Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 227 worden weergegeven.

Discussie: Interviews

  1. #1

    Standaard Interviews

    Hallo allemaal,

    Ik zat laatst te denken of het niet misschien leuk is als er elke week, of elke twee weken, een soort van interview op het forum komt waarin 1 lid van DVD.nl/forum eens uitgelicht wordt. Gezien het feit dat er toch een aardig grote, vaste groep op het forum komt, lijkt het me wel leuk om via die weg het een en ander van die persoon te weten te komen (geen pincode's etc. )

    Misschien kan de redactie een vaste vragenlijst opstellen en een eerste persoon kiezen,
    waarna de geinterviewde dan op het eind 1 vraag toe mag voegen aan de lijst én mag kiezen wie de volgende is die zich aan de vragenlijst mag onderwerpen.

    Hoe denken jullie hierover?

    Jordy

  2. #2

    Standaard

    Je hebt je duidelijk laten inspireren door het fok-forum

    Maar wat mij betreft een zeer leuk idee, doen crew! Weinig moeite!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Je hebt je duidelijk laten inspireren door het fok-forum
    Haha, dat is niet zo erg toch?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Haha, dat is niet zo erg toch?
    Zeker niet, ik ben voor!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Het lijkt mij zeker een goed idee. Zeker omdat er inderdaad een grote vaste groep op het forum zit. Ik ben ook voor!

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij was een soortgelijk idee hier al eens voorgedragen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas Bekijk bericht
    Volgens mij was een soortgelijk idee hier al eens voorgedragen.
    Naja het is wel iets anders als een lid van de maand en ik zou het het liefste ook gewoon hier op het forum houden, daar waar iedereen toch het meeste komt en ook het meeste 'thuis voelt' als het ware.

    Ik ben benieuwd naar reacties van de crew

  8. #8

    Standaard

    Het is idd heel iets anders dan het lid van de maand idee, ik snap de vergelijking niet zo goed...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Vind het ook een leuk initiatief

  10. #10

    Standaard

    leuk idee Ben voor dit initatief.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Leuk idee en als de crew het niet wil regelen kan er toch gewoon een topic voor geopend worden in bijvoorbeeld het off-topic subforum?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het is idd heel iets anders dan het lid van de maand idee, ik snap de vergelijking niet zo goed...
    Als je leest in dat topic zie je dat het niet alleen gaat om een lid van de maand verkiezing maar daar aan gekoppeld een klein interview. Dit idee is toentertijd afgeschoten door de crew, vandaar dat ik dit aanhaalde.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas Bekijk bericht
    Als je leest in dat topic zie je dat het niet alleen gaat om een lid van de maand verkiezing maar daar aan gekoppeld een klein interview. Dit idee is toentertijd afgeschoten door de crew, vandaar dat ik dit aanhaalde.
    Ik weet het niet zeker, maar volgensmij interviewt Fok nu gewoon regelmatig een prominent lid en dat lid kiest vervolgens de volgende kandidaat. Daar komt geen stemming bij aan te pas.

    Ontopic: Interviews zijn leuk, lid v/d maand idd een beetje nutteloos.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    En worden er nog stappen ondernomen!? Zo'n initiatief verwelkomt leden om vaker terug te komen,aangezien er hier al een boel dvders komen..

    *mischien een aparte forum met 'get to know better" waarbij ook film marathons of bioscoop uitstapjes' afgesproken kunnen worden?
    Laatst aangepast door RobinB : 04-02-2008 om 11:39

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Ja ik wacht nog steeds op een reactie van de redactie Het leek mij een leuk initiatief, simpel maar wel doeltreffend

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    *mischien een aparte forum met 'get to know better" waarbij ook film marathons of bioscoop uitstapjes' afgesproken kunnen worden?
    Dat kan gewoon onder overige discussies toch? Interviews zijn iig tof!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Oh joy, ik ben dol op over mezelf praten, vraag maar raak!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Trek er maar een maand voor uit hoor, voordat dit eventueel is gestart, ALS het doorgaat
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Even over dat lid van de maand verhaal, dat was een idee wat ik heb geopperd, wat genuanceerd werd tot eigenlijk hetzelfde idee wat nu geopperd is maar dan 1 keer per rmaand.
    De crew reageerde:
    [quore]Het idee is op zich aardig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde er niet helemaal van in zie. Binnenkort gaan we bovendien over naar nieuwe forumsoftware, waar je elkaar sowieso een 'waardering' kan geven waar dan weer een ranking uit komt rollen[/quote]
    die Ranking is volgens mij per thread en niet per persoon geworden.
    Overigens vind ik het nog steeds vreemd dat naar aanleiding van een compleet melige en debiele thread die ook duidelijk zo was aangegeven, het draadje toen meteen op slot is gegaan en er tot nu niet over gerept werd. En als ik nu alleen maar dat soort draadjes had gestart, maar ook het hele kabelverhaal in de achtergrond artikelen heb ik geschreven, evenals de sticky voor het instellen van je HT en meer zeer nuttige posts (en ga nu aub niet weer linken naar alle andere onzin die ik ooit heb gepost.).

    Maar goed, wat vind de crew van dit idee?
    Ik ben erg benieuwd en ik raad TS dan ook aan een PM naar de crew te sturen om ze op dit draadje te wijzen, dat wil wel eens helpen namelijk .

  21. #21

    Standaard

    De crew is toch niet blind, ze zien toch dat ik een dergelijke draad open en dat ik daarin vraag naar hun mening. En ik vind overigens dat een dergelijk iets wel degelijk iets kan toevoegen aan de gemoedelijkheid en de afwisseling van dit forum.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe denken jullie hierover?
    Ik zeg,

    wat wil je weten?

    Misschien gewoon zelf zo'n lijst maken, scheelt de crew weer tijd.

    Bioscoopbezoeken plannen is ook wel leuk. Op een ander forum hebben we een "Wie gaat er mee naar Pathe" draadje... Vooral de Sneak is erg gewild....
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Ja inderdaad, maar dan nog iets meer uitgediept, met vragen over actualiteiten e.d.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De crew is toch niet blind, ze zien toch dat ik een dergelijke draad open en dat ik daarin vraag naar hun mening. En ik vind overigens dat een dergelijk iets wel degelijk iets kan toevoegen aan de gemoedelijkheid en de afwisseling van dit forum.
    zo hoort het te zijn ja maar, niet om de crew van lkuiheid of onoplettendheid te beschuldigen, maar ook in het draadje over het nieuwe forum moet soms erg lang op antwoord gewacht worden, evenals in andere draadjes (naamswijzigingen ofzo) vandaar mijn PM tip :wink: .

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •