Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 184 van 184 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik zou nog graag The Hobbit en Silmarillion verfilmd zien worden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #177

    Standaard

    Ik denk dat binnenkort in de bioscoop uitkomt: Eragon deel 1.
    Ik zag hem bij IMDB staan.(was aan het zoeken naar plaatjes van het boek toen ik plaatjes uit de film zag).

  3. #178

    Standaard

    Ik zou graag het boek ''De Vergelding'' (ook wel Missie; Kosovo geheten) van Brian Haig verfilmd willen.
    Vind het werkelijk waar een subliem boek, met veel spanning en ook humor erin verwerkt.
    Daarnaast is het nog een aardig actueel thema (oorlogsmisdaden in Kosovo) dus hier zou wel wat van te maken zijn.
    Ik had trouwens gehoord dat de filmrechten wel waren gekocht, maar dat was al in 2002.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  4. #179

    Standaard

    Ik heb al heel lang 2 boeken op mijn verlanglijstje staan. Het 1e is: De Slinger van Foucault van Umberto Eco, maar dat zal wel niet meer gebeuren nu de Light-versie hiervan (Da Vinci code) het doorsnee publiek al bediend heeft. Wie het boek kent, ook hier zou Jean Reno geknipt zijn voor de hoofdrol van Casaubon

    Met mijn 2e titel heb ik (waarschijnlijk) iets meer geluk. Het gaat weliswaar om een Comic, maar wat voor één! Watchmen. Een boek dat ik om de zoveel tijd ter hand neem en een verhaal waarin ik mij telkens weer opnieuw kan onderdompelen. Dit is de meest uitgebreide, diepgravende en boeiende comic die ik ken. En hij gaat nu verfilmd worden, alhoewel....dat =kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Tja, let's wait and see.....
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  5. #180

    Standaard

    Ik heb zitten smullen van "Sjakie en de chocolade fabriek", en zou "Sjakie en de grote glazen lift" verfilmd zien.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte Bekijk bericht
    -The Handmaid's Tale van M. Atwood ....die kan best de moeite zijn.
    Heel oud topic omhoog schoppen: dit is intussen een feit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #182

    Standaard

    The Straw Men van Michael Marshall (Smith).
    The Scarlet Gospels van Clive Barker.
    Metro 2033 van Dmitry Glukhovsky
    Inferno van Larry Niven & Jerry Pournelle

  8. #183

    Standaard

    The Vampire Lestat van Anne Rice


  9. #184

    Standaard

    De serie van de Poort des Doods lijkt mij wel iets voor een HBO of Netflix.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •