Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.

Discussie: Sylvester Stallone

  1. #76

    Standaard

    De verhuurDVD bevalt alleen de 2D versie.
    De eerste DVD lichting had ook de anaglyph 3D versie, die je met de bijgeleverde brillen kon bekijken.
    Op deze manier is ie destijds ook in de bioscoop vertoond.
    De DVD die je nu in de winkel tegenkomt is gelijk aan jouw huurversie.
    Als je een beetje goed zoekt kan je de 3D versie nog wel vinden, anders kan je nog altijd uitwijken naar de R2UK.
    Als je er belang bij hebt, tenminste.

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    Bedankt.
    Heb F.I.S.T. ook binnen, de regio 1 versie.

    En mbt Spy Kids 3...heb een stukje ervan gezien en ik denk niet dat ik een 3D versie zonder hoofdpijn overleef.

  4. #79

    Standaard

    Ey goed dat je de r1 versie hebt. Die is een stuk langer dan de r2 versie.

    Je dvd versie van Get Carter, is dat een ex-rental? Ik kan me niet herinneren dat deze dvd is uitgebracht in een keepcase. Alleen snipercase ()

  5. #80

    Standaard

    Is een verhuur versie.




    Heb First Blood gister weer gekeken....blijft een geweldige film.
    Ook het commentaar van Stallone is leuk. Hij bleef maar benadrukken hoe koud het tijdens de opnames was.
    Er is ook een making-of van First Blood uit 1982 en die is ooit op de Amerikaanse TV uitgezonden. Ik kan alleen geen info hierover vinden.
    Weet jij (of iemand anders) daar iets van?

    En waar ik zelf nog op wacht zijn Special Editions van Rocky 2-5.

  6. #81

    Standaard

    Stallone wil dolgraag verder met Rambo



    Waar de actiehelden vroeger de grootste concurrenten van elkaar waren, bundelen Sylvester Stallone en Arnold Schwarzenegger de spierkrachten tegenwoordig. Enige tijd terug zagen we ze nog naast elkaar in The Expendables en binnenkort komen we ze wederom gezamenlijk tegen in de sequel The Expendables 2. Vervolgens zien we beide heren in The Tomb.

    Stallone blijft echter ook naar zijn eigen projecten kijken, waaronder de veelbesproken nieuwe Rambo film: "I'm dying to do another Rambo. He's in Arizona on the border. It will involve him going into Mexico. I don't think Rambo likes Mexicans."

    De website The Arnold Fans sprak onlangs met Schwarzenegger over zijn toekomstige films. Naast The Tomb is hij binnenkort ook te zien in Last Stand: "The next movie I'm working on again with Sly is The Tomb which will be a prison movie. We are both caught in the most difficult prison to break out of, which is a huge ship out in the ocean, so you can't escape. But of course, we figure it out!

    Then we're going to do The Unknown Soldier which is going to be with the Bandito Brothers that did Act of Valor, the number one movie right now and is getting such notoriety because they shot if for 4 million dollars and it looks like 100 million dollar movie because they got military and shot real action stuff which makes the movie so big and very successful, great story and everything.


    Those directors are doing Unknown Soldier, we start shooting sometime in June. Hopefully by that time my shoulder will be OK so I can do the stunts, but I'm looking forward to all that."

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #82

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •