ramp, over de bovenkant van de case geplakt dus ze moeten eraf maar 4 DVD's en 4x lijm en papierresten die er niet af te krijgen zijn schiet niet op - heb er uiteindelijk maar 4 nieuwe cases voor gepakt...

    Ergste nog, 5e DVD heb ik maar niet opengemaakt want daar stak de inlay een stukje boven het plastic uit waar vervolgens de sticker dus overheen geplakt is....
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  7. #7

    Standaard

    Importeer dan maar niks uit de VS, want als je de seal verwijderd hebt, zitten er meestal nog aan 3 zijden stickers, die je meestal alleen maar in gedeeltes kun loskrijgen. In het ergste geval zitten de stickers aan boven of onderkant ook nog vastgeplakt aan de inlay.

  8. #8

    Standaard

    Ik trek ook altijd de zooi eraf. Mocht er plakresten blijven hangen: stukje keukenpapier met wasbenzine haalt dat er het beste af.

  9. #9

    Standaard

    Het meeste hier is van Van Leest en die stickers krijg ik er altijd moeiteloos af. Echter laat ik ze meestal zitten, het zijn tenslotte maar gewone edities. Aks ik zin heb haal ik er soms een paar af.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Die Amerikaanse Amaray-dvd's zijn inderdaad een hel...

    Blijft altijd zo'n vieze plakrand achter of de hoes scheurt kapot. Probeer het meestal met wat aceton weg te halen, maar dit is vaak met weinig resultaat.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Importeer dan maar niks uit de VS, want als je de seal verwijderd hebt, zitten er meestal nog aan 3 zijden stickers, die je meestal alleen maar in gedeeltes kun loskrijgen. In het ergste geval zitten de stickers aan boven of onderkant ook nog vastgeplakt aan de inlay.
    Die gaan er een stuk beter vanaf dan die huidige van Warner is mijn ervaring tot nu toe, gelukkig ook bij geimporteerde nog niet meegemaakt dat ze over de inlay geplakt waren.
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  12. #12

    Standaard

    ergste stickers zijn idd wel die van de R1 dvd's, je trekt er zowat je hoes mee kapot

  13. #13

    Standaard

    er is een mooie oplossing voor die Warner-stickers... je moet 1 klein hoekje linksondering lospeuteren zodat je goed grip hebt op de sticker en dan met 1 flinke ruk lostrekken. Zo doe ik het dagelijks op m'n werk, en het werkt (bijna) altijd.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #14

    Standaard

    Ja, wat een drama he jongens.

    Kom op.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ja, wat een drama he jongens.

    Kom op.
    Heulemaal niet, ik vind prijskaartjes en andere promotionele stickers van iets afhalen wat je koop uberhaupt niet zo gek, dus zeker niet van iets dat je verzamelt. Iemand die porselein verzamelt laat daar ook geen prijsstickertje op zitten. Je zit hier op een dvd forum en wij willen gewoon geen zooi aan onze dvd's! Niet dat ik er drama van maak, met een fles wasbenzine blijft ik redelijk dramaloos op dit onderwerp.
    Laatst aangepast door Bas V. : 28-01-2008 om 02:03

  16. #16

    Standaard

    alle stickers haal ik er af, resten verwijder ik met keukenrol en wasbenzine...geen problemen meer!

    slotje?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas V. Bekijk bericht
    Heulemaal niet, ik vind prijskaartjes en andere promotionele stickers van iets afhalen wat je koop uberhaupt niet zo gek, dus zeker niet van iets dat je verzamelt. Iemand die porselein verzamelt laat daar ook geen prijsstickertje op zitten. Je zit hier op een dvd forum en wij willen gewoon geen zooi aan onze dvd's! Niet dat ik er drama van maak, met een fles wasbenzine blijft ik redelijk dramaloos op dit onderwerp.
    Ja, natuurlijk haal je ze er af. Dat doe ik ook. Maar er wordt zo'n drama van gemaakt.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #18

    Standaard

    De prijsvraag sticker op de kartonnen hoes van Spider-Man 2.1 is de allerergste sticker die ik ooit heb meegemaakt. Tijdens het verwijderen van de sticker ging ook meteen de glanslaag mee van de cover waardoor de cover nu beschadigd is.....

  19. #19

    Standaard

    Moesten de winkeliers het doen zoals het hoort en de stickers op de plastieken verpakking aanbrengen dan zou er geen haan naar kraaien.
    Uiteindelijk betaal je voor een nieuw item...indien ik een beschadigde dvd wil dan zal ik er wel 1 tweedehands kopen.
    Je koopt toch ook geen nieuwe wagen met een kras in.

  20. #20

    Standaard

    Ja de WB dvd's zijn echt een ramp, ik kocht laatst 300 bij blokker en daar zat zo'n kreng op, maar met wat terpentine is het goed gekomen, je ziet er niks meer van.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Importeer dan maar niks uit de VS, want als je de seal verwijderd hebt, zitten er meestal nog aan 3 zijden stickers, die je meestal alleen maar in gedeeltes kun loskrijgen. In het ergste geval zitten de stickers aan boven of onderkant ook nog vastgeplakt aan de inlay.

    Knap irritant inderdaad. Laatst ook zitten pulken op die krengen, zaten zó vast dat ik de inlay en het plastic covertje compleet kapot getrokken heb.
    Dat ze die klotesticker op de seal plakken ofzo


    Laatst ook bij de James Bond UE's... allemaal van die Aston Martin stickers erop waarvan de actie liep tot februari vorig jaar . En ik maar pulken op die klotestickers.
    Never sneeze while leaning your head against a brick wall.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Ja de WB dvd's zijn echt een ramp, ik kocht laatst 300 bij blokker en daar zat zo'n kreng op, maar met wat terpentine is het goed gekomen, je ziet er niks meer van.
    300 DVD's?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Voor die R1 stickers heb ik wel een oplossing gevonden; trek NOOIT aan dat stukje waar "pull here" staat want dan trek je dus de hele sticker stuk en zit je de rest van de avond te pulken op plakrestjes. Snij in plaats daarvan met een mesje de sticker middendoor over de opening van de dvd case, dan kun je de twee helften er zo vanaf trekken zonder sporen achter te laten.

    Wat ik trouwens veel erger vindt is als je een prijs- of aktie sticker hebt verwijderd er altijd een vierkante of ronde indruk op het plastic blijft zitten waar de sticker gezeten heeft...

    En nu ik toch bezig ben; is het echt nodig die Movie Minutes stickers ONDER het plastic op de inlay te plakken?! Dat peutert ook niet echt lekker.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    En nu ik toch bezig ben; is het echt nodig die Movie Minutes stickers ONDER het plastic op de inlay te plakken?! Dat peutert ook niet echt lekker.
    Inderdaad geen handige plek (zie ze liever aan de binnenkant van het doosje) maar die Movie Minutes stickers gaan er tenminste wel altijd zeer makkelijk vanaf (is ook het enige voordeel aan de Movie Minutes actie want uitleveren kunnen ze daar niet meer, maar dat is een heel ander verhaal)
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dan kan ik iedereen aanraden, vermijd die Warner Bros: "Our Favourites, Your Choice actie "

    Die laten voor 100% veel sticker vlekken, achter.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •