Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Theatrical trailer van J.C.V.D.:
    http://www.youtube.com/watch?v=-tPbDOMznng

    Voldoet aan al mijn verwachtingen.
    Zal er zeker voor in de rij in de bioscoop gaan staan, zal dan waarschijnlijk België worden.

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin Bekijk bericht
    En ondertussen duikt weer een filmpje op.8)

    http://www.dailymotion.com/search/JC...of1_shortfilms
    Geniale film wordt dit 8)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its me martin Bekijk bericht
    Theatrical trailer van J.C.V.D.:
    http://www.youtube.com/watch?v=-tPbDOMznng
    Lijkt me een leuke film. Houd er wel van als acteurs zichzelf op de hak nemen.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #30

    Standaard

    Coole trailer. Ik hoop dat de film ook in Nederland uitkomt. Anders moet ik een trip naar Belgie organiseren.

  6. #31

    Standaard

    Hoe lang is het geleden dat er nog eens een JCVD film in de cinema te zien was???

  7. #32

    Standaard

    Echte Van Damme films?
    In NL is dat in 1996/1997 geweest met Double Team.
    En in Belgie was dat geloof ik 2001 met Replicant.

    Dan reken ik Sinav niet mee die in (ik geloof) 2006 zowel in NL en BE gespeeld heeft.

  8. #33

    Standaard

    Hij heeft best wel goede films. Hij is toch een Belg? Of is hij nou Frans? Zou het niet weten, ik heb een aantal films van hem gezien waar ik de titel niet echt van weet;

    1- Jean Claude moet undercover in een gevangenis waar gevangenen anders dan andere gevangenissen behandeld worden. Waar het personeel zich niet aan de regels houdt en voor geld mensen op mensen afsturen en mensen afmaken.
    Dan is er zo'n grote man die tegen Van Damme moet vechten die man dood hem bijna, maar Van Damme gooit hem in vuur en later als hij nog steeds niet dood is, prikt van Damme zijn hoofd in een buis. Ik weet niet welke film dat van hem is bij titel. Wel de beste van hem!

    2 - Van Damme samen met een bruine man die wapens verkoopt, van Damme zijn vrouw is zwanger en moet bevallen. Een drugsdealer of zo jat zijn vrouw en baby die in haar buik zit. Hij wil wraak nemen op van Damme. De zwarte vriend van van Damme en van Damme gaan naar Italië om hun te zoeken en zijn vrouw te bevrijden. Dan als van Damme incognito is komt er een gekke Italiaanse politie met paard en schiet allemaal mensen dood voor de lol enzo. Van Damme weet waar die man is en gaat met leeuwen en tijgers vechten en bevrijd zijn vrouw en kinderen uit de kerker.

    3 - Kickboxer
    4 - The Quest
    5 - Hard Target

    sorry dat ik de titels van de 1e 2 films niet weet...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Hij heeft best wel goede films. Hij is toch een Belg? Of is hij nou Frans? Zou het niet weten, ik heb een aantal films van hem gezien waar ik de titel niet echt van weet;

    1- Jean Claude moet undercover in een gevangenis waar gevangenen anders dan andere gevangenissen behandeld worden. Waar het personeel zich niet aan de regels houdt en voor geld mensen op mensen afsturen en mensen afmaken.
    Dan is er zo'n grote man die tegen Van Damme moet vechten die man dood hem bijna, maar Van Damme gooit hem in vuur en later als hij nog steeds niet dood is, prikt van Damme zijn hoofd in een buis. Ik weet niet welke film dat van hem is bij titel. Wel de beste van hem!

    2 - Van Damme samen met een bruine man die wapens verkoopt, van Damme zijn vrouw is zwanger en moet bevallen. Een drugsdealer of zo jat zijn vrouw en baby die in haar buik zit. Hij wil wraak nemen op van Damme. De zwarte vriend van van Damme en van Damme gaan naar Italië om hun te zoeken en zijn vrouw te bevrijden. Dan als van Damme incognito is komt er een gekke Italiaanse politie met paard en schiet allemaal mensen dood voor de lol enzo. Van Damme weet waar die man is en gaat met leeuwen en tijgers vechten en bevrijd zijn vrouw en kinderen uit de kerker.
    JC is een Waal (Franstalig Belg dus).

    Omschrijving nummer 1 is Death Warrant.
    Omschrijving nummer 2 is Double Team.

    Nah, dat zijn toch zeker niet zijn beste films, hoewel dat voor iedereen persoonlijk is natuurlijk. Dit is mijn persoonlijke Top 5:

    1. Hard Target
    2. Bloodsport
    3. Timecop
    4. Universal Soldier
    5. Kickboxer
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #35

    Standaard

    Mijn top 5 van JCVD:

    1) Double Impact
    2) Bloodsport
    3) Wrong Bet
    4) Hard Target
    5) Kickboxer

    Van zijn laatste 7 films vond ik eigenlijk alleen Wake of Death goed, de rest vond ik maar magertjes maar fuck it als je een fan bent, kan je alles wel waarderen

    Ik denk dat mijn top 5 de beste films van Jean Claude zijn, voor sommige in een andere volgorde misschien 8)
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ironweed Bekijk bericht
    JCVD is helemaal geen Waal. Is in Knokke geboren en is gewoon franstalig opgevoed.
    Haha oke, my bad. De aanname is snel gemaakt. Belg, maar toch Frans-sprekend. Ik was inderdaad niet zo specifiek op de hoogte.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #37

    Standaard

    Ik denk dat ik Inferno eens op dvd ga kopen. Vond ik vroeger altijd een van zijn betere films!

  13. #38

    Standaard

    Mijn top 10

    1. Timecop
    2. Sudden Death
    3. Wrong Bet / Lionheart
    4. Bloodsport
    5. Universal Soldier
    6. Kickboxer
    7. Hard Target
    8. Street Fighter
    9. The Quest
    10. Double Impact

  14. #39

    Standaard

    Bedankt voor de titels

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Bedankt voor de titels
    Negeer de nummers 1 en 8 en je hebt inderdaad een prima lijstje van damme titels.

  16. #41

    Standaard

    Wat ik wel een beetje vreemd, als we het in de klas hebben over films en ik begin dan soms wel met : Van Damme films

    Dan staart iedereen me aan van: ''Waar heb jij het nou over?''
    Ik vind het best raar dat er niet veel mensen zijn die van Damme films kennen!
    Terwijl zijn films niet eens zo slecht zijn... Te weinig uitgezonden ofzo? Of wie heeft een betere reden?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Wat ik wel een beetje vreemd, als we het in de klas hebben over films en ik begin dan soms wel met : Van Damme films

    Dan staart iedereen me aan van: ''Waar heb jij het nou over?''
    Ik vind het best raar dat er niet veel mensen zijn die van Damme films kennen!
    Terwijl zijn films niet eens zo slecht zijn... Te weinig uitgezonden ofzo? Of wie heeft een betere reden?
    ze zijn wel slecht... en dat durf ik best toe te geven. Voor mij is het gewoon nostalgie. Zijn nieuwe films koop ik alleen maar om de collectie compleet te houden, maar niet omdat ze daadwerkelijk zo goed zijn ofzo ... Hard Target en Sudden Death zijn waarschijnlijk zijn beste films wat betreft de box-office en regie/cast

  18. #43

    Standaard

    'k zag laatst weer een film van hem genaamd 'The Replicant' ??
    Best goed verhaal enzo. Soooooo underrated!

  19. #44

    Standaard

    Ik ga die binnenkort nog een keer kijken. Ik vond em niet zo gaaf. Maar heeel veel fans wel. Misschien vind ik em daarna beter.

    Weet iemand wanneer The Shephered uit komt op DVD?

  20. #45

    Standaard

    Okee bol.com zegt dat The Shephered 22 mei uitkomt.

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ze zijn wel slecht... en dat durf ik best toe te geven. Voor mij is het gewoon nostalgie. Zijn nieuwe films koop ik alleen maar om de collectie compleet te houden, maar niet omdat ze daadwerkelijk zo goed zijn ofzo ... Hard Target en Sudden Death zijn waarschijnlijk zijn beste films wat betreft de box-office en regie/cast
    Ja ze zijn soms wel slecht... maar nog steeds heerlijk om naar te kijken... klopt voor mij ook nostalgie... mijn vader spaarde ze op video vroeger...

    Voor mij de beste is Timecop... super film...

  23. #48

    Standaard

    Zojuist dit binnen gekregen via e-mail

    Vandamme=Back?!?

  24. #49

    Standaard

    In vergelijking met de Seagal-films vallen die van Van Damme nog vrij goed mee. Natuurlijk is het geen meesterlijke cinema, maar wel leuk entertainment meestal Ben trouwens gematigd benieuwd naar die komedie over hemzelf (J.C.V.D.).

  25. #50

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •