Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 135 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nou nee, dat heb ik dus ook gedaan bij mijn 300 dvd, alléen maar stickerresten.. stickerverwijderaar deed wonderen maar die stickers zijn echt verschrikkelijk.
    doe je toch iets verkeerd, want tijdens mijn dagelijk bezigheden bij FRS haal ik toch zo'n 5 tot 10 van die stickers van de doosjes af ... per dag ... en het gaat zelden fout

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    doe je toch iets verkeerd, want tijdens mijn dagelijk bezigheden bij FRS haal ik toch zo'n 5 tot 10 van die stickers van de doosjes af ... per dag ... en het gaat zelden fout
    ik zou niet weten wat, ben zeer voorzichtig te werk gegaan maar telkens scheurde ik slechts de bovenste laag, het gekleurde en zichtbare deel van de sticker, af.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die eerste suggestie van een aansteker gebruik je toch zeker niet zelf eh als je je klanten helpt .. ik zie het al voor me dat dat gebeurt bij mijn zojuist aangeschafte DVD

    Haha,, nee. Zoals gezegd haal ik alleen de VanLeest stickers zelf eraf.. Die zijn nooit een probleem. Maar soms zijn er van die special acties, zoals die 7.50 dvd's eerst.. En die kocht ik zelf dan ook, maar waren toch wat moeilijker eraf te halen.
    Maar met een aansteker in de zaak zelf bezig te zijn,.. :wink: Zou niet heel erg gewaardeerd worden ben ik bang.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #54
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Bah ook gisteren op mijn DVD van 300 zo'n sticker van 'Our choise' ofso. Langst 3 kante kapot gescheurt met lijm die blijft plakken en stukjes papier die er blijven aanhangen.

  5. #55
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De steelbook van American Gangster, heeft ook zo'n rot sticker. Die sowieso ook weer sporen achter laat. Gelukkig heb die goed schoon kunnen maken, en ik zie geen vieze lijmresten meer .

  6. #56
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Ik heb wat ex-rentals gekocht in de videotheek . Maar daar plakken nu zo sticker op met een nummer op . Die krijg ik er niet meer af. Heeft hier iemand een truckje? De stickers plakken zo op het 'foldertje' van de DVD zelf.

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Ik heb wat ex-rentals gekocht in de videotheek . Maar daar plakken nu zo sticker op met een nummer op . Die krijg ik er niet meer af. Heeft hier iemand een truckje? De stickers plakken zo op het 'foldertje' van de DVD zelf.
    Probeer het eens met stickerverwijderaar.

  8. #58

    Standaard

    Ik haat die stickers van:

    Our favorites, your choice! & die van: Stars for Sale

    Waarom?: Die zitten altijd boven aan de dvd bij dat plastic voor en achterkant van het plastic, als je dat er af probeer te halen blijft er altijd papier over wat je met je nagels er af probeert te halen. Maar dan gaat heel dat plastic kapot omdat het er niet af te krijgen is! Dat is erg irritant.
    Als het dan mooie uitgaves/films zijn zoals b.v. Casablanca, Blood Diamond, 300
    dan is dat helemaal rot!
    Als er dan geen oplossing meer is, pak ik het doosje van een film die ik slecht vindt of die ik toch minder bekijk en stop ik de cover van het oude dvd-doosje, in het nieuwe dvd-doosje en wissel ik de rest ook om (de disc).

    Wie heeft tips voor die stickers?
    De rest gaat wel makkelijk van (een film pakket of must have, die zijn op de voorkant geplakt.) Ook de stickers op de dvd-doosjes die je bij MM haalt zijn niet zo erg. Daar is altijd een seal om de dvd en dan de stickers

    Maar voor die Stars for Sale and Our favorites, your choice stickers heb ik echt een oplossing nodig! (Een betere oplossing, het helpt niet heel de tijd dvd-doosjes omwisselen, straks zijn alle slechte film doosjes op...)

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Is dat niet schadelijk voor het plastic dan? Of het gaat onder het plastic door heb ik een zeiknatte cover...
    En het stinkt...

  11. #61

    Standaard

    Stickers.
    Ik verwijder plaksel/lijmresten met stickers, of plakband
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Is dat niet schadelijk voor het plastic dan? Of het gaat onder het plastic door heb ik een zeiknatte cover...
    En het stinkt...
    Je zou de cover er vantevoren uit kunnen halen slimmerik:wink:
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  13. #63

    Standaard

    Dat ziet er toch niet en dat is toch hartstikke veel werk!
    Hmm...
    Ik zag hier net iemand schrijven die het volgende schreef: Ik werk bij de FRS, ik haal dagelijks van die stickers eraf en het gaat vrijwel altijd goed.
    De mensen van de FRS zijn er dus op ''getraind'' hardnekkige stickertjes te verwijderen zo te lezen!
    ---> Oplossing !!!

    De mensen achter de kassa vragen of ze het eventjes willen doen

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Je zou de cover er vantevoren uit kunnen halen slimmerik:wink:
    Dan gaat het plastic stinken naar benzine...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Dan gaat het plastic stinken naar benzine...
    Dat valt wel mee, even met een vochtige doek erover gaan (water) en afdrogen en dan ruik je niets meer, ik doe het altijd zo en nog nooit problemen gehad..
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  16. #66

    Standaard

    Oke... Ik ga wel proberen in ieder geval.
    Casablanca heb ik tog 3x (ik weet niet waarom ik hem 3x heb maar ja, 1x is een SE van casablanca de andere 2, 2 verschillende versies).
    De 2 waren bepalkt met van die Our favorites, your choice stickers. Ga ik even 1 proberen de resten eraf te halen

  17. #67

    Standaard

    Gebruik een haardroger om de lijm weer zacht te maken. En trek het langzaam eraf.

    Je kan daarbij een soort trechter maken van bv. papier om zo de warmte alleen op de sticker te richten. Werkt al jaren voor mij (veelal stickers op papier).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #68

    Standaard

    oke... eens proberen met Hell Is For Heroes, ik zie dat die nog onuitgepakt is (in seal).
    Van bol.com die is van 11 maanden geleden
    Nooit opgevallen :P

  19. #69

    Standaard

    Hm... Dat helpt dus geen ene moer hé!
    Plastic is naar de klote en wat eerst een normaal stickertje was is nu een lelijke witte restjes vlak van een sticker wat warm vies aanvoelt :P

    Maar ja proberen waard...

  20. #70

    Standaard

    Heb het bij de dvd van the Shield seizoen 1. Sticker met moeite er af, maar plakt nog heel erg nu. Is een kartonnen hoes, dus weet niet wat ik daar voor kan gebruiken?

  21. #71

    Standaard

    Heb het toendertijd gedaan met wasbezine bij The Shield. Wat was dat een vervelende sticker zeg! Misschien met een lapje en wat wasbezine erover heen gaan. Zachtjes wrijven en dan moet het weg zijn...!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb het toendertijd gedaan met wasbezine bij The Shield. Wat was dat een vervelende sticker zeg! Misschien met een lapje en wat wasbezine erover heen gaan. Zachtjes wrijven en dan moet het weg zijn...!
    Inderdaad een hele irritante sticker. Ik zal je tip eens proberen.

  23. #73

    Standaard

    Stickers op dvd's staat bij mij net onder "BREIN reclames die je niet kunt doorspoelen". Vreselijk irritant dus

  24. #74

    Standaard

    En weer een filmmaatschappij die meedoet, nu zijn het de 'special price' stickers op de universal DVD's.... Zouden ze het ooit nog afleren
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    En weer een filmmaatschappij die meedoet, nu zijn het de 'special price' stickers op de universal DVD's.... Zouden ze het ooit nog afleren
    Die zijn er teminste nog makkelijk af te halen.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •