De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Third Watch

  1. #1

    Standaard Third Watch

    Kon de topic niet meer vinden, dus maar even zo.

    Gisteren bij de mediamarkt in utrecht kreeg ik goed nieuws te horen mag ik wel zeggen.
    degene die de dvd's daar inkoopt e.d. wist me te melden dat het eindelijk geregeld is met de rechten en dat de seizoenen 2 en opvolgend er dus aan gaan komen!
    Wou dit goede nieuws jullie zo vroeg op de ochtend niet onthouden.

  2. #2

    Standaard

    Dus dan komen ze nu redelijk snel achter elkaar uit. Dit is echt geweldig nieuws, hoop dat het allemaal snel mag gebeuren.

    Wist hij geen releasedatum?

  3. #3

    Standaard

    Als de info correct is, dan is het goed nieuws. Snap alleen niet waarom ze die rechten niet geregeld hadden voor alle seizoenen voordat ze de eerste uitbrachten.

  4. #4

    Standaard

    nee de release datum, had hij nog niet helaas.

    Snap ook niet dat ze dat niet gelijk in het begin geregeld hadden, maar gelukkig nu wel.

  5. #5

    Standaard

    eerst zien, dan geloven. Er waren eerder van deze verhalen

  6. #6

    Standaard

    Nou dat is ook mijn idee hoor,
    maar vond het wel nodig om het even te melden.

  7. #7

    Standaard

    Hij staat in ieder geval nog niet tussen de releases van Warner tussen Maart en Mei, maar dat was natuurlijk wel te verwachten, er moet nog veel meer gebeuren behalve het oplossen van het probleem met de muziekrechten.

  8. #8

    Standaard

    Na een pauze van 2,5 jaar komt dan toch nog seizoen 2 uit. 13 augustus is de releasedatum. Neem aan dat ze nu sneller achter elkaar uitgegeven worden.

  9. #9

    Standaard

    Ik zit ff op dvd-home te kijken, maar ik zie hem nog niet staan.
    Waar heb je het gevonden, want ik wil graag blij worden

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ik zit ff op dvd-home te kijken, maar ik zie hem nog niet staan.
    Waar heb je het gevonden, want ik wil graag blij worden
    klik helemaal onderaan bij Overige Titels -> TV-Series, in ieder geval goed nieuws dat er toch nog wat van deze serie uitkomt, erg lang op moeten wachten. Hoop inderdaad dat de overige seizoenen snel zullen volgen.
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  11. #11

    Standaard

    super ik zie het nu ook.

  12. #12

    Standaard

    zie nu dat hij bij de uitgestelde of vervallen titels staat

  13. #13

    Standaard

    Het wordt wel eens tijd dat er vervolgseizoenen op R2NL dvd uitkomen, seizoen 1 is al een eeuwigheid uit en die smaakt naar meer!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  14. #14

    Standaard

    Hij staat nu bij 13 aug. 2008. Dus hij zou er moeten zijn??????

  15. #15

    Standaard

    Waar zie je dat staan?

  16. #16

    Standaard

    Dat stond inderdaad zo gepland, maar dat is uitgesteld (of vervallen.)

    Tot en met december staat het nieuwe seizoen iig nog niet in de releaselijst.

  17. #17

    Standaard

    iemand nog iets vernomen over de release van s2??

  18. #18

    Standaard

    Volgens mij nog steeds niet, heb hem in Amerika besteld en toevallig vandaag afgekeken.

  19. #19

    Standaard

    en nog steeds geen seizoen 2............................

  20. #20

    Standaard

    Ik kijk sinds een paar weken Third Watch op foxlife(digitale tv) en ben er verslaafd aan geraakt met mn moeder, blij dat seizoen 2 op dvd komt..

  21. #21

    Standaard

    ik zit nu in seizoen 3, blijft een heerlijke serie, word elk seizoen alleen maar beter.
    waar heb je gezien dat seizoen 2 komt dan? ik kan niks vinden

  22. #22

    Standaard third watch op dvd

    ik ben nu third watch seizoen 1 op dvd aan het kijken. Is echt geweldig! Ik zag dat seizoen 6 al bestaat, maar wanneer komen de seizoen 2 t/m 5 nu eindelijk eens op dvd!! weet iemand dat?

  23. #23

    Standaard

    Third Watch is een geweldige tv serie.Sully is mijn favoriet.

    Ik koop ze pas op dvd als ze allemaal uitgebracht zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •