De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation "Can't find a DVD? HP will make it"

    Re: "CAN'T FIND A DVD? HP WILL MAKE IT"

    Wat vinden we van deze ontwikkeling?

    Samenvatting, quote:
    Hewlett-Packard has signed a deal with Sony Pictures to turn out DVDs from the studio's library whenever customers request them, the Los Angeles Times reported today (Thursday). The deal will allow consumers to order movies that ordinarily would no t be stocked by dealers because they are too obscure or too old. HP indicated that it expects to sign similar deals with other studios. "We're hoping this provides another option to make available products that wouldn't necessarily garner widespread retail shelf space," Jason Spivak, head of strategic development at Sony Home Entertainment, told the Times. Added Doug Warner, head of HP's digital content business, "If studios can sell more catalog than previously, they can generate more money."

    Lijkt mij de ideale manier om aan een zeldzame film te komen!
    Alleen kan verleiding bij de filmmijen nu groter worden niet meer DVD's officieel uit te brengen. Wordt zo een soort "Filmhuis-circuit" met kleine oplages, cq minder diversiteit.
    En, hoe staat het dan met de restauratie van films...

  2. #2

    Standaard

    Het is wel een leuk idee, maar je krijgt dan vast geen DVD met een mooie cover. Het zal er waarschijnlijk uitzien als een gebrand DVDtje, daar betaal ik liever niet voor...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Mooi initiatief. Films moeten voor iedereen opengesteld worden: als je dan een mooie uitgave wil, moet je dat voor jezelf maar uitmaken of het de aanschaf waard is.
    Dat men niet veel eerder met dit initiatief is gekomen... eindelijk een mooie, legale manier om aan films te kunnen komen die je graag een keer zou zien, maar nergens vinden kan. Misschien zou dit wel een goeie manier zijn om piraterij een slag toe te dienen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •