Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 135 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Inderdaad. Ik had Firewall gekocht en de sticker wilde er niet af gaan. Ik de DVD toen maar in een andere keepcase gestopt. Kunnen ze daar nou echt geen rekening mee houden?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik had Firewall gekocht en de sticker wilde er niet af gaan. Ik de DVD toen maar in een andere keepcase gestopt. Kunnen ze daar nou echt geen rekening mee houden?
    Ik heb ook al de nodige keren een hoesje gemold toen ik probeerde een sticker te verwijderen. Dan pak ik ook altijd maar een nieuwe keep case...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Ik kreeg vandaag Star Wars Vl (limited) binnen en daar zat ook weer zo'n irritante R1 sticker op. Normaal vind ik die dingen al verschrikkelijk, maar dit keer was het nog erger. De cover stak wat uit waardoor de sticker op de cover was geplakt. Dus toen ik de sticker probeerde te verwijderen, trok ik steeds stukjes van de cover mee. Nu ziet die cover er dus niet meer uit. Allemaal van die witte stukken aan de bovenkant
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb ook al de nodige keren een hoesje gemold toen ik probeerde een sticker te verwijderen. Dan pak ik ook altijd maar een nieuwe keep case...
    Ook voor mij heel herkenbaar. Heb gelukkig wel wat lege keepcases liggen, maar zou niet moeten natuurlijk.

  5. #30

    Standaard

    Vindt het eigenlijk niet echt zo super erg, meestal haal ik ze ook eraf maar soms vindt ik het niet een erg dan laat ik er gewoon op zitten.

    Het gaat immers om de film zelf en niet om de hoes, zeker niet bij de normale uitgaves.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dan kan ik iedereen aanraden, vermijd die Warner Bros: "Our Favourites, Your Choice actie "

    Die laten voor 100% veel sticker vlekken, achter.
    Daar ben ik vandaag ook achter gekomen.

    Uiteindelijk zijn ze wel te verwijderen, maar met veel geduld en het nodige plakband. Ik snap niet dat Warner dit soort dingen niet test van tevoren.

  7. #32

    Standaard

    Had vorige week heat gekocht, omdat bij de your choice our favorites actie de originele hoes eromzat, wat was het weer een ramp....
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dan kan ik iedereen aanraden, vermijd die Warner Bros: "Our Favourites, Your Choice actie "

    Die laten voor 100% veel sticker vlekken, achter.
    Ik laat ze gewoon zitten. Niet eens zin om dat eraf te halen. Die dingen zitten vastgelijmt met uberglue.

    Anyway, opzich is het geen ramp met stickers. Je kijkt uiteraard toch alleen de film.

  9. #34

    Standaard

    Iemand opperde hier om wasbenzine te gebruiken, wat ook werkt.
    Kan dat ook op die kartonnen hoesjes? Daar zitten namelijk ook wel eens stickers op en om daar nu wasbenzine op te gebruiken, is dat mogelijk?
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  10. #35

    Standaard

    dat lijkt mij niet he, sowiezo een sticker opp karton is al een ***streek tenzij hij cool is

    die stars for sale sticker scheur ik altijd kapot

  11. #36

    Standaard

    Dan is het bij mij weer een ***streek geweest
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  12. #37

    Standaard

    Meestal zijn de kleine "reclame" stickers and prijsstickers makkelijk te verwijderen. Vooral die ronde grote stickers die acties aangegeven laten een kring achter op de dvd hoes.

  13. #38

    Standaard

    Die stickers op een blu ray met "COMPATIBLE WITH ..... and .... and ...." zijn echt een hel en ze zitten dan nog op 70% van de Blu Rays ook :@

    Geen ramp maar heb liever een doosje zonder stickers.

    Iemand een hint

  14. #39

    Standaard

    Die "our favorites your choice" stickers van Warner zijn inderdaad wreed irritant. Net als die stickers van Paramount een tijdje geleden die ook zo heel ondoordacht bovenaan de keepcase bevestigd waren zodat de sticker eigenlijk in twee scheurt door het opendoen van het doosje. Tegen de meeste stickers heb ik niets, maar dat is toch echt erover. Ik laat ze voorlopig maar hangen aangezien er meer lijm op de hoes blijft plakken dan op de sticker bij het verwijderen.

  15. #40

    Standaard

    Heb vandaag ook aan den lijve ondervonden hoe irritant die stickers van Warner wel niet zijn, al een geluk heb ik eerst op dit forum gelezen dat je ze er bijna niet afkrijgt en heb ik al een paar reserve-cases klaarliggen...
    Maar ik vind wel dat ze daar in de toekomst rekening mee moeten houden, een dvd-verzamelaar wil toch niet op elke dvd zo van die stickers hebben zitten?

  16. #41

    Standaard

    zoals ik al zei: die Warner-stickers zijn eigenlijk heel makkelijk ... pak een mesje en snij de sticker doormidden aan de bovenkant van de hoes. Maak het doosje open en je hebt 2 helften die je makkelijker vast kunt pakken. Met 1 flinke ruk trek je hem zo los, zonder dat je ook maar iets achterlaat...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    zoals ik al zei: die Warner-stickers zijn eigenlijk heel makkelijk ... pak een mesje en snij de sticker doormidden aan de bovenkant van de hoes. Maak het doosje open en je hebt 2 helften die je makkelijker vast kunt pakken. Met 1 flinke ruk trek je hem zo los, zonder dat je ook maar iets achterlaat...
    Nou nee, dat heb ik dus ook gedaan bij mijn 300 dvd, alléen maar stickerresten.. stickerverwijderaar deed wonderen maar die stickers zijn echt verschrikkelijk.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nou nee, dat heb ik dus ook gedaan bij mijn 300 dvd, alléen maar stickerresten.. stickerverwijderaar deed wonderen maar die stickers zijn echt verschrikkelijk.
    Bij eentje heb ik dat ook geprobeerd, maar ook bij mij bleven er nog heel erg veel stickerresten op de dvd hangen. Dus toch maar in een andere case gestoken...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Bij eentje heb ik dat ook geprobeerd, maar ook bij mij bleven er nog heel erg veel stickerresten op de dvd hangen. Dus toch maar in een andere case gestoken...
    Zooooo herkenbaar. IJverig bezig zijn om zo voorzichtig mogelijk de stickerresten te verwijderen, om vervolgens mijn geduld te verliezen en ergens het plastic te beschadigen, waarna ik toch maar een nieuwe keep case pak.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    zoals ik al zei: die Warner-stickers zijn eigenlijk heel makkelijk ... pak een mesje en snij de sticker doormidden aan de bovenkant van de hoes. Maak het doosje open en je hebt 2 helften die je makkelijker vast kunt pakken. Met 1 flinke ruk trek je hem zo los, zonder dat je ook maar iets achterlaat...
    Ik denk dat ik ze maar gewoon door midden snijd en dan die sticker laat zitten. Geen zin om de rest van de avond te lopen peuteren.

  21. #46

    Standaard

    Ok een tip..

    Ik werk zelf bij VanLeest.. En haal altijd alle stickers (die we er zelf opplakken, dus niet die warner stickers bv) voor de klant eraf.. (service.. )

    Voor de echte plakkers is hier een tip.. Meestal is de lijm gewoon wat koud geworden. Maak die sticker ook gewoon weer warm! Even 4/5 seconden met je aansteker ofso erlangs, of soms helpt goed hard wrijven al.. En dan moet je alsnog voorzichtig zijn, maar bij mij laat het nooit een plekje achter!!

    Goodluck my friends!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  22. #47

    Standaard

    Die eerste suggestie van een aansteker gebruik je toch zeker niet zelf eh als je je klanten helpt .. ik zie het al voor me dat dat gebeurt bij mijn zojuist aangeschafte DVD

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die eerste suggestie van een aansteker gebruik je toch zeker niet zelf eh als je je klanten helpt
    Precies, ik ben wel benieuwd hoe je het dan zo snel en goed doet in de winkel, terwijl de klant erbij staat te wachten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Ok een tip..

    Ik werk zelf bij VanLeest.. En haal altijd alle stickers (die we er zelf opplakken, dus niet die warner stickers bv) voor de klant eraf.. (service.. )

    Voor de echte plakkers is hier een tip.. Meestal is de lijm gewoon wat koud geworden. Maak die sticker ook gewoon weer warm! Even 4/5 seconden met je aansteker ofso erlangs, of soms helpt goed hard wrijven al.. En dan moet je alsnog voorzichtig zijn, maar bij mij laat het nooit een plekje achter!!

    Goodluck my friends!
    en als je nou niet rookt zoals ik, dan heb je geen aansteker!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    en als je nou niet rookt zoals ik, dan heb je geen aansteker!
    gasbrander

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •